Sista Guild Wars 2-klassen röjd - mesmer

Robot
Sista Guild Wars 2-klassen röjd - mesmer

Alla åtta klasser är röjda. Vilken är din favorit?

#guild-wars-2, #arenanet, #guild-wars


Medlem
Sista Guild Wars 2-klassen röjd - mesmer

Nice!

Medlem

var mer mesig

Medlem

var ganska så väntat


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Medlem

mesmer = bästa pvp klassen nånsin

Medlem

Jävligt nice. Gillar dynamiken på skillsen. Mystik och lida. Precis så som dom ska vara. Bra jobbat men blir ändå Necro för min del.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Guardian eller Necromancer.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Thief eller Engi för min del tror jag. Älskar bara tundret av skjutvapena i GW.

Medlem

Hatar mesmer i Guild Wars

Medlem

Ranger hands down! Alltid gillat och spela Ranger

Medlem

Lirade Necromancer i 1:an, så Necromancer antar jag

Medlem

mesmer om den är i närheten av gw1 så kommer det vara den svåraste klassen att lära sig men helt OP om man kan den väl


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ja mesmer är faktiskt en otroligt cool idé på en MMO karaktär eftersom den är väldigt unik.
I GW 1 hade den inga direkta damage spells, utan alla spellsen var fokuserade på lockdown eller degeneration (dot).
Tycker i allmänhet att mmos behöver fler klasser av denna typ, det finns en anledningen till att alla som spelat Dark Age of Camelot 8vs8 tycker att det spelet hade bästa grupp mot grupp pvpn av allt dem testat. CC och interupts behövs i pvp, line of sight abusande och skit däremot, not so much! Förstör bara spelglädjen när större delen av skillen i pvpn ska vara baserad på hur effektivt en spelare kan gå fram och tillbaka bakom en pelare.

Medlem

hadde nästan tänkt att skita i gw2 om inte mesmer komm med pga det är en otroligt rolig och ganska unik class i spel överhuvudtaget och med tanke på att inte monk finns i gw2 så var jag nästa beräd på att skita i spelet


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ranger till att börja med..
men det ska bli intressant att läsa om Mesmern imorgon, alla klasser ser OP ut i skillvidsen!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Ish
Medlem

Man har vetat att det vart mesmer ända sen de avslöjade engineer. Två klasser kvar, och med "holy trinity" borta så innebär det att monk inte vart ett val. Alla andra klasser fanns redan representerade (notera att expansionsklasserna inte räknas). Så då var det bara mesmer kvar. Flawless logic.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Medlem

Warrior, jag föredrar att gå rakt på sak och kunna köra så avslappnat som möjligt när jag lirar. Får väll se om jag kan vara duglig i PvP med det, men jag föredrar ändå andra spel för sådant.

Medlem

Många spännande klasser att välja mellan nu, får se vad det blir!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar