Aion F2P-filmat

Robot
Aion F2P-filmat

One does not simply pay his way into Aion.

#aion


Medlem
Aion F2P-filmat

Den videon påminde mig om hur skit spelet var, eller gav mig exakt samma intryck som den lilla tid jag prövade betan. Och då tänkte jag ändå pröva det igen nu när det blir F2P, men jag ser verkligen inte vad som lockar.

Inaktiv

Lirade på releasen, köpte inte en månad till då jag tyckte spelet kändes alldeles för "halvdant."
Spelade healer "cleric" och aldrig varit med om något konstigare spel.

Ingen varning om hur mycket threat man gör på en enhet, tanksen kunde inte hålla aggro från mina heals ect.
Samt att stenarna/enchants på armorn inte verkade göra så stor skillnad, hade en polare som sockat bara +dodge rating, märkte ingen skillnad när han tog av sig allt sitt gear och satte på dodge grejorna.

Får se om de fixat till sig kanske?

Medlem

Det här hade varit goda nyheter i vår när jag och en polare började spela lite, nu är det tyvärr försent när vi båda sitter med Swtor, all the way baby!


signatur

Game long and prosper

Ser ut som Guild Wars 1.5 eller något liknande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Kharif:

Lirade på releasen, köpte inte en månad till då jag tyckte spelet kändes alldeles för "halvdant."
Spelade healer "cleric" och aldrig varit med om något konstigare spel.

Ingen varning om hur mycket threat man gör på en enhet, tanksen kunde inte hålla aggro från mina heals ect.
Samt att stenarna/enchants på armorn inte verkade göra så stor skillnad, hade en polare som sockat bara +dodge rating, märkte ingen skillnad när han tog av sig allt sitt gear och satte på dodge grejorna.

Får se om de fixat till sig kanske?

Låter som att du bara har spelat WoW innan.....
GEt a grip.
Lär dig spelmekaniken i spelet du spelar istället för att förlita dig på verktyg.
Nej just det....då måste man vara mer aktiv och vaksam....

Jag spelade i totalt i över ett år och hade INGA problem med systemet och hur det funkade.
Man lärde sig hur mobseb fungerade......hus bossarna funkar...man lärde sig helt enkelt mekaniken i spelet.

Välkommen till verkligheten att alla inte skämmer bort sina spelare på samma sätt som Blizzard.....

Medlem

Som vanligt, en promo-video full med bullshots som inte har ens lite med spelet att göra =/


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Man kan köpa special edition på MediaMarkt för 40:- Den kostade typ 500:- förra året.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Man kan köpa special edition på MediaMarkt för 40:- Den kostade typ 500:- förra året.

Det borde ju i alla fall ge Veteran-status till de som är intresserade. Klart bättre än det nya Starter i alla fall men självklart mycket sämre än Gold.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar