3DS-innehavare - dags att ladda ner GBA-titlar!

Robot
3DS-innehavare - dags att ladda ner GBA-titlar!

Skaffade du Nintendos 3DS tidigt och skrev upp dig för ambassadörsprogrammet? Då är det dags att ladda ner dina tio gratis GBA-titlar och det är en salig högkvalitativ blandning du har att vänta dig!

#nintendo, #fire-emblem-the-sacred-stones, #f-zero-maximum-velocity, #kirby-the-amazing-mirror, #mario-kart-super-circuit, #mario-vs-donkey-kong, #metroid-fusion, #the-legend-of-zelda-the-minish-cap, #wario-land-4, #wario-ware-inc-minigame-mania, #yoshis-island-super-mario-advance-3


Medlem
3DS-innehavare - dags att ladda ner GBA-titlar!

No Pokémon?

Medlem

Synd att man sålde sin 3DS innan prissänkningen kom. Kanske dags att köpa den nu när det finns lite vettiga spel till den, klarar dock inte av 3d effekten, blir riktigt illamående :/


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Bara jag som tycker att det är kul att 50% av alla spel till 3ds är portar....

Medlem

Kruxet är väl att dessa är titlar är exklusiva för ambassadörerna, medan de tidigare kommer vara tillgängliga för resten utav världen

Medlem

Yoshi's Island är banne mig ett av världens bästa spel
(enligt min åsikt givetvis)

1
Skriv svar