Stark Japan-öppning för Skyrim

Robot
Stark Japan-öppning för Skyrim

Årets största västerländska rollspel lyckas slå sig in högt på de japanska försäljningslistorna.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Stark Japan-öppning för Skyrim

jo läst en del att japans är less På jRPG och gillar västerländska som mass effekt och ja skyrim


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

jo läst en del att japans är less På jRPG och gillar västerländska som mass effekt och ja skyrim


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Grattis Bethesda! Hoppas de lär sig att uppskatta mindre enkelspåriga. nästan på-räls-rpg.

Medlem

Kul att höra att även Japanerna börjat prova på utländska spel

Medlem

Bra grejer, hoppas dom börjar överge sina linjära spel och inser att sandlåde-approachen är betydligt mer passande för spelmediumet som sådant. Efter succeen med Xenoblade Chronicles kanske dom börjat bli lite mer öppna för sånt..


signatur
Medlem

モンハンはまだ1番なの?ビックリ!<皮肉>


signatur

// Peace

Medlem

Oj, småbarnen har kanske börjat växa upp?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av halomaki:

モンハンはまだ1番なの?ビックリ!<皮肉>

Jo, väldigt konstigt med tanke på att det är japan ;p

Medlem

är det bara jag som ser den totala avsaknaden av pc på listan ? eller räknar dom aldrig med pc ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

är det bara jag som ser den totala avsaknaden av pc på listan ? eller räknar dom aldrig med pc ?

Japaner spelar aldrig PC, typ.


signatur

// Peace

Medlem

Trevligt trevligt.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

är det bara jag som ser den totala avsaknaden av pc på listan ? eller räknar dom aldrig med pc ?

Jag har nu varit i flera affärer i 電電タウン(Dendentown) och vanliga pc spel är väldigt få räknade, största delen är DS följt av PS3 och 360, det enda stället jag hittade med massa pc spel var fördelningen ca 20st utländska vanliga pc spel i ett litet hörne och ca 1000st hentai spel...

Medlem
Skrivet av Nertip:

Jag har nu varit i flera affärer i 電電タウン(Dendentown) och vanliga pc spel är väldigt få räknade, största delen är DS följt av PS3 och 360, det enda stället jag hittade med massa pc spel var fördelningen ca 20st utländska vanliga pc spel i ett litet hörne och ca 1000st hentai spel...

Vad jag hört är att för den stora massan i japan är PC-gaming = Hentai-gaming, inget annat.
Nu har jag ju varit på andra sidan jordklotet hela tiden så har ingen egen erfarenhet av det påståendet.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

I used to lansera spel in Japan...Then i took an arrow in the knee

Medlem
Skrivet av Matn:

I used to lansera spel in Japan...Then i took an arrow in the knee

kommer utan tvekan bli ett av dom mest använda memes 2012,


signatur

always use the nubs for cover

Air
Medlem

Dear Japan, your time has come! It's time for you to feel the arrow through the knee.

Medlem
Skrivet av Air:

Dear Japan, your time has come! It's time for you to feel the arrow through the knee.

i used to kill dragons until i took a buggy arrow to the knee xD


signatur

always use the nubs for cover

Mjo jag såg reklam i en fansubbing jag tankade ner :/ funderade först på vad skyrim kom ifrån och trodde något annat hade hänt men subbarna måste ha tagit med det för att det är ju trots allt väldigt roligt. På mer än en nivå.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Wow, Zelda: Skyward Sword kommer kanske inte ens nå upp i en halvmiljon i livstidsförsäljning i Japan. Trist. Hoppas Nintendo trots allt fortsätter satsa på serien i och med att titeln gjort bra ifrån sig i väst.

Medlem
Skrivet av halomaki:

モンハンはまだ1番なの?ビックリ!<皮肉>

びっくりするほどじゃないと思うけど。モンハンはずっと前から人気だったからね。

Medlem

Och hiniku betyder sarkasm, för er som kände er tvungna att svara på halomakis kommentar men inte var tillräckligt bra på japanska för att helt och fullt förstå.

Medlem
Skrivet av Wingu:
Skrivet av halomaki:

モンハンはまだ1番なの?ビックリ!<皮肉>

びっくりするほどじゃないと思うけど。モンハンはずっと前から人気だったからね。

ちゃんと伝えた気がするのに。かっこをもう一回見てください。
僕は皮肉であのコメントを書いたけど・・・
ヘヘ =P

編集した分: アッ、Forcieさん、説明はありがとう!


signatur

// Peace

Medlem

チンチョンエンドウ豆のスープ

Medlem

彼らは、自分のゲームを購入するか?

KoP
Medlem

ワックスオフでワックス。

Medlem

モンハンって、このトピックとなの関係あるのか。ダークソールのほうがいいんだよ!

Det är förståeligt FZ-san...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

...المهوسون

Medlem
Skrivet av halomaki:
Skrivet av Wingu:
Skrivet av halomaki:

モンハンはまだ1番なの?ビックリ!<皮肉>

びっくりするほどじゃないと思うけど。モンハンはずっと前から人気だったからね。

ちゃんと伝えた気がするのに。かっこをもう一回見てください。
僕は皮肉であのコメントを書いたけど・・・
ヘヘ =P

編集した分: アッ、Forcieさん、説明はありがとう!

12
Skriv svar