Se hela Diablo III-introt

Medlem

Jag fick inte alls gåshud av videon. Inte den minsta, tyckte det började bra, men på samma gång när jag såg intron så fick jag känslan av att dom snålat.

Jag hoppas verkligen inte att detta är intron, de vore...patetiskt för ett spel som är så här hypat.

Medlem

Oj! Jäklar vad tråkigt detta kändes! Inte alls Diablo om man frågar mig. Inte alls tillräckligt mörkt.
Men kanske inte så konstigt då det inte är samma studio som gör denna.

Medlem

Som vanligt från Blizzard, väldigt snygg trailer.

Men kan inte säga att den var speciellt rolig. jag fick mycket mer "yippieeee" känsla av Battlefield 3 trailers i höstas.

Medlem

Tamt som fan... Bättre kan de.


signatur

Jaha.

3e
Medlem

/plockar fram olja
/fap fap fap fap


signatur

Unless you conquer all, you will be conquered.

Medlem

"Men Blizzard, ge oss ett släppdatum snart. Snälla?"

Nej Blizzard gör inte de... utan bara säg till en vecka innan så man slipper vänta i flera månader å sen så blir kanske framflyttat igen...

Medlem

It's still a trailer folks! Är så trött på alla snygga trailers som ger en förhoppningar om ett lysande spel, men som vid release visar sig vara skit..

Medlem

Som några säger. Mörkret, dysterheten men framförallt rysningarna vid ryggraden behövs i en film om diablo.

Helvete vilket skrik. gastkramande som fan.

Mina damer och herrar: Diablo ending scene. Starring: Rouge http://www.youtube.com/watch?v=BiEi_IRGKdA.

Annars är en annan riktigt mysig och det är introt till D2 LoD: http://www.youtube.com/watch?v=gvzSgW7CuPQ


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Sebtrex:

It's still a trailer folks! Är så trött på alla snygga trailers som ger en förhoppningar om ett lysande spel, men som vid release visar sig vara skit..

Hittills har Blizzard inte gjort några skitspel enligt min mening så jag blir bara mer hypad när jag ser något sånt här! Tror att många håller med mig

12
Skriv svar