Command & Conquer Tiberium Alliances avslöjat

Robot
Command & Conquer Tiberium Alliances avslöjat
zsm
Medlem
Command & Conquer Tiberium Alliances avslöjat

Webläsar-RTS? Men för helvete EA...

Skrivet av zsm:

Webläsar-RTS? Men för helvete EA...

Relax, det är ju trots allt episkt.

Medlem

Jag skulle föredragit om de gjort klart Tiberium. det spelet hade lite Republic commando känsla

Medlem

undrar om EA helt enkelt menar att nu ska dom mjölka ett varumärke som det aldrig har mjölkats förut


signatur

always use the nubs for cover

FM-guru
F.d. Sisyr

Känns som att de helt missuppfattat ordets (episk) betydelse, liksom halva internetbefolkningen....

Medlem

Nej. Det är det enda jag har att säga. Nej.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Måste ju testas! Signed up....


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av zsm:

Webläsar-RTS? Men för helvete EA...

Relax, det är ju trots allt episkt.

Åh vad skönt..
Där var det nära ögat!

Skrivet av cute_ninja:

undrar om EA helt enkelt menar att nu ska dom mjölka ett varumärke som det aldrig har mjölkats förut

Episk mjölkning med andra ord!


signatur

Have a good time!

Medlem

Vart fan är PCn påväg?

Medlem
Skrivet av zsm:

Webläsar-RTS? Men för helvete EA...

Om det ens är ett RTS:)

Medlem
Skrivet av aholman:
Skrivet av zsm:

Webläsar-RTS? Men för helvete EA...

Om det ens är ett RTS:)

Blir ett FarmVille med Tiberium... Urk.

Medlem

Grymt om dom får ihop ett riktigt RTS i webbläsaren men antagligen inget som kommer locka mig.

Inaktiv

På samma sätt som Quake 3 slutade vara ett FPS när Quake Live släpptes. Fin logik där människor.

Fanboys, the bunch of you!

Ett tips är att göra färdigt ett spel först och SEN komma på ett annat spel? Vore inte det bra kanske?

Medlem

Lord of Ultima var ju bra, hade sina brister och var väldigt tidskrävande. Men jag kommer då testa det i alla fall.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av MMHT:

Vart fan är PCn påväg?

Clod gaming, där är den på väg min vän

så som Cloud Desktop WMWare lösningar på arbetsplats

Medlem

Vart glad tills jag läste " webbläsarspelet "

åt helvete med detta .

Medlem

Inte den jävlaste aning vad jag nyss signade upp för, men kör hårt.

Varför är folk så tjuriga kring detta med webläsare? De utvecklar fortfarande Generals ordentligt, upp med humöret. Quake-Live eller vad det heter flyter ju på som smör. Battlefield Heroes tycks också gå ganska så bra för dom. Varför inte? Sålänge det inte kommer ivägen för andra saker och ting?

Medlem

Quake Live är väldigt stort även fast det är ett webbläsarspel så varför skulle inte detta kunna bli det? Bara för att det spelas i webbläsaren så måste det inte bli FarmVille liksom

Medlem

Hahahahaha, vad ar det jag sa?
Satsa på casuals och simplifierat gameplay, Faceook focus och social casual gaming. C&C/Red Alert är en död serie i mina ögon, finns inget "Strategy" i RTS längre, i bästa fall "Real time", om ens det...

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Inaktiv

Jag har svårt att se hur detta ska vara något bra. De senaste C&C har ju förstörts ordenligt.

Gärna C&C och Tiberium, men inte i webbläsaren, why?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan ni förklara vad som är så dåligt med webbaserat istället för att skriva grinolle inlägg?!?!

antar att dem flesta inte ens testat ngt riktigt sånt spel typ quakelive.. underlättar som fan

tillänglighet för spel måste ju och få utvecklas, vrf ska ni fastna i dem gamla stadierna?

Inaktiv
Skrivet av whoopsome:

tillänglighet för spel måste ju och få utvecklas, vrf ska ni fastna i dem gamla stadierna?

Självklart, men dom kan ju sabba en ny serie istället.

Eller göra en ny..

Inaktiv

Kan de bara inte göra en remake på första c&c, fast med upplösning som inte hade varit bäst på en mobiltelefon.

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av whoopsome:

tillänglighet för spel måste ju och få utvecklas, vrf ska ni fastna i dem gamla stadierna?

Självklart, men dom kan ju sabba en ny serie istället.

Eller göra en ny..

vad är det som sabbas? jag förstår inte

Medlem

Sjukt bra move! Finns ju hur mycket kunder som helst (alla som har tillgång till en webbläsare, alltså ett par miljoner om man säger så!). Slippa och installera stora sega programvaror. Fokus på spel istället för grafik - tja kan bli ganska bra detta!

Medlem

"Episkt" - 2010-talets mest överanvända ord...

12
Skriv svar