Trailer: Dukes kloner anfaller!

Robot
Trailer: Dukes kloner anfaller!

Spana in trailern från Duke Nukems Forever DLC-paket, The Doctor Who Cloned Me, som redan släppts till pc och når konsolerna i och med veckouppdateringarna.

#duke-nukem-forever


Medlem
Trailer: Dukes kloner anfaller!

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Inaktiv
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Så man är hater för att man inte gillar vissa spel/dlc... Snacka om att man inte få ha egna åsikter :/

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Tyst, lover!

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Så man är hater för att man inte gillar vissa spel/dlc... Snacka om att man inte få ha egna åsikter :/

Det handlar väl bara om att det är sjukt tråkigt att se folk spy galla över vissa saker så fort dom omnämns. Att ha en åsikt är aldrig fel, men då bör man kunna framföra den på ett konstruktivt sätt också och om det inte går kan man hålla den för sig själv

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

blir lätt ett köp vid första bästa rea

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Så bara för att jag inte har samma åsikt som dig så ska jag hålla käften och skita i artikeln? Jag tycker DNF var ett riktigt dåligt spel på de flesta sätt och för mig var det så gott som dött redan innan det släpptes.

Och förresten har ingen har tvingat dig att läsa kommentarer som du inte håller med om. Jag sa bara vad jag tyckte. Jag ser hellre att de försöker göra något helt nytt eller gör en nystart på Duke istället för att mjölka ut lite extra.

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Finns väl säkert de som går på denna minan också.

Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Pallade ca 1 timmes spelande innan jag fick nog.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av karun:
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Så bara för att jag inte har samma åsikt som dig så ska jag hålla käften och skita i artikeln? Jag tycker DNF var ett riktigt dåligt spel på de flesta sätt och för mig var det så gott som dött redan innan det släpptes.

Och förresten har ingen har tvingat dig att läsa kommentarer som du inte håller med om. Jag sa bara vad jag tyckte. Jag ser hellre att de försöker göra något helt nytt eller gör en nystart på Duke istället för att mjölka ut lite extra.

du får ogilla det bäst du vill men som en annan sa att spy galla över ett spel tycker jag är väldigt patetiskt. Och som samma person sa man kan försöka komma med ett mer konstruktivt svar istället för (ååh bajs spel, fyfan för det, det suger, värdelöst, liknar en gammal tants anal, grafiken är skit) eller som liknande det du sa. Att klanka ner ett spel vinner man inget på.

Därav jag tycker du ska hålla igen istället då. Nä ingen tvingade mig att läsa och kommentera ditt inlägg men jag kunde inte hålla tyst då du och dom flesta använder i princip samma sätt att resonera om ett spel.

Inaktiv
Skrivet av Toomsie:
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Tyst, lover!

Så jag är en lover för att jag endast tycker folk bör komma med vettigare svar eller hålla tyst helt om dom ändå inte har något bättre att säga? ja i såna fall är jag en stolt lover till duke för faktum är jag tycker dnf var bra och har tyckt om duke sedan länge tillbaka. Men du kommer med lika värdelösa svar som den övre snubben därför tycker jag såna som ni kan hålla tyst istället för att spy ut en massa goja

Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Jag såg det som minskyldighet att spela igenom allt, efter den långa väntan.

@Pjotor:

Bluto ftw
Karl Alfred.:heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Började spela lite igår, fick mig ett garv när roboten frågar om voice verification :D. Balls, Balls, Balls, Balls, Balls, Balls, Balls of Steel.

Medlem
Skrivet av karun:

Så bara för att jag inte har samma åsikt som dig så ska jag hålla käften och skita i artikeln? Jag tycker DNF var ett riktigt dåligt spel på de flesta sätt och för mig var det så gott som dött redan innan det släpptes.

Och förresten har ingen har tvingat dig att läsa kommentarer som du inte håller med om. Jag sa bara vad jag tyckte. Jag ser hellre att de försöker göra något helt nytt eller gör en nystart på Duke istället för att mjölka ut lite extra.

Ja för fan, kommentarsfältet är ju till för att uttrycka åsikter. Går man för långt i sina åsikter finns det alltid nån som plockar ner en på jorden igen. Internets lilla näringskedja, så att säga.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av karun:

Så bara för att jag inte har samma åsikt som dig så ska jag hålla käften och skita i artikeln? Jag tycker DNF var ett riktigt dåligt spel på de flesta sätt och för mig var det så gott som dött redan innan det släpptes.

Och förresten har ingen har tvingat dig att läsa kommentarer som du inte håller med om. Jag sa bara vad jag tyckte. Jag ser hellre att de försöker göra något helt nytt eller gör en nystart på Duke istället för att mjölka ut lite extra.

Ja för fan, kommentarsfältet är ju till för att uttrycka åsikter. Går man för långt i sina åsikter finns det alltid nån som plockar ner en på jorden igen. Internets lilla näringskedja, så att säga.

Självklart är kommentarsfälten till för att få komma med sina åsikter men det finns ju gränser. Att ställa sig och skriva en åsikt som klankar ner ett spel tycker jag är allmänt idiotiskt. Kreativa svar ska man använda sig av inte börja spy galla så fort ett företag skapar en dlc eller liknande till ett spel

Medlem
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Blow it out your ass


signatur

My gun's bigger than yours.

Skrivet av Konfucius:

Finns väl säkert de som går på denna minan också.

Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Pallade ca 1 timmes spelande innan jag fick nog.

Jag spelade 4 timmar, sedan grät jag. Trist, det kunde ha varit så kul, men det är bara att blåsa bort dammet och göra bättre bästa gång, om det blir en nästa gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker att dnf var riktigt kul. Var t ju för hypat bara men tar man det för vad det är så blir det kul.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

tja, DNF var stundvis riktigt skoj, så det kanske kan bli något av det här också.

Väntar dock hellre på uppföljaren, har inte tid för fler spel nu ändå.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:
Skrivet av qun0:
Skrivet av karun:

Asså.. Nej. Så sjukt dåligt det ser ut. Att de ens orkar lägga ner pengar på att göra mer till dnf. Förstår verkligen inte. Usch

Åh herregud... är det inte cod folk gnäller på så är det Duke. gå och lägg er jävla haters. Ingen har bett er eller tvingat er att köpa/spela det så tycker ni bara ska hålla igen käften och skita i artikeln istället.

Förövrigt tycker jag det ser lovande ut

Så bara för att jag inte har samma åsikt som dig så ska jag hålla käften och skita i artikeln? Jag tycker DNF var ett riktigt dåligt spel på de flesta sätt och för mig var det så gott som dött redan innan det släpptes.

Och förresten har ingen har tvingat dig att läsa kommentarer som du inte håller med om. Jag sa bara vad jag tyckte. Jag ser hellre att de försöker göra något helt nytt eller gör en nystart på Duke istället för att mjölka ut lite extra.

du får ogilla det bäst du vill men som en annan sa att spy galla över ett spel tycker jag är väldigt patetiskt. Och som samma person sa man kan försöka komma med ett mer konstruktivt svar istället för (ååh bajs spel, fyfan för det, det suger, värdelöst, liknar en gammal tants anal, grafiken är skit) eller som liknande det du sa. Att klanka ner ett spel vinner man inget på.

Därav jag tycker du ska hålla igen istället då. Nä ingen tvingade mig att läsa och kommentera ditt inlägg men jag kunde inte hålla tyst då du och dom flesta använder i princip samma sätt att resonera om ett spel.

k.

Medlem

Är det här gratis om man äger Duke över Steam?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Spelade totalt 1 h 25 minuter. Sen la jag ner. Totalt slöseri med tid. Hade aldrig betalt för ett spel som detta. Lirade det hos en kollega. DNF är i mina ögon en förolämpning mot fps genren och vårt intellekt.

Att släppa dlc till ett redan dåligt spel är som att släppa en uppföljare till Meet the spartans.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv
Skrivet av magma:
Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Spelade totalt 1 h 25 minuter. Sen la jag ner. Totalt slöseri med tid. Hade aldrig betalt för ett spel som detta. Lirade det hos en kollega. DNF är i mina ögon en förolämpning mot fps genren och vårt intellekt.

Att släppa dlc till ett redan dåligt spel är som att släppa en uppföljare till Meet the spartans.

Där har vi en till som gråter för inget. Finns värre spel än DNF var inget fel på det varför tycker du det är dåligt nu för då? för skämten inte håller sig längre för tiden? nä för det är 2011 nu och inte 1996 när dn3D kom. Självklart är det inte samma sak. Men du slåss mot samma fiender det är duke och han är samma person som han var förr. Sitter det i grafiken? nä för grafiken har ingen jävla betydelse. Ingen bad dig att läsa denna artikel eller ens gnälla så jäkla mycket. Du hade inte ens behövt spela det. För via din kommentar märker man att du var emot spelet redan innan det släpptes. Så som sagt ingen bad dig spela det och ingen tvingade dig heller med en pistol mot tinningen. Och säger det igen det är inget fel på spelet enda jag stör mig på är att det är på tok för kort. Ge mig 3-4 timmar till på det så hade jag varit nöjd. För det finns så mycket sämre spel som aldrig borde ha kommit till

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Är det här gratis om man äger Duke över Steam?

