Fantastisk nystart för All Points Bulletin: Reloaded

Robot
Fantastisk nystart för All Points Bulletin: Reloaded

Tre miljoner har provat det via Steam, och det är det näst populäraste Free 2 Play-liret på tjänsten. Lägg därtill att spelet kommer återvända till butikshyllorna och GamersFirst verkar ha lyckats bättre än sist.

#apb-all-points-bulletin, #gamersfirst, #team-fortress-2


Medlem
Fantastisk nystart för All Points Bulletin: Reloaded

Blockar de fortfarande folk som reggat sig som under 18?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hoppas på det ...

Ish
Medlem

Dessvärre sög det lika mycket nu.. Exat som innan med två nya TDM kartor typ.. Har det gjorts några andra ändringar är det inget jag märkt efter några timmar..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Testade APB...Det var hemskt...

Medlem

Se där, bra jobbat.

Medlem
Skrivet av tavener:

Testade APB...Det var hemskt...

Originalet, re-releasen eller detta apb:reloaded?

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av tavener:

Testade APB...Det var hemskt...

Originalet, re-releasen eller detta apb:reloaded?

Fanns väl inte 3 släpp? APB släpptes sen dog det. Sen nu släpptes väl APB:Reloaded.

F.ö har de inte gjort något åt hacksen. Samma hacks som förstörde APB fungerar i APB:Reloaded.

Medlem

Spelade original betan, spelade originalet, spelade reloaded betan, spelade reloaded och fortfarande tycker jag att fordonen beter sig störigt åt, det är i min tanke inte optimerat och "skönt" köra. Synd för det är kul spel i övrigt.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Körde det första, Dock lite trist att lira ensam, alltid kul att ha ett gäng att glida runt med osv.

Medlem

Lirade det lite med en kompis, men det är samma sak i varje uppdrag. Antingen skydda en/flera punkt(er) lr anfalla. Samma sak over and over, vet inte hur länge jag hade stått ut med det. Plus att det inte fanns nån matchmaking så jag som lvl 7 kunde ställas emot folk i lvl 30 och vice versa.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av tavener:

Testade APB...Det var hemskt...

Originalet, re-releasen eller detta apb:reloaded?

Fanns väl inte 3 släpp? APB släpptes sen dog det. Sen nu släpptes väl APB:Reloaded.

F.ö har de inte gjort något åt hacksen. Samma hacks som förstörde APB fungerar i APB:Reloaded.

Får man fråga vilka hacks det är?
Har spelat en del av Reloaded sen det blev gratis på Steam, och emellanåt är det faktiskt riktigt kul. Sen rätt som det är så får man en rank ~190 på motståndarlaget som skjuter en från så långt håll att deras egen karaktär inte ens målas upp av spelet... Vilket gör det hela lite tråkigt, och man börjar fundera på om det är extrema laggproblem eller att det helt enkelt finns hacks ute.

Medlem

Lirat APB:R jäkligt mycket, synd att gamerfirst har förstört hela jävla spelet. RTW gjorde det så jävla mycket bättre


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Finns flera hacks med Artificial Aimings är väl ett av de mer populära. Utvecklarna känner till det men gör inget åt det och punkbuster suger i vanlig ordning, det ända PB lyckas hitta är de som kör med "piratebay" hacks.

Medlem

Klockrent spel
Det är ju roligt som f.n
Så mycket fuskare är det inte nu

Medlem

HUR ids man fuska i spel? SANSLÖST! Lägga ner tid på att fuska. Känns som att det verkligen är låg nivå på fuskarna. Det är säkert dessa som även fuskar i spel som wordfeud. Orka lägga ner tid på att fuska.

Medlem

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Hm, kanske dags att testa det här. Har hört så mycket dåligt om det dock. Drar mig verkligen. Nu när det är gratis dock...


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

tycker personligen att crimecraft är roligare i längden, det är dock svårare att komma in i eftersom det är mycket man måste ta reda på själv x)

Medlem
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Medlem

hyfsat spel. Nästan inga fuskare längre, men ett stort problem är matchmaking... När man når guld TL så blir det svårt att hitta motståndare....

För er som saknar medspelare så kan ni ju söka efter en klan/guild:
http://forums.gamersfirst.com/forum/722-clan-recruitment/

söker ni svenskar så kan jag rekommendera The Unstoppable Force och Metropolitan Police Service för enforcer samt Rezistance för crims.

