Annorlunda DLC-planer för Skyrim

Inaktiv
Skrivet av kebbe:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av kebbe:

Så nu skall vi betala för patchar?

Yes, bara att lyda order

Nåväl.. http://i856.photobucket.com/albums/ab125/Masquerade17/123.jpg

Så jävla sant!

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:

Det är nog ingen här som inte ifrågasätter sättet de behandlar sina kunder och sina produkter. Du verkar ha en väldigt bristfällig förmåga att ta in det du läser. Inkapabel att förstå vad folk säger utan att lägga in din egen uppdiktade tolkning. Tycker vi ser det i de flesta trådarna du diskuterar.

Skrivet av Vorheece:

Det är nog ingen här som inte ifrågasätter sättet de behandlar sina kunder och sina produkter.

Och ändå säger du att du är fullt villig att ekonomiskt stödja en modell där de behandlar kunderna dåligt. Du verkar inkapabel att förstå vad du själv sitter och säger människa, och hur urbota dumt det är.

Att kritisera en metod some praktiseras och sedan säga att du skulle stödja metoden ekonomiskt, fattar du ens hur motsägelsefullt det är och vad för signaler det skickar?

Det kan inte vara lätt att vara dig. Att jag inte tycker om något innebär inte att jag aldrig skulle använda mig av det. Om jag måste använda mig av en tjänst ogillar för att kunna njuta av en produkt jag gillar och göra det till fullo så är jag villig att göra så.
Gosse, skolan, gå gärna dit ibland. Det kan nog hjälpa råda bot på din dumhet... även om det är ytterst tveksamt.

Skrivet av Vorheece:

Det kan inte vara lätt att vara dig. Att jag inte tycker om något innebär inte att jag aldrig skulle använda mig av det. Om jag måste använda mig av en tjänst ogillar för att kunna njuta av en produkt jag gillar och göra det till fullo så är jag villig att göra så.
Gosse, skolan, gå gärna dit ibland. Det kan nog hjälpa råda bot på din dumhet... även om det är ytterst tveksamt.

Så i din förtvivlan så försöker du bara förolämpa mig för du har inga riktiga argument eller hur menar du nu? För några riktiga argument har du inte.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:

Det kan inte vara lätt att vara dig. Att jag inte tycker om något innebär inte att jag aldrig skulle använda mig av det. Om jag måste använda mig av en tjänst ogillar för att kunna njuta av en produkt jag gillar och göra det till fullo så är jag villig att göra så.
Gosse, skolan, gå gärna dit ibland. Det kan nog hjälpa råda bot på din dumhet... även om det är ytterst tveksamt.

Så i din förtvivlan så försöker du bara förolämpa mig för du har inga riktiga argument eller hur menar du nu? För några riktiga argument har du inte.

Haha Det är nästan sorgligt...

Skrivet av Vorheece:

Haha Det är nästan sorgligt...

Så i din förtrivland försöker bu bara förolämpa mig alltså.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:

Haha Det är nästan sorgligt...

Så i din förtrivland försöker bu bara förolämpa mig alltså.

Bu? Jahapp, Bu är förtvivland Jag behöver inte förolämpa dig, allt är så skrämmande uppenbart redan. I ett par sidor i denna tråden har du inte lyckats förstå att man ibland kan bli tvungen att bita i det sura äpplet om det leder till något bättre.

Men som sagt, varje tråd du visar dig så blir folk ställda av din bristfälliga förmåga att förstå vad diskussionerna handlar om.

Skrivet av Vorheece:

Bu? Jahapp, Bu är förtvivland Jag behöver inte förolämpa dig, allt är så skrämmande uppenbart redan. I ett par sidor i denna tråden har du inte lyckats förstå att man ibland kan bli tvungen att bita i det sura äpplet om det leder till något bättre.

Men som sagt, varje tråd du visar dig så blir folk ställda av din bristfälliga förmåga att förstå vad diskussionerna handlar om.

Jösses vad rövont vissa får när de inte har några argument på sin sida.

Du satt o sa att du skulle ju gladeligen betala för patcher, och sedan när det frågas om du inte förväntar dig ett komplett spel när du köper det så kommer det att det är ju klart du gör. Sedan när det påpekas hur urbota dumbt och motsägelsefullt det är sitter du och gnölar om hur du lever i en värld som inte är perfekt, precis som att du var någon världsvan människa som förstår hur allting funkar.

Sen gnölas det om att jag inte förstår vad som diskuteras, men vad detta något som tydligen undgår mig vill du inte heller säga kanske för att du inte vet själv vad detta oexisterande något skulle vara. Så låt mig säga detta, att "bita i det sura äpplet" som du så överlägset säger, leder i detta fall inte alls till något bättre, för i den värld jag lever i är inte allt heller perfekt, men man skall kunna förvänta sig ett fungerande spel när man köper det, så har det inte bara varit förr, utan så bör det vara. Om du tar illa vid det att man kallar dig dum när du sitter och säger att du gladeligen skulle betala extra för att få ett komplett spel när utöver att köpa det till att börja med, då har du bara att vänja dig för det är sanningen, du är bara jävligt dum om du gladeligen skulle stödja något sådant.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:

Bu? Jahapp, Bu är förtvivland Jag behöver inte förolämpa dig, allt är så skrämmande uppenbart redan. I ett par sidor i denna tråden har du inte lyckats förstå att man ibland kan bli tvungen att bita i det sura äpplet om det leder till något bättre.

Men som sagt, varje tråd du visar dig så blir folk ställda av din bristfälliga förmåga att förstå vad diskussionerna handlar om.

Jösses vad rövont vissa får när de inte har några argument på sin sida.

