FZ tvåa i medie-sm i Battlefield 3

Medlem

Kul! Grattis!

Medlem

En andra plats är en ofullbordad vinst = en förlust! precis som en assist är en ofullbordad kill!


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Medlem

Duktigt jobbat folk : D
Har dock frågan varför man kör TD? Känns som rush eller Conquest hade varit ett bra val nu när man faktist inte spelar CoD


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Duktigt jobbat folk : D
Har dock frågan varför man kör TD? Känns som rush eller Conquest hade varit ett bra val nu när man faktist inte spelar CoD

Svårigheten att organisera 32 vs 32. Plus att varje tidning/sajt skulle ha sitt eget lag. Skulle varje tidning komma dit med mellan 16 till 32 personer beroende på om de skulle spela rush lr cq? Ja du fattar.

LRI
Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av yoyisy:

Duktigt jobbat folk : D
Har dock frågan varför man kör TD? Känns som rush eller Conquest hade varit ett bra val nu när man faktist inte spelar CoD

Svårigheten att organisera 32 vs 32. Plus att varje tidning/sajt skulle ha sitt eget lag. Skulle varje tidning komma dit med mellan 16 till 32 personer beroende på om de skulle spela rush lr cq? Ja du fattar.

finns ju squad rush

Medlem
Skrivet av Stofflock99:

Synd att man själv inte kom med :/

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/GrisFia/

Well, det vore fövrånande om en Bazaar/Metro spammer skulle komma med Det räknas inte som en BF spelare i min bok... Sorry -_- Skulle jag spamma metro och bazaar skulle jag nog iaf ha en 4-5KD och 1000+ SPM o jag e gammal och grå Reflexerna/aimen är inte där dom en gång var.. Men absolut en gammal QW:TF:are och Q3:ra3:are och stolt =P Kul att se att rutin fortf håller till en viss gräns

Medlem
Skrivet av LRI:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av yoyisy:

Duktigt jobbat folk : D
Har dock frågan varför man kör TD? Känns som rush eller Conquest hade varit ett bra val nu när man faktist inte spelar CoD

Svårigheten att organisera 32 vs 32. Plus att varje tidning/sajt skulle ha sitt eget lag. Skulle varje tidning komma dit med mellan 16 till 32 personer beroende på om de skulle spela rush lr cq? Ja du fattar.

finns ju squad rush

Jo, det är sant, tänkte på det när jag läste nyheten igår. Tycker dock att det är ett lite konstigt spelläge, rundorna går över så fort.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av LRI:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av yoyisy:

Duktigt jobbat folk : D
Har dock frågan varför man kör TD? Känns som rush eller Conquest hade varit ett bra val nu när man faktist inte spelar CoD

Svårigheten att organisera 32 vs 32. Plus att varje tidning/sajt skulle ha sitt eget lag. Skulle varje tidning komma dit med mellan 16 till 32 personer beroende på om de skulle spela rush lr cq? Ja du fattar.

finns ju squad rush

Jo, det är sant, tänkte på det när jag läste nyheten igår. Tycker dock att det är ett lite konstigt spelläge, rundorna går över så fort.

De va min tanke först men sen tyckte jag att de kändes för mycket inte Battlefield man hade kunnat spela vilket spel som helst då liksom men aja fanns väl förhoppningsvis en bra anledning


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

NI ÄR SÅ JÄVLA SÄMST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äcklad.... Så JäVlA äKcLaD.

Medlem

Bra gjort grabbar. Jag följde visserligen inte matcherna, men är rätt övertygad om att ea fuskade, alltså borde ni ha fått guldet.

Medlem
Skrivet av Jerome:
Skrivet av Stofflock99:

Synd att man själv inte kom med :/

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/GrisFia/

Well, det vore fövrånande om en Bazaar/Metro spammer skulle komma med Det räknas inte som en BF spelare i min bok... Sorry -_- Skulle jag spamma metro och bazaar skulle jag nog iaf ha en 4-5KD och 1000+ SPM o jag e gammal och grå Reflexerna/aimen är inte där dom en gång var.. Men absolut en gammal QW:TF:are och Q3:ra3:are och stolt =P Kul att se att rutin fortf håller till en viss gräns

Eftersom jag inte är så förtjust i helikoptrar och jets så passar GB mig bäst (pre b2k). Därför jag var va du kallade det "GB/OM spammare". Tycker att GB påminner mest om B2K av dem kartorna som kom först så därför jag spammade den. Sen hur vidare man definerar en BF spelare är ju som du själv sa upp till var och en.

12
Skriv svar