Skype igång alltid på PS Vita?

Medlem
Skype igång alltid på PS Vita?

Hej FZ! Vill bara frååga om någon vet om jag kan ha igång skype i alla lägen oavsett om jag spelar spel eller vad jag gör? Sedan så skulle jag vilja veta om någon ringer till mig på skype om det då kommer upp en ruta framför det jag gör på machinen och om det ger ifrån sig någon ring-signal

Medlem

Lätt att veta sånt i och med att den inte släpps här förrän i Februari

Medlem
Skrivet av laxan96:

Hej FZ! Vill bara frååga om någon vet om jag kan ha igång skype i alla lägen oavsett om jag spelar spel eller vad jag gör? Sedan så skulle jag vilja veta om någon ringer till mig på skype om det då kommer upp en ruta framför det jag gör på machinen och om det ger ifrån sig någon ring-signal

Det intrycket jag har fått från importenheterna är att det fungerar som en app på en smartphone. Startar du den kan du ha den i bakgrunden. Dock är jag tveksam till att den går att ha igång samtidigt som du spelar.

Medlem
Skrivet av Khaidu:
Skrivet av laxan96:

Hej FZ! Vill bara frååga om någon vet om jag kan ha igång skype i alla lägen oavsett om jag spelar spel eller vad jag gör? Sedan så skulle jag vilja veta om någon ringer till mig på skype om det då kommer upp en ruta framför det jag gör på machinen och om det ger ifrån sig någon ring-signal

Det intrycket jag har fått från importenheterna är att det fungerar som en app på en smartphone. Startar du den kan du ha den i bakgrunden. Dock är jag tveksam till att den går att ha igång samtidigt som du spelar.

okej tack! det är ju rätt bra då man kanske inte alltid vill bli störd när man spelar, det finns ju faktiskt voice mail i skype. Frågan är nu bara då om den ger ifrån sig en signal och om det kommer öpp ett meddelande där man kan svara eller trycka på upptaget.

1
Skriv svar