Julkalendern lucka 13 – Hen julsång

Robot
Julkalendern lucka 13 – Hen julsång

Fira lucia med FZ:s skönsjungande personal.


Medlem
Julkalendern lucka 13 – Hen julsång

Otroligt vackert och med stämningsfull bakgrund

Medlem

Ni har då väldigt lite snö nere i solna, själv var jag ute och skottade 2 timmar med traktorn i morse xD.

Medlem

"Där satt den"
Bäst hittils! Men jag saknar Cooking Mama luckan... Där snackar vi kvalitet.

Inaktiv

Haha, snacka om sång skills! Vänta lite nu, vilka vita skogar?


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Hen julsång ???

Medlem

Höstmörkret? Trodde det var vinter

Nästan Peter Jöback-klass på Fredriks sång, West End nästa!

Medlem

Du Fredrik.. Sången lät ju riktigt fint ju! Trodde aldrig att det fanns en sådan sångtallang på FZ-redaktionen.
Nästan så att man tände sin tändare och vevade den i takt med sången.
Keep up the good work mr!


signatur
Medlem

Fredrik kör ju över totalt. Peter Jöback kan slänga sig i väggen

Redaktör
Skrivet av asdfg:

Höstmörkret? Trodde det var vinter

Vi också. Sen kom vi på att vi är i Solna.

Skrivet av MrStrange:

Du Fredrik.. Sången lät ju riktigt fint ju! Trodde aldrig att det fanns en sådan sångtallang på FZ-redaktionen. Nästan så att man tände sin tändare och vevade den i takt med sången. Keep up the good work mr!

Det smyger en del talangscouter bakom byggkranarna här, vi har kedjat fast Jussi-Fredrik vid skrivbordet så att han inte försvinner.


signatur
Redaktör
Ponny

Fantastiskt fina ord! Jättestort tack. Jag visste väl att det skulle gå att klämma lite julstämning ur postapokalypsens Solna.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Bästa Lucian iår C:

Ja jäklar, du kunde ju faktiskt sjunga på riktigt! Jag förberedde mig för det värsta men det där var ju inte alls illa pinkat, haha! Snyggt!

Medlem

Jag säger inget om sången men... först sänkte jag volymen, sedan snabbhoppade jag fram till slutet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag säger inget om sången men... först sänkte jag volymen, sedan snabbhoppade jag fram till slutet.

...Jag med..

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag säger inget om sången men... först sänkte jag volymen, sedan snabbhoppade jag fram till slutet.

Ogillar du skönsång eller?

En bra lucka!

1
Skriv svar