Varför skulle det vara gratis för? så jag hoppas egentligen att du trollade så slipper man göra en facepalm

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Javas:

Är det här gratis om man äger Duke över Steam?

Varför skulle det vara gratis för? så jag hoppas egentligen att du trollade så slipper man göra en facepalm

Jag hade fått för mig att Gearbox snackat om att göra första expansionen gratis, antingen är jag heeeeelt ute och cyklar eller så menade dom förmodligen kartpaketet som släpptes förut.
I dunno, håller inte reda på vad som sägs angående DNF


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Javas:

Är det här gratis om man äger Duke över Steam?

Varför skulle det vara gratis för? så jag hoppas egentligen att du trollade så slipper man göra en facepalm

Jag hade fått för mig att Gearbox snackat om att göra första expansionen gratis, antingen är jag heeeeelt ute och cyklar eller så menade dom förmodligen kartpaketet som släpptes förut.
I dunno, håller inte reda på vad som sägs angående DNF

Med tanke på att alla duke ägds i steaam som du till och med köper i butik. Första paketet som kom var inte gratis det kostar typ 100-200 kr om jag inte har fel. Och tror inte detta kommer vara gratis heller.

10$ går det på då har du hört nå skitsnack eller läst nå lögner

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av magma:
Skrivet av walter_iego:

Wow, en "all time low", jag är imponerad. Hur många orkade spela ut hela DNF?

Spelade totalt 1 h 25 minuter. Sen la jag ner. Totalt slöseri med tid. Hade aldrig betalt för ett spel som detta. Lirade det hos en kollega. DNF är i mina ögon en förolämpning mot fps genren och vårt intellekt.

Att släppa dlc till ett redan dåligt spel är som att släppa en uppföljare till Meet the spartans.

Där har vi en till som gråter för inget. Finns värre spel än DNF var inget fel på det varför tycker du det är dåligt nu för då? för skämten inte håller sig längre för tiden? nä för det är 2011 nu och inte 1996 när dn3D kom. Självklart är det inte samma sak. Men du slåss mot samma fiender det är duke och han är samma person som han var förr. Sitter det i grafiken? nä för grafiken har ingen jävla betydelse. Ingen bad dig att läsa denna artikel eller ens gnälla så jäkla mycket. Du hade inte ens behövt spela det. För via din kommentar märker man att du var emot spelet redan innan det släpptes. Så som sagt ingen bad dig spela det och ingen tvingade dig heller med en pistol mot tinningen. Och säger det igen det är inget fel på spelet enda jag stör mig på är att det är på tok för kort. Ge mig 3-4 timmar till på det så hade jag varit nöjd. För det finns så mycket sämre spel som aldrig borde ha kommit till

Haha dina argument är ju klockrena. "Det är samma monster du slåss mot. Det är samma duke". Ja det kanske är just det som är problemet med spelet för många. Det är ingen förnyelse i serien. Det är samma gamla duke som slåss mot samma gamla monster och levererar samma gamla one-liners. Jag testade spelet för jag tänkte: "Äsch det är ju duke. Man kommer kanske skratta till någon gång ibland åt hans one-liners och resten av the good stuff från de gamla spelen".

Men nej så blev det inte. Det kändes istället som ett omodernt hopkok av massa olika saker som inte hängde ihop och gjorde att spelet fick en känsla av stelt kaos. Kändes som att utvecklarna bara ville göra en halvdann fortsättning på spelserien för att tjäna pengar och i och med det fick spelet en jobbig känsla av att va omotiverat.

Så när du säger "Där har vi en till som gråter för inget. Finns värre spel än DNF" så förstår jag inte riktigt hur du tänker. Javisst finns det sämre spel men vad har det med saken att göra? Jag skriver att jag inte tycker att spelet är bra för att jag är missnöjd med att de enligt mig förstör en bra och klassisk spelserie. Sen får du tycka vad du vill. Men att du klagar på att vi "gråter" och gnäller över spelet när du själv bara klagar tillbaka och tycker att vi ska hålla käften är ganska motsägelsefullt.

Medlem

haha, såg precis detta på steam, 8€ vill dem har för skiten!! hahaha, sinnesjukt. Vilken enorm flopp DNF blev, detta gjorde knappast ågot bättre. Skulle inte spela detta om jag fick det gratis. (vilket det borde varit, med tanke på de få som faktiskt gillade dnf)

12
Skriv svar