Inaktiv

Det var inget för mig, håller mig till swtor atm och hoppas att gw2 blir så bra som det verkar


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Inaktiv

Det var inget för mig, håller mig till swtor atm och hoppas att gw2 blir så bra som det verkar


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Haha, fullt utav ryssar och "fucking hacker" som MÅNGA säger ingame...

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

nej, stämmer inte då det är bevisligen fler hackers// i f2p.

Moderator | Testpilot
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

nej, stämmer inte då det är bevisligen fler hackers// i f2p.

Så nu är du här och snackar ner på F2P istället. Nu kan vi väll hoppa från tråd till tråd och göra detta!

Kan säga dig att det finns lika mycket I P2P spel. Må det vara bots och annat.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

nej, stämmer inte då det är bevisligen fler hackers// i f2p.

Så nu är du här och snackar ner på F2P istället. Nu kan vi väll hoppa från tråd till tråd och göra detta!

Kan säga dig att det finns lika mycket I P2P spel. Må det vara bots och annat.

nej, det är alltid fler hackers i f2p /thread

(orkar inte ta en debatt med dig igen, speciellt inte när jag vann förra )

Moderator | Testpilot
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

nej, stämmer inte då det är bevisligen fler hackers// i f2p.

Så nu är du här och snackar ner på F2P istället. Nu kan vi väll hoppa från tråd till tråd och göra detta!

Kan säga dig att det finns lika mycket I P2P spel. Må det vara bots och annat.

nej, det är alltid fler hackers i f2p /thread

(orkar inte ta en debatt med dig igen, speciellt inte när jag vann förra )

Hur i allsin dar VANN du förra? Det man fastslog var att ALLA TYCKER OLIKA. Allt du kom fram med var saker som lika väll händer i vanliga online spel. Kom inte nu igen och försök säga att F2P spel om AOC LOTRO har massa items man måste KÖPA för att ens ta sig vidare i spelet... Då blir jag ärligt talat ledsen...

Gällande resten så vad har du egentligen vunnit? Har du någon form av statistiklista som bevisar detta? LoL och HoN har inga hackers what so ever och det är just nu, free to play spel. LoL dessutom för att va gratis är nog en av det mer säkra liren som finns där ute.

Vinna något... Pytt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Glutt:

ska fan ha spelet gratis eftersom jag köpa det i böjan

¨

är ju gratis för alla nu (och som vi ser i kommentarerna här så är spelet fullt med fuskare. *host* ovanligt i f2p*host* )

Som du sett om du läst så är hacksen kvar sen pay 2 play-tiden, precis som i alla andra "pay 2 play", lika mycket fusk, lika lätt att köpa "epic gear" och boosta en hög level. Enda skillnaden är att få är dumma nog att betala för sådant de kan få gratiäs
F2P = pay 2 win
P2P = pay 2 win + att du blir ägd på pengar varje månad... skrattar gott åt alla som betalar för MMOn ^^

nej, stämmer inte då det är bevisligen fler hackers// i f2p.

Så nu är du här och snackar ner på F2P istället. Nu kan vi väll hoppa från tråd till tråd och göra detta!

Kan säga dig att det finns lika mycket I P2P spel. Må det vara bots och annat.

nej, det är alltid fler hackers i f2p /thread

(orkar inte ta en debatt med dig igen, speciellt inte när jag vann förra )

Hur i allsin dar VANN du förra? Det man fastslog var att ALLA TYCKER OLIKA. Allt du kom fram med var saker som lika väll händer i vanliga online spel. Kom inte nu igen och försök säga att F2P spel om AOC LOTRO har massa items man måste KÖPA för att ens ta sig vidare i spelet... Då blir jag ärligt talat ledsen...

Gällande resten så vad har du egentligen vunnit? Har du någon form av statistiklista som bevisar detta? LoL och HoN har inga hackers what so ever och det är just nu, free to play spel. LoL dessutom för att va gratis är nog en av det mer säkra liren som finns där ute.

Vinna något... Pytt.

whatever, uppenbarligen går det inte att förklara något för dig, men en dag lär du nog vakna och inse hur det fungerar.

12
Skriv svar