Nu går jag på jullov!

Nu går jag på jullov!

Ja, efter denna tidiga aftons Battlefield: 2143-spekulerande, kärleksmässiga beslutsångest och 80-talsfantastiska retro-mys så går jag nu på jullov från FZ-newsandet till och med mitten av januari.

[ia=393972; medium]
Nu tar jag mitt pick och pack och drar...

Men jag kommer givetvis fortsätta att existera och kommentera saker och ting här på vårt kära FZ även medan jag är "borta". Helt av med mig blir ni inte...

Tjipp!

#blogg

Medlem
Sebastian går på jullov!

Äntligen!

Nädå, bara skämtade. Eller? Vem vet!
Glöm inte bort Paparizou under tiden bara. Du kan lyssna på henne här:
http://open.spotify.com/artist/7D7k550IB6EszWmzVVCJSK

höhö..

Redaktör
Medlem

Okanjo onegai shimasu!

Ha det lungt!

Så tar vi en ny titt på Catherine efter nyår, kanske hjärnan har klarnat lite och vad du önskar att catherine är får ge vika för vad det egentligen är.
Subjektivitet!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Haha, jag har haft ett halvår på mig att smälta Catherine nu och jag vidhåller fortfarande att det är ett riktigt bra spel.

Medlem

Och sen när jag kommer tillbaka från Kanada i slutet av januari kommer jag och slår på dig med en lagom stor träbit, varefter jag fiser dig i munnen.

Good times, good times.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Alltid lika charmerande, Hampus.

Smakar Pocky


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jag tror du har en liten Pocky-fetisch innerst inne, TiT!

1
Skriv svar