Blodisande dödskamera i Sniper Elite V2

Robot
Blodisande dödskamera i Sniper Elite V2

Sikta och skjut – träffar du dina offer får du en minst sagt blodisande grafisk representation av hur kulan träffar...

#505-games, #rebellion, #sniper-elite-v2


Medlem
Blodisande dödskamera i Sniper Elite V2

Mysigt!

Medlem

Åh, vad jag har spelat sönder ettan

Hoppas att de behåller realismen och inte säljer sig för alla snorungar som är uppvuxna med PANGPANGPANG 24/7...

Medlem

Vilken melodi passar till texten, Sebastian?

Medlem

Kanske blir ett köp... Ettan var ju riktigt bra!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem
Medlem
Medlem

Herregud vilket klishéaktigt spel. Superelak nazzeniztizk tysk officer i läderrock skall döda en jätteoskyldig man som säkert bara råkade befinna sig på fel plats under fel tidpunkt eftersom alla tyska nazzzzzzeniztizka officerare alltid dödar oskyldiga på måfå då det tyska folket består av barnaätandes monster med lampskärmar och tvålar gjorda på judar.

Brittisk/Amerikansk superdemokratisk och världsälskandes Average Joe som normat bara plockar blommor och avgudar Ghandi dödar honom. Good guys win again!! Jävla revisionistspel. Tvi.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Andra världskriget? Var var det jag såg andra världskriget sist...? Nog med ww2, så uttjatat så det inte går att beskriva.

Ser för övrigt mysigt ut.

Inaktiv

det här är nog bara nått arkadigt trams iaf.. varför vågar ingen göra ett spel som det här, fast med äkta sniper-simulator? Så man måste räkna med temperatur ,luftfuktighet, vindar , jordens rotation osv, som riktiga krypskyttar

Medlem

haha åh vad det där inte passade in kändes det som.

Men resten såg skitbra ut och första spelet var ju kul, om lite B. Fast det gjorde det hela bara bättre.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Bara jag som reagerar på att FZ skriver att spelet bara kommer till Xbox och PS3 medans det i slutet av trailern finns en "PC/DVD" logga?

1
Skriv svar