Köp Humble Bundle, få välgörenhets-karma

Robot
Köp Humble Bundle, få välgörenhets-karma

Betala så mycket du vill för fem (eller sju) spel, samtidigt som du ger pengar till bättre behövande.

#nyhetstips, #super-meat-boy, #shank, #jamestown, #bit-trip-runner, #night-sky, #cave-story, #gratuitous-space-battles


Medlem
Köp Humble Bundle, få välgörenhets-karma

Gav 5 dollar. Inte missat någon Humble Bundle so far! (inklusive alla andra Humble Bundles, dvs inte bara 'indie')

Medlem

Sedärja! Jag har velat testa Super Meat Boy ett bra tag, så det här är det perfekta tillfället att drämma näven i bordet och göra det! Humble Bundle är ett riktigt bra initiativ, om det fortsätter såhär så ser framtiden snäppet ljusare ut.


signatur
Medlem

Jag brukar köpa humble bundle men jag har just köpt Cave Story+ annars hade jag slagit till direkt.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Cave Story ska tydligen vara riktigt bra, har i princip kultstatus inom indie-genren.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Cave Story ska tydligen vara riktigt bra, har i princip kultstatus inom indie-genren.

Hm. Det får bli en YouTube på det!

Medlem

Trevligt pack.. Lär väl som vanligt tillkomma några fler allt eftersom..

Super Meat Boy har jag funderat på otaligt många gånger, och Shank var rätt kul på demo.. Cave Story+ verkade rätt ballt också. De övriga såg också ut att vara ganska kul, så detta var nog ett av de bästa packen hittills för min del.

Medlem

Det blev 106SEK denna gång, lugnt värt det för Shank och Gracious space battles

Inaktiv

Jag betalade 25 dollar, brukar annars snåla och ligga på 10 dollar per bundle. Jag är mycket tillfreds med att Super Meat Boy fanns med då jag tidigare avstått från att köpa det pga. Steam-kravet.

Min förhoppning nu är att nästa bundle ska innehålla Limbo och Blueberry Garden

Medlem

Fan, 5,36 dollar i average för nått som egentligen ligger runt $100
Sjukt vad folk är snåla.
Även intressant att se att genomsnitts-linuxanvändaren betalar dubbelt mot en Windowsuser

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Sedärja! Jag har velat testa Super Meat Boy ett bra tag, så det här är det perfekta tillfället att drämma näven i bordet och göra det! Humble Bundle är ett riktigt bra initiativ, om det fortsätter såhär så ser framtiden snäppet ljusare ut.

Drämma näven i (förhoppningsvis) bordet är precis vad du kommer att göra när du kommer lite längre i spelet!

Medlem
Skrivet av DrBagguette:

Fan, 5,36 dollar i average för nått som egentligen ligger runt $100
Sjukt vad folk är snåla.
Även intressant att se att genomsnitts-linuxanvändaren betalar dubbelt mot en Windowsuser

Jag tror många bara köper för att köpa, en del köper bara för att stödja lite etc. Och med tanke på hur få spel det finns till Linux jämfört med Windows är det väl inte så märkligt att de är extra tacksamma för sånt här.

Jag menar.. Själv har jag väl köpt 3-4 av packen (1,2,4 och frozen typ), men bara typ spelat 2-3 av spelen nåt större..

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Medlem

Gav $0.01, fick ett meddelande "It appears you have no heart, prove that you are human" sedan fick jag fylla i en reCaptcha

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Kollar upp dom nu

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Gav $0.01, fick ett meddelande "It appears you have no heart, prove that you are human" sedan fick jag fylla i en reCaptcha

Helt rätt, varför laddade du inte hem spelen från Piratebay istället?

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Du verkar ha missförstått vad en AAA-titel är för något.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Du verkar ha missförstått vad en AAA-titel är för något.

Har du någon klar definition? En snabb google visar på att det finns ett antal definitioner och vad det innebär. Ibland menar man budget och ibland menar man kvalité, i vissa fall båda och.

Jag uppenbarligen syftade på att det var hög kvalité titlar. Om du ska vara en smart ass, gör om gör rätt.

Medlem

Ack min karma sprack nog, då allt gick till utvecklarna från mig..

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Du verkar ha missförstått vad en AAA-titel är för något.

Har du någon klar definition? En snabb google visar på att det finns ett antal definitioner och vad det innebär. Ibland menar man budget och ibland menar man kvalité, i vissa fall båda och.

Jag uppenbarligen syftade på att det var hög kvalité titlar. Om du ska vara en smart ass, gör om gör rätt.

