Back to Karkand ute nu via Xbox Live

Robot
Back to Karkand ute nu via Xbox Live

I samband med Karkand-släppet får Xbox 360-lirarna också en blytung patch att tugga sig igenom.

#battlefield-3, #battlefield-2, #dice


Medlem
Back to Karkand ute nu via Xbox Live

Trevligt då, 2 gig tar ju typ, ja 2 timmar. på live.

Medlem

origin serverarna verkar vara nere kan inte logga in eller byta Password

Medlem
Skrivet av Chokladkakan:

origin serverarna verkar vara nere kan inte logga in eller byta Password

Japp, det står på hemsidan! (Battlelog alltså)

Medlem

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Medlem

Inte alls imponerad av PC versionen. Contrasten och looken på banorna är bara deprimerande dåligt. Art teamet för BF3 är verkligen världssämst eftersom dem lägger på såna förbaskade filter.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Fixed a problem where a user can become invulnerable after being resurrected.

den buggen va go

Medlem

Om ja får önska nästa map pack : Cold War, Arica Harbor, Atacama Desert och kanske 1 ny bana

Medlem
Skrivet av Supr3me:

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Håller med, kan förstå att pc tycker banorna är för små, men för oss på konsoll känns de faktiskt lite stora ibland. träffar ju knappt på en kotte vissa matcher..

Medlem
Skrivet av Tokn:
Skrivet av Supr3me:

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Håller med, kan förstå att pc tycker banorna är för små, men för oss på konsoll känns de faktiskt lite stora ibland. träffar ju knappt på en kotte vissa matcher..

Det kan jag inte hålla med om. Tycker aldrig att någon bana känns för stor eller för liten utan alltid väldigt perfekt.

EDIT: Ah, jag spelar Rush. Kanske därför.

Medlem
Skrivet av White:
Skrivet av Tokn:
Skrivet av Supr3me:

Personligen tycker jag banorna (speciellt conquest assault med 5 flaggor) är för stora för 24 spelare. De mindre banorna (conquest assault 3 flaggor) passar sig bättre på ps3/xbox och borde vara standard. Sedan finns det för lite fordon, det är skittråkigt att springa 250-400 meter på Wake Island tex. för att någon har bestämt att det inte ska finnas fordon till alla. Suicide brukar bli ett alt.

Håller med, kan förstå att pc tycker banorna är för små, men för oss på konsoll känns de faktiskt lite stora ibland. träffar ju knappt på en kotte vissa matcher..

Det kan jag inte hålla med om. Tycker aldrig att någon bana känns för stor eller för liten utan alltid väldigt perfekt.

EDIT: Ah, jag spelar Rush. Kanske därför.

Mm jag menade såklart Conquest och Conquest assault, spelade första rush-matcherna på B2K igår och då blir kartan mer koncentrerad.

1
Skriv svar