BF3 eller MW3?

Medlem
BF3 eller MW3?

vilket spel tycker ni är bäst, bf3 eller mw3? själv tycker jag bf3 är bäst!

Inaktiv

Varför tycker du att BF3 är bäst?

Medlem

Båda har fördelar och ännu fler nackdelar.

Måste jag välja blir det nästan mw3 :/

Medlem

mer realistiskt än mw3, jag gillar att köra fordon också

Medlem

Båda är jädrigt bra spel men personligen gillar jag bf3 mest

Medlem

Håller med laxan, hade gärna haft båda men bf3 är en aning bättre pga fordon, förstörbara miljöer, stora kartor, flygplan och massa andra saker som jag inte kan komma på just nu

Medlem
Skrivet av Geluignis:

Håller med laxan, hade gärna haft båda men bf3 är en aning bättre pga fordon, förstörbara miljöer, stora kartor, flygplan och massa andra saker som jag inte kan komma på just nu

Dock känns det ibland som BF3 spelarna saknar teamwork både på PC och konsol. Sedan så är det inte lika taktiskt längre som det var i BC2 då när någon sköt på en i bc2 som ryggade hela siktet till som på riktigt, vilket var bra då det inte bara handlade om vem som hade bäst vapen och snabbaste aim-skill utan man var också tvungen att tänka taktiskt. Sedan så har man på normal match regain health vilket är mycket synd, visst man kan spela på hardcore men då saknar man både karta och procent-health mätaren, skött mätaren m.m.
MW3 är riktigt bra men det känns ungefär som MW2 fast en ganska mycket bättre, dock så tycker jag att en del av mapsen känns lite opersonliga och de är inte alls lika bra som i de som var i black ops. Jag kommer fortfarande ihåg varenda map i black ops bara för att de var såpass bra.

Hoppas det här hjälper dig lite granna åtminstone, tror inte jag behöver säga något mer om BF3 då du förmodligen sätt och läst alldeles tillräckligt här på fz.

Medlem

Bf3 för mp o mw3 för coop/singleplayer imo

MFC
Medlem

Lite OT men hur förstörbara är byggnader i BF3. Är det typ alla byggnader eller bara vissa och kan man rasera dom helt?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar