Döda Duke Nukem på tisdag

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Apministern:

Hmmmm börjar tycka nyhetsrubrikerna börjar bli missledande...

På vilket vis är det missledande med att man får döda Duke på tisdag när man får döda Duke på tisdag?

På ett sätt är det inte missledande men jag fick för mig att de menade:

På grund av att det senaste spelet var en stor besvikelse så ville spelets skapare "avsluta" allt genom att låta Duke dö. ( Jag vet, långsökt ) Och blev då smått besviken när de helt enkelt menade att det var en dlc där någon klonat honom.

Tycker man kunde skrivit en mer... tydlig rubrik även om jag var lite långsökt, FZ fick det att låta som en stor-nyhet när det istället inte var det.

Men det är la bara jag

Förstår hur du tänker även om det var aningen långsökt. Fast Duke Nukem Forever kommer ju ha en uppföljare av Gearbox tids nog, ska bli intressant att se vad de gör med det hela.

Och även om DNF inte var det bästa spelet spelmässigt så var det en skön nostalgitripp för mig som älskade DN3D när det begav sig.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Tänker inte röra detta spelet något mer, inte ens med tång..

Medlem
Skrivet av Mr.Deeds:

Lol på alla nolifers som klagar på xbox. Gå o skaffa ett liv istället.
Btw, förstår inte vad folk förväntade sig. Duke nukem har alltid varit ett random shooter spel.
Inte något stort som GTA direkt

ffs kids...
klagomål på senaste duke är väl inte helt obefogat, men att haspla ur sig nåt så jävla korkat som den unge "Mr.Deeds" är däremot obefogat och ogenomtänkt.
"Duke nukem har alltid varit ett random shooter spel.
Inte något stort som GTA direkt"
Är du seriös med ovanstående uttalande?

12
Skriv svar