Se trailer från Rainbow Six: Patriots

Robot
Se trailer från Rainbow Six: Patriots

Regnbågskrigarna reser sig ur dvalan och räddar världen igen, men inte förrän 2013.

#ubisoft, #rainbow-six-patriots-2, #tom-clancys-rainbow-six, #tom-clancys-rainbow-six-vegas-2


Medlem
Se trailer från Rainbow Six: Patriots

Kommer nog bli riktigt saftigt!

FM-guru
F.d. Sisyr

Hehe, ja det där scenariot kände man ju igen från "target gameplay"-trailern. Fortsatt intresserad, även om den här trailern inte sa ett skit om hur spelet kommer bli.

Looking good, på något sjukt vis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer nog bli fruktansvärt hjärndött och så trodde man de nått bottnen med vegas men ack så fel man kan ha.

Medlem

2013 är för länge! jag vill inte vänta längre

Medlem
Skrivet av Cane:

Kommer nog bli fruktansvärt hjärndött och så trodde man de nått bottnen med vegas men ack så fel man kan ha.

Ibland känner jag för att göra otäcka saker med dom som förstörde Rainbow Six och konsolifierade det...

Inaktiv

Spelet kommer säkert suga herpie derp


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Inaktiv

Ja, de har sabbat Rainbow Six. Rouge Spear och den efter var bra, därefter bara dumt.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Trailer sa mig inte ett dugg , kunde varit en trailer för vilket spel som helst.
Tyvärr som verkar nya fps bli CoDifierade eftersom Call of Duty spelen sålt så bra.
Sitter fortfarande och spelar R6 Ravenshield i co - op med polare ibland,nya modden Ravenshield 2.0 funkar bra och ser fram emot Project 6 modden.
Ravenshield mod med bättre grafik, bättre ai, efter vad jag läst så ska man kunna ta upp vapen bla.
Oklart när den är klar.
Kolla in RVSgaming.com om ni vill hitta fler Rainbow Six Ravenshield kartor.
Gillar Spec ops uppdragen I CoD MW 3 men de är ändå för snabba.
Hoppas på ett nytt spel typ Ravenshield eller SWAT 4.

Medlem

hmmm interesting..tro det kan bli någonting av detta ?

Medlem

Ser ut att bli oerhört dåligt

Medlem

Känns som att man hellre skulle vilja spela som terroristerna...

Medlem

Vet inte varför men redan med denna videon känns det konsoll. Hmm!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Allt efter Raven Shield är brott mot mänskligheten Ubisoft...

Medlem

Kommer att bli interaktiv film och noll valfrihet i "spelet".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Avstängd

Bara jag som tycker scenariot verkar lite intressant?

Medlem

Ett litet meddelande till alla som hatade i BF3-Iran tråden!!

Varsågod, här är erat spel med amerikanska terrorister som dödar amerikanska civila!! Kan satsa mitt ena ben på att det inte kommer bli säljförbud i USA pga. det

1
Skriv svar