Ridge Racer Unbounded

Robot
Ridge Racer Unbounded

Ridge Racer har länge hållit sig till en inövad formel. Kan Bugbears yvigare tolkning mjuka upp spelseriens stelnande leder?

#namco, #bugbear-entertainment, #ridge-racer-unbounded


Inaktiv
Ridge Racer Unbounded

Flatout, ett av mina favorit spel. Le crazy road rageing, detta blir att testa

Medlem

Låter inte helt fy skam.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Det är ju ganska långt ifrån Flatouts vansinniga raggar-racing, men har ändå lite av samma känsla.

Medlem

såg smått intressant ut, har inte spelat ridge racer sen n64's tid


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Slutade tappa intresset efter Rage Racer. Liren på PS1 ger suveräna retro-vibbar men..

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Det är ju ganska långt ifrån Flatouts vansinniga raggar-racing, men har ändå lite av samma känsla.

Och jag som önskade mig lite av en andlig uppföljare här


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:
Skrivet av Mats Nylund:

Det är ju ganska långt ifrån Flatouts vansinniga raggar-racing, men har ändå lite av samma känsla.

Och jag som önskade mig lite av en andlig uppföljare här

FlatOut 3 har väl släppts eller kommer iaf att släppas snart. Tyvärr verkar det va nån tysk b-utvecklare som ligger bakom, ser ut som rent skräp.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Slutade tappa intresset efter Rage Racer. Liren på PS1 ger suveräna retro-vibbar men..

Slutade tappa intresset? Hoho, då måste det betyda att du är intresserad igen!


signatur

Trust is for fools...

Inaktiv

Nog för att Bugbear ger mig goose bumps men jag hade mycket hellre sett att de fortsatte arbeta på Flatout-serien. Bästa bilserien som världen någonsin skådat och den som säger emot förtjänar pestloppor mellan lakanen.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Nog för att Bugbear ger mig goose bumps men jag hade mycket hellre sett att de fortsatte arbeta på Flatout-serien. Bästa bilserien som världen någonsin skådat och den som säger emot förtjänar pestloppor mellan lakanen.

Tyvärr har de sålt rättigheterna och trean utvecklas av en rätt sunkig b-studio. Annars en mycket underskattad serie. Genuin glädje när man körde första loppet i FlatOut 2 vill jag minnas.

Medlem
Skrivet av Insanity:
Skrivet av Edd1e:

Slutade tappa intresset efter Rage Racer. Liren på PS1 ger suveräna retro-vibbar men..

Slutade tappa intresset? Hoho, då måste det betyda att du är intresserad igen!

Haha, nu tror jag att jag är trög igen. Menade PS1-titeln Rage Racer.

Inaktiv
Skrivet av Adex:
Skrivet av Mjauv:

Nog för att Bugbear ger mig goose bumps men jag hade mycket hellre sett att de fortsatte arbeta på Flatout-serien. Bästa bilserien som världen någonsin skådat och den som säger emot förtjänar pestloppor mellan lakanen.

Tyvärr har de sålt rättigheterna och trean utvecklas av en rätt sunkig b-studio. Annars en mycket underskattad serie. Genuin glädje när man körde första loppet i FlatOut 2 vill jag minnas.

Fy tusan vilket dåligt beslut! Det IP:t hade kunnat bli något riktigt magiskt med rätt back-up. Ultimate Carnage är ju helt gudomligt kul

Inaktiv

Hur är det med musiken i detta spelet?
Hoppas att dom iaf har behållt det sköna stuket som dom haft i tidigare titlar, även om detta nu är en nystart i serien

Medlem
Medlem
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Insanity:
Skrivet av Edd1e:

Slutade tappa intresset efter Rage Racer. Liren på PS1 ger suveräna retro-vibbar men..

Slutade tappa intresset? Hoho, då måste det betyda att du är intresserad igen!

Haha, nu tror jag att jag är trög igen. Menade PS1-titeln Rage Racer.

Lite komik nu på morgonen
Han menade att om man "slutar tappa intresset " så blir man ju intresserad igen.
Jag skulle inte heller ha märkt det där klockan kvart i två på natten

Medlem

Jag provar gärna om jag får det gratis.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Cedliq:
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Insanity:
Skrivet av Edd1e:

Slutade tappa intresset efter Rage Racer. Liren på PS1 ger suveräna retro-vibbar men..

Slutade tappa intresset? Hoho, då måste det betyda att du är intresserad igen!

Haha, nu tror jag att jag är trög igen. Menade PS1-titeln Rage Racer.

Lite komik nu på morgonen
Han menade att om man "slutar tappa intresset " så blir man ju intresserad igen.
Jag skulle inte heller ha märkt det där klockan kvart i två på natten

Så jävla trögtänkt man kan vara, hahaha. TVÅ gånger torskade jag på det dessutom.

1
Skriv svar