Bioware berättar om planerna för SWTOR

Robot
Bioware berättar om planerna för SWTOR

De första spelarna har släppts in i den avlägsna galaxen och redan nu pratar Bioware om planerna för spelets framtid. Bland annat ska vi få se stora förändringar i rymdskeppsstriderna, fler solouppdrag och flashpoints och kanske, kanske de beryktade "guild capital ships".

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Bioware berättar om planerna för SWTOR

Bah! Ju mer jag läser om SWToR ju mer vill jag spela det. Försöker intala mig själv att jag inte vill det... Månadskostnad fungerar inte riktigt för min del.

Medlem

Rätt billigt om man ser till kr/timme.

Testpilot

Guild Capital ships och sen strider mellan guilds vore ju rätt coolt!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Guild Capital ships och sen strider mellan guilds vore ju rätt coolt!

Det vore awesome!

Medlem
Medlem

Hoppas man får vara med o kriga idag då
Nån som vet vad klockan är här vid 08:00am CST? (Nästa våg av inv börjar då)

Medlem

Jag deltog i pre-launch från start igår. Kan skvallra om att det inte fanns köer under hela kvällen. Många realms är redan online, betydligt fler än vad betan brukade ha som utbud. Jag tror de lärde sig sin läxa under stresstesten förut.

Om ni har oro för att köpa spelet dag 1 p.g.a. trafiköverbelastning så kan ni nog släppa de förhagorna.

Avstängd

Med guild capital ships får man nästan en liten EVE vibb. Verkar bli nice det här, synd att man har för mycket för sig med annat :(.

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:

Hoppas man får vara med o kriga idag då
Nån som vet vad klockan är här vid 08:00am CST? (Nästa våg av inv börjar då)

08:00AM CST är 15:00 i Sverige

Medlem

kom också med igår och ingen kö

Medlem

Kom in igår, spelade till ungefär level 13 och måste bara säga. Det är verkligen helt fantastiskt, över förväntan!

Medlem
Skrivet av Zakkkke:

Rätt billigt om man ser till kr/timme.

Hahahahaha, rolig du är!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Mycket bra


signatur

Meep!

Medlem

Väldigt osäker.. men väldigt sugen.. vad säger den lite äldre spelargruppen om det ?

Medlem
Skrivet av voicu:

Väldigt osäker.. men väldigt sugen.. vad säger den lite äldre spelargruppen om det ?

Jag är 35 bast och casual gamer numera (har inte tid till mer) och jag tycker det växte under den testhelgen jag lirade det. Det är berättelserna som drar in en och gör det till en mer spännande upplevelse än WoW och gillar du andra Bioware lir tror jag du kommer falla för detta även om grafiken inte håller yppersta klass. För det gör den inte. Men i slutändan är det ju spelupplevelse man är ute efter

Medlem

Fick access sista rundan igår, spelat sen typ 19.00 till 02.00, level 13 på min smuggler (spelade betan så skippade många mellansekvenser). Måste säga att det är helt underbart, kommer sno många timmar. Synd man måste jobba idag....

Medlem

Ni som har fått early access och dessutom var med i stresstestet. Har Bioware aktiverat så att det går att slå igång AA och AF nu?

Är svaret ja: Ser ni någon skillnad? Finns det någon jämförelse gjord med AA/AF aktiverat och inte?

Medlem

Enligt forumen så nej, går fortfarande inte att aktivera AA innifrån spelet. AF verkar dessutom buggat och på extremt låga nivåer. Sen är det flera som klagar på att spelet verkar mer krävande, på samma inställningar, men det ser inte bättre ut.. och så klart det sämsta, att det fortfarande inte verkar gå att få max quality textures utanför konversationer.

Också roligt hur dom snackar om Illum, hur det ska vara så otroligt. Medans när man läser kommentarer från dom som faktiskt vart där och testat, området är tomt, tråkigt, och inget man vill spendera tid på.

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av Zakkkke:

Rätt billigt om man ser till kr/timme.

Hahahahaha, rolig du är!

Du använder för svåra ord, uppenbarligen, för jag förstår inte vad ditt argument är.

Medlem

Mailet som anger att man fått tillgång till Early Access... Måste man klicka på någon knapp där för att "aktivera" det också? Eller får man bara mailet "så man vet"? Anledningen till att jag frågar är att min e-post verkar krånga lite för tillfället... Så jag startar Launchern ibland för att se om PLAY-knappen är aktiv... Men om man nu måste göra ett knapptryck i mailet så kanske jag sitter i skiten? Eller?

Medlem

Tillhör den äldre delen av de som tänkt spela. Spelade stress testet och ganska omgående så märkte jag att mina farhågor av allt hypande var felaktigt. Stämmningen var fantastisk. Om det är ng som tänkt öppna ett svenskt guild för 30+ på någon normal server, så skicka ett pm

Medlem
Skrivet av Zane86:

Mailet som anger att man fått tillgång till Early Access... Måste man klicka på någon knapp där för att "aktivera" det också? Eller får man bara mailet "så man vet"? Anledningen till att jag frågar är att min e-post verkar krånga lite för tillfället... Så jag startar Launchern ibland för att se om PLAY-knappen är aktiv... Men om man nu måste göra ett knapptryck i mailet så kanske jag sitter i skiten? Eller?

Man behöver inte klicka på något, det är bara så man vet.

Medlem
Skrivet av tRevz:

Enligt forumen så nej, går fortfarande inte att aktivera AA innifrån spelet. AF verkar dessutom buggat och på extremt låga nivåer. Sen är det flera som klagar på att spelet verkar mer krävande, på samma inställningar, men det ser inte bättre ut.. och så klart det sämsta, att det fortfarande inte verkar gå att få max quality textures utanför konversationer.

Hmm jag har AA/AF aktiverat inifrån spelet och ser en enorm skillnad, flyter snyggt och ser fantastiskt ut. Vet ej ifall det kan ha att göra med att jag laddade ner en helt ny klient istället för att uppgradera beta klienten? Spelet rullar på ett 560ti

Medlem

Är 25år och jag kan säga att spelet är helt fantastiskt! Vilken underbar känsla och det känns verkligen att man är i en SW värld.
Kom med igår i fjärde utskicket runt 19-20. Lirade till kl03.00

Testpilot
Skrivet av Looner:

Ni som har fått early access och dessutom var med i stresstestet. Har Bioware aktiverat så att det går att slå igång AA och AF nu?

Är svaret ja: Ser ni någon skillnad? Finns det någon jämförelse gjord med AA/AF aktiverat och inte?

Här finns benchmark från betan;
http://www.tomshardware.com/reviews/star-wars-gaming-tests-re...

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Bah! Ju mer jag läser om SWToR ju mer vill jag spela det. Försöker intala mig själv att jag inte vill det... Månadskostnad fungerar inte riktigt för min del.

Helvete, kände samma sak men sprang precis in på Origin och förhandsboka :-/

Å andra sidan kan jag inte vänta nu, vill spela! Jag testade aldrig betan för jag trodde inte jag skulle tycka det vart roligt, men efter att kikat på livestreams etc verkar det rätt fett.


signatur

Nämen!

Medlem

Psst, vad ska ni lira för klass förresten?

Jag funderar på en Jedi Knight, någon som testat? Kul att tanka med?


signatur

Nämen!

Medlem

Vill spela nu!!! blir galen snart.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Många svenskar på servern Bloodworthy för de som är intresserade

12
Skriv svar