Modern Warfare 3 når miljarden före Avatar-filmen

Robot
Modern Warfare 3 når miljarden före Avatar-filmen

Passerar milstolpen en miljard dollar i försäljning en dag snabbare än blockbuster-filmen Avatar.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision


Medlem
Modern Warfare 3 når miljarden före Avatar-filmen

Grattis Activision...

Medlem

Usch vad hemskt... Tror jag vill lägga mig på golvet och böla..

Medlem

Rätt bra för ett DLC av ett gammalt spel lol... Dessa consol nissar asså^^

Medlem

Väldigt märkligt eftersom motståndet det får online är ganska överhängande.


signatur

Kvadratich, Praktich , Gut.

Medlem

finns ju mer p12or för varje år som kommer

Medlem

De flesta är nog amerikaner...

Inaktiv

Fattar inte hur folk kan spela COD längre när BF3 är så mycket bättre på alla sidor..

Medlem

Inte blir man förvånad när man ser att en nyhet om Call of Duty, eller Activision, trollas sönder.

Fantastiska siffror måste jag säga. Men får jag fråga en sak: Elite är alltså inte något som man MÅSTE ha för att spela, utan något man kan välja till om man vill?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ack så många som är lurade på pengar.

Medlem

Pest eller Kolera - Avatar eller Modern Warfare 3? Vad är värst?

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Fattar inte hur folk kan spela COD längre när BF3 är så mycket bättre på alla sidor..

Inte jag heller! Bf3 är ju bättre på allt, men försök förklara det för p12orna...!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Inaktiv

Call of Duty Elite är ju genialt! Det enda som skulle vara smartare är att sälja kran vatten på flaska. Juste folk köper ju sånt skit också.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Fantastiska siffror måste jag säga. Men får jag fråga en sak: Elite är alltså inte något som man MÅSTE ha för att spela, utan något man kan välja till om man vill?

Helt rätt. Elite är i grunden helt valfritt och gratis med en tillhörande frivillig premiumtjänst.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Fattar inte hur folk kan spela COD längre när BF3 är så mycket bättre på alla sidor..

Desto lättare spel desto fler känner att det är roligt då dem kan toppfragga som alla andra spelare... Samma sak med WoW.

Nivån började sjunka med nya generationens gamers Naxx40 svårighetsgraden i MMO's samt Quakes höga inlärningskurva i FPS är ett minne blott :'(

flame on, tror detta är sanning och det är grymt ledsamt, än mer en polerad skitkorv som CoD som pungar ut samma sak hela tiden som i princip är ett vanligt DLC i andra spel till fullpris.

Skrivet av bjosarn:

http://i.imgur.com/iyeaq.jpg

Inte blir man förvånad när man ser att en nyhet om Call of Duty, eller Activision, trollas sönder.

Fantastiska siffror måste jag säga. Men får jag fråga en sak: Elite är alltså inte något som man MÅSTE ha för att spela, utan något man kan välja till om man vill?

Fantastisk bild. Fantastisk!

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Ack så många som är lurade på pengar.

Den enorma mängden människor som spelar det online dygn efter dygn känner sig nog inte så lurade som du önskar. Hade de känt sig lurade så hade de nog slutat spela efter några få timmar, eller hur?

Åsiktspolisen fail'd


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tror detta bara är bra för oss som gillar interaktiv media. Fler och fler kommer satsa på Videogäjming.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror detta bara är bra för oss som gillar interaktiv media. Fler och fler kommer satsa på Videogäjming.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror detta bara är bra för oss som gillar interaktiv media. Fler och fler kommer satsa på Videogäjming.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror detta bara är bra för oss som gillar interaktiv media. Fler och fler kommer satsa på Videogäjming.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag vet att Wikipedia inte är världens mest pålitliga källa, men enligt wikipedia har Avatar dragit 2,7 miljarder dollar i intäkter?


signatur

subterranean homesick alien

Skrivet av Preed:

Jag vet att Wikipedia inte är världens mest pålitliga källa, men enligt wikipedia har Avatar dragit 2,7 miljarder dollar i intäkter?

Totalt har den säkert dragit in så mycket stålar, men nu pratar vi ju om ett kortare tidsspann. Läs första meningen igen.

Medlem

Kul att folk gnäller på att MW3 är "MW2.5" när BF3 snarare är "Bad Company 3". Herregud, vad har ni att komma med? Grafik och förstörbarhet. Precis det som avgör hur bra ett spel är. Och när det inte blir lika häftigt och teambaserat som ni önskade, lyckas ni skylla till och med det på COD spelarna. Vilka är dem stora p12orna egentligen? Vill ni ha ett realistiskt spel borde ni varken spela BF3 eller CoD.

Zax
Medlem

Detta spel har dem snickrat ihop i ett nafs, det är numera avinstallerat och jag blir påmind av kvaliten från mw2 när jag även avinstallerar steam. Ska göra ett speluppehåll tills half life 3 släpps, säljer gamer datorn skaffar en laptop för några tusen som jag hoppas klarar diablo 3. Jag har inga fina ord och jag förstår Mycket väl att yngre killar uppskattar (vi får tänka bort 18+ märkningen) spel som bf3 och mw3. Det blir att ta fram nostalgi spel där mitt hjärta finns, cannon fodder, grim fandango, pinkie, outlaws, lba 2 bland annat.

Medlem

COD Sells.. but whos buying?

Jag är mer intresserad av att hur många det faktiskt är som spelar det. Och hur många av konsumenterna är nöjda med det. Också ålder på spelarna och hur man har köpt/fått tag i en kopia.

För Avatar var ju en stor film med mycket mycket hype, och hype säljer ALLTID. Oavsett vad som säljs... sådana är människor helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Preed:

Jag vet att Wikipedia inte är världens mest pålitliga källa, men enligt wikipedia har Avatar dragit 2,7 miljarder dollar i intäkter?

Totalt har den säkert dragit in så mycket stålar, men nu pratar vi ju om ett kortare tidsspann. Läs första meningen igen.

D'oh!


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv
Skrivet av Atlas Redscale:

Ack så många som är lurade på pengar.

Ja det är ju tur att det finns sådana som du som kan tala om för folk när de blivit lurade på sina pengar och inte.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Medlem

Säg vad ni vill, men bf3 känns som ett nytt spel.
Medans mw3 är mer wait what, dom har gjort det flexibla mer klumpigt, annars same shit.

123
Skriv svar