Ni vinner medie-SM i Battlefield 3 på fredag

Robot
Ni vinner medie-SM i Battlefield 3 på fredag

FZ-laget som smiskar landets övriga spelmedier är uttaget.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Ni vinner medie-SM i Battlefield 3 på fredag

vilka ? blev de då ? lol

Medlem

och vinnarna är...*trummvirvel*.................*jätte lång trummvirvel*

(går det att följa spektaklet någonstans?)

Redaktör

Jag har inte användarnamnen på de tre andra deltagarna, men teamet leds som sagt av Gustav Rosvall.


signatur
Medlem

ja fram med deras bf3 profiler vill ju se vilka som vann och att man kan hålla tummarna att ni dödar dom enkelt

Medlem

GLHF!!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

MFZ
Medlem

ingame nicks måste väl gå att få tag på?
annars saknar ju artikeln nån form av intressant innehåll.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Jäklar va tråkigt att matcherna är TDM, helt ointressant spelform när det gäller BF.

Medlem

Namnen på de uttagna skulle vara trevligt!

Medlem

Det roliga vore väl just att anställda på medierna spelar och gör upp?

Om alla gör likadant, vad är då grejen? Det blir alltså 9*4 random-svenssons som hänger på olika "medie"-communities samt ett lag från dice?

Redaktör
Skrivet av DrBagguette:

Det roliga vore väl just att anställda på medierna spelar och gör upp?

Om alla gör likadant, vad är då grejen? Det blir alltså 9*4 random-svenssons som hänger på olika "medie"-communities samt ett lag från dice?

Varje sajt/tidning får plocka fram ett lag, men minst en redaktionsmedlem är med.

Det skulle gå att göra väldigt många roliga saker, om bara tiden fanns. Men det kräver väldigt mycket. På FZ, t.ex., sitter vi två fast arbetande redaktörer och en chefredaktör. Vi tre, plus två frilansare, får lägga allt arbete åt sidan en hel dag för ett sånt här event. Det ska till att vi får väldigt, väldigt många läsare på vår täckning av eventet för att det ska vara värt det i fråga om ekonomi och hur mycket arbetstid det kostar.


signatur
Medlem

Nice accuracy, kommer nog gå bra. Lycka till

Medlem

Haha, G.Rosvall represents!

Medlem

Mjo G.Rosvall kommer man ihåg när man mött iaf
Spelar mycket Normal på Gotlands små servrar?
Bra spelare allihopa ser det ut som!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tompa:

Jag har inte användarnamnen på de tre andra deltagarna, men teamet leds som sagt av Gustav Rosvall.

Snälla, säg att rosvall har sålt detta till dig så ska jag bänka honom nästa match bara för att jag kan.

1
Skriv svar