Cliffy B vill blåsa nytt liv i Unreal-serien

Robot
Cliffy B vill blåsa nytt liv i Unreal-serien

Men säger att Epic är "en slav under sina egna framgångar med spel som Gears och Infinity Blade", så utsikterna för ett nytt Unreal är bleka.

#epic, #fortnite


Medlem
Cliffy B vill blåsa nytt liv i Unreal-serien

Nostalgi när jag såg bilden..

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

Fyfan vad nice de hade varit med ett nytt Unreal eller tournament ett av de bästa spelen genomtiderna enligt mig

Medlem

Gärna ett nytt unreal tourmanent, som 2004 fast med dagens grafik.


signatur

Xd

Medlem

Nää, Unreal ska inte vara rollspel/shooter imo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skämtar ni? Unreal äger alla konsolspel med coversystem.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag tyckte att Unreal Tournament 3 var skitcoolt. Synd att INGEN spelade det.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

UT3 hamnade i skuggan pga crysis och cod4...

Medlem

Cliffy är kung. Ge honom fria tyglar!

Medlem
Skrivet av SToFo:

Jag tyckte att Unreal Tournament 3 var skitcoolt. Synd att INGEN spelade det.

UT3 fick inte den publik det förtjänade. Riktigt kul spel. Efter 2 år lade vi spelet på hyllan pga spelartorka

Medlem

Jag ser hellre att det kommer ett nytt Quake än Unreal.

Medlem

Det första spelet i UT-serien är tveklöst det bästa, inget av de senare kommer ens i närheten. 2004 var dock en bra bas för moddar, men det är också allt.

Medlem

Så de måste alltså mjölka ut de andra titlarna först eller vad menar han?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Unreal är grymt, men passar inte som RPG, blir inte samma sak.
Ge oss ett nytt Unreal med den gamla känslan, eller fortsätt med det ni gör nu, vi vill inye ha ett Unreal: Modern Warfare Age Effect 3

Medlem

jag lider nog av nått.......jag gillade storyn i unreal2
för övrigt så har jag 5 spel i serien kan ha missat nåt spel.
alltid roligt när en kolos försöker sig på nått nytt dom brukar inte ha modet.

Medlem

Jag blir faktiskt lite intresserad när han nämner omstarts tankarna, jag tror att är det något spel som skulle kunna göra sig med utforskande så är det Unreal. Gör Rage, fast gör det med Unreal´s miljöer, lite mörkare och utan bilarna och lite djupare rollspelsinslag.

Iofs, skulle jag absolut inte klaga om jag så ens fick en Unreal HD remake. Något att släcka törsten efter Unreal torkan med.


signatur

Nämen!

Medlem

De får gärna släppa en riktigt fet Unreal Remake, som jag tjötat en del om.. Exakt som första men med så fet grafik de bara kan göra! Första Unreal är lätt Topp10 bland världens bästa spel enligt mig, mäktigare känsla och spänning finns inte! Kanske Half Life.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nu är det inte Unreal Tournament vi snackar - utan det "riktiga" Unreal - mao Unreal och Unreal 2. Riktigt bra spel som säkert skulle göra sig i någon form av Mass Effect-liknande gameplay-stil. Lite mer open-ended, RPG-inslag och en solid story = Unreal 3, winning.

Kom igen, Epic, visa att det går att göra riktigt bra FPRPS (First Person Role Playing Shooter)!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Visst var Unreal bra, men UT99 är svårslaget än idag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det vore riktigt intressant om dom gjorde det till ett ordentligt äventyrs/rpg spel, fps eller ej. Spelade första unreal när jag var liten grabb, antingen satt man med tangenterna eller så skötte man musen då ingen av oss kunde göra båda samtidigt!

Medlem

Skulle kunna vara så att man gör som Unreal 1 fast på vägen genom kampanjen möter man Nali's och andra varelser som man får små uppdrag ifrån eller nåt.. bara en tanke. Inte som Fallout där man går till olika läger som det står fullt med folk man får massa uppdrag av.

Medlem

Skrota gears of war och ge oss Unreal 3.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Preath:

Skulle kunna vara så att man gör som Unreal 1 fast på vägen genom kampanjen möter man Nali's och andra varelser som man får små uppdrag ifrån eller nåt.. bara en tanke. Inte som Fallout där man går till olika läger som det står fullt med folk man får massa uppdrag av.

Mja helst en komplett remake av Unreal och sen något i stil med Fallout hade varit trevligt

FZ, NU ÄR DET REKLAM PÅ VARJE SIDA MAN TRYCKER PÅ


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ge oss ett nytt unreal som är pc exklusivt. Då har ni mina pengar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Minnen! Unreal var overkligt bra med grafiken och Musiken! Ett av de bästa. Unreal Tournament är overkligt bra också. Låter inte så kul som ett rpg spel dock :/.

Inaktiv

>Ursprungliga Unreal med en Fallout/Skyrim-känsla

Antar att CliffyB inte lirat F1-2 eller TES1-3 då.

Medlem

Jag bryr mig inte det minsta om att ett nytt Unreal skulle bli PC-exklusivt, konsolexklusivt eller skulle finnas till alla plattformar. Huvudsaken är att de gör ett nytt Unreal i samma anda som det första. J-vlar vilket firande det skulle bli! (går postal om de gör det med seriefigurskänsla).


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jag verkligen älskade första Unreal, händer fortfarande att jag drar igång det, för musiken, mystiken och spelglädjen är enorm i detta spel. Totalt älskar det! Ser dock gärna att de kunde göra det gamla i ny grafik, men med samma ursprung utan en massa onödigt tjafs!

Fast skulle nog lite hellre se ett nytt Quake 1 än något annat faktiskt, men detta är nog iaf på plats två.

Inaktiv

Unreal Tournament 2004 är ett av de bästa liren någonsin, speciellt i kategorin "onlinelir".

shit va nostalgisk o samtidigt bitter man kan bli av att tänka på gamla spel...

12
Skriv svar