Energi dryck (LAN)

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Energi dryck (LAN)

Hej jag sitter just nu på ett LAN på skolan och kom tänka på vilken energi dryck som är "bäst" att missbruka? alltså vilka ni dricker när ni är på LAN och ska dygna eller dubbel dygna som jag ska, Själv så sitter jag och missbrukar Energidrycken NOS.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Inaktiv

Franks och Euroshoppers variant.

Kaffe funkar ju också

Medlem

http://www.beroendelinjen.se/ Där finns folk som kan hjälpa dig med ditt missbruk !

Nä, skämt åsido :D, ska jag dricka energi-dryck så ska det helst vara Red Bull, men när jag lanar sitter jag helst och dricker det jag tycker är gott (coca-cola, Vitamin Water Restore, och VATTEN!), när jag och mina vänner behöver hålla oss pigga så är det fram med kaffet, och när man håller på att däcka så är det skölja ansiktet med kallt vatten som gäller, alternativt sova i några timmar :D.

Medlem
Medlem

Hänt att man faktiskt har köpt apelsin juice och Pucko chocklad mjölk xD

Annars är det vanlig Cola som gäller för mig ^^

Medlem

Dricker jag en nrj dryck så blir jag pigg, dricker jag många så blir jag trött xD

Tror den heter "V". den är as god! Typ en grön! Köpte den på ica iaf.. Men den är liten och kostar typ 15 spänn... men är den godaste!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Euroshoppers.

Off-T: Men får jag fråga, under ca ett år nu har det varit en ny burk, där det står guaurana eller nått...
Det har förstört smaken HELT, och det finns ingen taurin längre, har dom ersatt det eller är det jag som har missat att det finns vanliga fast inte på så många ställen?

Inaktiv

Red Bull. Eller vatten.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Euroshoppers.

Off-T: Men får jag fråga, under ca ett år nu har det varit en ny burk, där det står guaurana eller nått...
Det har förstört smaken HELT, och det finns ingen taurin längre, har dom ersatt det eller är det jag som har missat att det finns vanliga fast inte på så många ställen?

Kanske därför jag inte kan dricka dom längre..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ja... Taurin är det som gör konsistensen i RedBull osv. det som är syrligt antar jag.
För Guarana är helt värdelöst nu efter dom ersatte det från Taurin.

Medlem

Monster low carb eller Monster Khaos är dom överlägsna eneridryckerna

Medlem

Dricker inte energidrycker för jag tycker de smakar skit, kaffe is the shit
Annars är juh jolt en klassiker...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Medlem

Skit samma bara det är billigt. Man kan ju ruinera sig på att köpa "fin-energidryck".


signatur

Jag vill ha page...

Inaktiv
Skrivet av El Presidente:

Skit samma bara det är billigt. Man kan ju ruinera sig på att köpa "fin-energidryck".

hehe precis, Citygross brukar ha billiga flak!

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av El Presidente:

Skit samma bara det är billigt. Man kan ju ruinera sig på att köpa "fin-energidryck".

hehe precis, Citygross brukar ha billiga flak!

Tycker att flakpris mellan 70-90 bagis brukar kännas ok. Lidl, I love it!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Koffeinpiller + svart kaffe.
Annars Monster, ett självklart val.

Medlem

Svart kaffe.
(Eller en sån här dunderdryck som jag testade via rabattkod, men näst intill olagliga/kriminella nivåer av kaffein, haha!)

Medlem

Juice, vatten och Läsk


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Lidls energidryck/allt annat som kostar under 100kr flaket. Dock så föredrar jag kaffe på LAN


signatur

M'kay?

1
Skriv svar