Du satt o sa att du skulle ju gladeligen betala för patcher, och sedan när det frågas om du inte förväntar dig ett komplett spel när du köper det så kommer det att det är ju klart du gör. Sedan när det påpekas hur urbota dumbt och motsägelsefullt det är sitter du och gnölar om hur du lever i en värld som inte är perfekt, precis som att du var någon världsvan människa som förstår hur allting funkar.

Sen gnölas det om att jag inte förstår vad som diskuteras, men vad detta något som tydligen undgår mig vill du inte heller säga kanske för att du inte vet själv vad detta oexisterande något skulle vara. Så låt mig säga detta, att "bita i det sura äpplet" som du så överlägset säger, leder i detta fall inte alls till något bättre, för i den värld jag lever i är inte allt heller perfekt, men man skall kunna förvänta sig ett fungerande spel när man köper det, så har det inte bara varit förr, utan så bör det vara. Om du tar illa vid det att man kallar dig dum när du sitter och säger att du gladeligen skulle betala extra för att få ett komplett spel när utöver att köpa det till att börja med, då har du bara att vänja dig för det är sanningen, du är bara jävligt dum om du gladeligen skulle stödja något sådant.

OK, jag ska säga det på ett sett som även min nyfödda brorson skulle förstå - Jag betalar gärna extra för något (även om jag ogillar idén) om det innebär att jag får ett fullt fungerande spel som jag kan njuta av. Förstår du inte nu så finns det inget någon kan göra för dig.

Och en sak till, spelen fungerade inte alls perfekt förr. De led också av "game breaking bugs". Släpp den drömmen. En sak som gör att spelen kanske mer ofta har uppenbara buggar är att de är JÄVLIGT mycket större och mer kompliserade.

Vi kan ta ett exempel som är så uppenbart att det skulle kunna vara ritat med lila krita - Ett riktigt stor spel kunde förr ligga på runt 15mb i storlek, nu kan ett riktigt stort spel ligga på 15gb. Det är jävligt mycket mer som kan gå fel.

Och att du av alla människor skulle kalla någon annan dum är troligen det mest komiska jag hört detta året

Skrivet av Vorheece:

OK, jag ska säga det på ett sett som även min nyfödda brorson skulle förstå - Jag betalar gärna extra för något (även om jag ogillar idén) om det innebär att jag får ett fullt fungerande spel som jag kan njuta av.

Och det gör dig komplett jävla efterbliven för det skall man inte behöva, och att stödja den metoden är bara trögt. Om din nyfödda brorson som du verkar vilja skryta om fattar det är väl han lika pantad som du.

Skrivet av Vorheece:

Och en sak till, spelen fungerade inte alls perfekt förr. De led också av "game breaking bugs". Släpp den drömmen. En sak som gör att spelen kanske mer ofta har uppenbara buggar är att de är JÄVLIGT mycket större och mer kompliserade.

Och på den tiden så kostade patcher ingenting, och du gnölar på att andra inte förstår vad som diskuteras.

Skrivet av Vorheece:

Vi kan ta ett exempel som är så uppenbart att det skulle kunna vara ritat med lila krita - Ett riktigt stor spel kunde förr ligga på runt 15mb i storlek, nu kan ett riktigt stort spel ligga på 15gb. Det är jävligt mycket mer som kan gå fel.

Och detta är en ursäkt för att man inte skall kunna förvänta sig ett komplett och fult fungerande spel utan extra kostnad för att? Ja just det, det är det inte.

Skrivet av Vorheece:

Och att du av alla människor skulle kalla någon annan dum är troligen det mest komiska jag hört detta året

Säger det samma, jag ar just totalt krossat ditt sista patetiska försök till argumentation där du försöker verka smart men bara framstod som ännu dummare.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

...

Orkar inte läsa genom dina inlägg längre. Du är så urbota dum att det är skrämmande. Var aldrig min avsikt att få dig så här upprörd bara för att jag skulle kunna tänka mig att betala extra för att få en produkt "lagad". Vill du fortsätta gråta så gör du det för dig själv. Jag kan inte förstå hur du orkar dra ut på detta så här länge. Men på något sätt har jag sårat dig och det är ju tråkigt. Men kan vi se detta som ett avslutat kapitel nu?

Skrivet av Vorheece:

Baww jag orkar inte läsa hur du äger med hela tide, jag ska bara grina och kalla dig dum för jag kan inte argumentera för min ståndpunkt

Fixed, stick och böla hos din brorson eller något annat, han och du verkar ju ligga på samma intellektuella nivå.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Vorheece:

Baww jag orkar inte läsa hur du äger med hela tide, jag ska bara grina och kalla dig dum för jag kan inte argumentera för min ståndpunkt

Fixed, stick och böla hos din brorson eller något annat, han och du verkar ju ligga på samma intellektuella nivå.

Argument? Det ENDA detta har handlat om är att du inte kan acceptera att jag kan tänka mig betala extra för att få en ickefungerande produkt reparerad.

Skrivet av Vorheece:

Argument? Det ENDA detta har handlat om är att du inte kan acceptera att jag kan tänka mig betala extra för att få en ickefungerande produkt reparerad.

Nope, du har inte kunnat försvara den ståndpunkten för den är helt jävla efterbliven, det är där det hela men det där för dig avancerade ordet argument används. Vad du sitter och säger är att du kan tänka dig betala fullpris för en produkt och sedan ännu mer för att produkten du köpte inte var fullt fungerande och komplet och gnölat över att du blivit kallad trög för det, vilket du bara har att vänja dig vid för det är sanningen.

Medlem

GET A ROOM U 2


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skriv svar