Den allmänt vedertagna termen av Trippel-A när det gäller datorspel avser såväl budget som kvalité som marknadsföring. Även om kvalitén på spelets gameplay fungerar bra, med tanke på att funktionerna i indie-spel i regel är väldigt begränsade och det gäller även de vi pratar om, så har de knappast haft någon större budget och absolut ingen marknadsföring att tala om.

Det finns indie-spel med stor budget: Hard Reset är ett sådant. Trine 2 är ett annat. Stronghold 3 är ett tredje.

Summa summarum: de är inte AAA-titlar. Inte ens med indie-mått mätt.

Medlem

Det bästa med denna 'bundle' är ju att det går att aktivera samtliga på steam ?

Medlem

Tycker det såg bra ut, gav 10$
bra att man kan ha det på steam


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Tycker det såg bra ut, gav 10$
bra att man kan ha det på steam


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Du verkar ha missförstått vad en AAA-titel är för något.

Har du någon klar definition? En snabb google visar på att det finns ett antal definitioner och vad det innebär. Ibland menar man budget och ibland menar man kvalité, i vissa fall båda och.

Jag uppenbarligen syftade på att det var hög kvalité titlar. Om du ska vara en smart ass, gör om gör rätt.

Den allmänt vedertagna termen av Trippel-A när det gäller datorspel avser såväl budget som kvalité som marknadsföring. Även om kvalitén på spelets gameplay fungerar bra, med tanke på att funktionerna i indie-spel i regel är väldigt begränsade och det gäller även de vi pratar om, så har de knappast haft någon större budget och absolut ingen marknadsföring att tala om.

Det finns indie-spel med stor budget: Hard Reset är ett sådant. Trine 2 är ett annat. Stronghold 3 är ett tredje.

Summa summarum: de är inte AAA-titlar. Inte ens med indie-mått mätt.

*facepalm* Så argumentet från din sida är bara att det är en allmänt vedertagen term i dina ögon när det inte finns någon klar definition och 73mpl4R uppenbarligen uppfattade det på samma sätt som var syftet med hur jag uttryckte det? Whatever floats your boat I guess.

Inaktiv
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av 73mpl4R:

Shank och Super Meat Boy verkar okej, resten ser sådär ut.

Jamestown och Cave Story+ är även dom AAA indie-titlar. Skulle inte missa dom.

Du verkar ha missförstått vad en AAA-titel är för något.

Har du någon klar definition? En snabb google visar på att det finns ett antal definitioner och vad det innebär. Ibland menar man budget och ibland menar man kvalité, i vissa fall båda och.

Jag uppenbarligen syftade på att det var hög kvalité titlar. Om du ska vara en smart ass, gör om gör rätt.

Den allmänt vedertagna termen av Trippel-A när det gäller datorspel avser såväl budget som kvalité som marknadsföring. Även om kvalitén på spelets gameplay fungerar bra, med tanke på att funktionerna i indie-spel i regel är väldigt begränsade och det gäller även de vi pratar om, så har de knappast haft någon större budget och absolut ingen marknadsföring att tala om.

Det finns indie-spel med stor budget: Hard Reset är ett sådant. Trine 2 är ett annat. Stronghold 3 är ett tredje.

Summa summarum: de är inte AAA-titlar. Inte ens med indie-mått mätt.

*facepalm* Så argumentet från din sida är bara att det är en allmänt vedertagen term i dina ögon när det inte finns någon klar definition och 73mpl4R uppenbarligen uppfattade det på samma sätt som var syftet med hur jag uttryckte det? Whatever floats your boat I guess.

Med allmänt vedertagen så avser jag givetvis att fler än jag själv begagnar mig av den definitionen, exempelvis nyhetstjänster, branschvetare, programmerare och utgivare.

Men visst, daska du dig själv i ansiktet om det gör dig lyckligare men det förvandlar inte extremt simpla arkadlir med grafik från tidigt 90-tal till en AAA-titel med 2011 års måttstock.

Medlem

Betalade $13.37 såklart.

Medlem

Var inte snåla nu... betala en rimlig summa för det ni får.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skribent

Nice paket som fan. ska jag ge ett par dollar för närmare jul. Blir min julklapp till mig själv

Medlem
Skrivet av LentoMan:
Skrivet av Slashneed:

Sedärja! Jag har velat testa Super Meat Boy ett bra tag, så det här är det perfekta tillfället att drämma näven i bordet och göra det! Humble Bundle är ett riktigt bra initiativ, om det fortsätter såhär så ser framtiden snäppet ljusare ut.

Drämma näven i (förhoppningsvis) bordet är precis vad du kommer att göra när du kommer lite längre i spelet!

Haha, jag har kommit på mig själv med att frustrerat lyfta näven högt, men alltid lugnat mig innan skrivbordet gått i kras. Förbannat vad svårt - men kul - det är!


signatur
12
Skriv svar