Nya spellägen introduceras i Modern Warfare 3

Robot
Nya spellägen introduceras i Modern Warfare 3

Säg hej till Drop Zone, Hardcore Ricochet och Hardcore HQ Ricochet.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Nya spellägen introduceras i Modern Warfare 3

Drop Zone låter rätt kul ju! Men hardocre Riccochet är ju inget speciellt egentligen. Jag skulle dock hellre se att de tog bort lag compensationen istället -.-

Medlem

Jag köper direkt!

eller....nä :/

Medlem

Förekommer det så mycket barnsligt TK:ande i MW3 att dem måste införa ett speciellt läge där straffas för det ?

Medlem

Förekommer det så mycket barnsligt TK:ande i MW3 att dem måste införa ett speciellt läge där straffas för det ?

Medlem

Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".

Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.

Medlem

Enligt mig en riktigt överskattad spelserie. Visst det finns många där ute som gillar spelet, men det är helt enkelt inte min stil av FPS spel Gillade MW2 innan alla engelska snorungar förstörde Xbox-live upplevelsen för mig. Kthxbye

Offtopic: Battlefield3 + B2K på PC är inget mer än awesome Adda mig på Origin ifall ni känner er manade: Montage


signatur

M'kay?

Inaktiv

Im Evöl.

Jag ska gå och köpa detta utmärkta spel. Sedan ska jag joina Hardcore Richocet och springa runt som en jubelidiot och göra så folk dödar sig själva. Kul va?

Sen på snipers blir de *Pickaboooooo*

Medlem

Dropzone är kul private lär bli kul på MP med

Medlem

CoD b sum lame shiat

Medlem
Skrivet av Hannu:

Jag köper direkt!

eller....nä :/

du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........

Medlem
Skrivet av movo94:
Skrivet av Hannu:

Jag köper direkt!

eller....nä :/

du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........

Om han har en jätte eller om han har kul är den riktiga frågan som vi alla ställer oss själva, inte sant?

"Dropzone" var bara kaos, ingen fattade vad de skulle göra. Fail-week


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dropzone låter ju precis som ett spelläge som Reach erbjöd, invasion någonting (teritories eller nått) som spelades på samma sätt. Men å andra sidan, inget fel med att kopiera i spelvärlden, iaf så länge man är utvecklare

Medlem

Fanns inte Ricochet i COD 2 ? Som ett val man kunde göra under server setting`s ? .. Good old times


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Vad mycket gnäll det var här? Ibland undrar man vad det är för p12: or som har ett konstant behov av att kommentera något negativt på varje jävla MW3 nyhet. Blir bara en facepalm när man läser igenom alla kommentarer.

OnT: Jag personligen kan inte se något negativt alls med fler spellägen. Det är jävligt skönt att ha valmöjligheter. Dropzone var jäkligt roligt må jag säga


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av movo94:
Skrivet av Hannu:

Jag köper direkt!

eller....nä :/

du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........

Om han har en jätte eller om han har kul är den riktiga frågan som vi alla ställer oss själva, inte sant?

haha jag tror på jätte.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Efter ett par timmar och folk har börjat träna upp sig funkar det lite bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dropzone låter som en variant av King of the Hill


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Dropzone låter kul, får se om man ska ta och införskaffa sig MW3 efter jul.

Medlem
Skrivet av Supr3me:

Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".

Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.

Om MW3 bara skulle haft några få spellägen så skulle folk gnälla på hur enformigt det är. Nu när MW3 har en uppsjö av olika spellägen så gnälls det på att det är "för mycket".


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Supr3me:

Hah, jag kan se deras konferensrum framför mig. "Öhm... nu brainstormar vi 100 olika sätt att spela FPS på, sen implementerar vi alla".

Känns som de skjuter sig i foten med alla jävla spellägen de hittar på.

Om MW3 bara skulle haft några få spellägen så skulle folk gnälla på hur enformigt det är. Nu när MW3 har en uppsjö av olika spellägen så gnälls det på att det är "för mycket".

Mm, life's a bitch.

Medlem
Skrivet av movo94:
Skrivet av Hannu:

Jag köper direkt!

eller....nä :/

du måste ha ett jätte kul liv när du alltid går in och kommenterar en massa spam kommentarer på spel du inte ens spelar eller bryr dig om ........

Var inte så ledsen nu, min son.

När jag jämför MW3s MP med MW2s, så är den senare en roligare historia.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta kostar som vanligt ett par hundra förmodar jag?

Medlem

Varför inte bara kalla Dropzone för King of the Hill? Låter Dropzone häftigare för alla småbarn eller vad?

Det är gratis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar