God Jul -tråden

Medlem
God Jul -tråden

Julen börjar närma sig.. så jag tänkte starta en God Jul-tråd där vi kan önska God Jul till varandra. Fiffigt va?

God Jul.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

God jul?


signatur

Rwa?

Medlem

GOD JUL!
(Jag vill ha skägg)


signatur

Jag vill ha page...

God jul på er!

Edit: Snygg bild du tog förresten

Medlem
Skrivet av Annanaz:

God jul?

"Jul är en högtid med mycket gamla anor som firas i slutet av december. Julen har genom historien firats av olika orsaker och därtill förknippats med olika seder. I en västerländsk, kristen kontext firas julen till minne av Jesu födelse. Julhögtiden är en blandning av religiösa och sekulära traditioner och skiljer sig mycket runt om i världen, och många firar idag jul med färre, eller inga religiösa inslag. Den officiella svenska julhögtiden börjar den 24 december (julaftonen, aftonen före juldagen) och avslutas den 13 januari (Tjugondag Knut) då "julen dansas ut", även om det på senare tid blivit allt fler som inleder firandet tidigare[källa behövs] och betraktar det som avslutat i och med den sista lediga dagen 6 januari (trettondagen)."


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av El Presidente:

GOD JUL!
(Jag vill ha skägg)

Bara å börja odla


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

God jul på er!

Edit: Snygg bild du tog förresten

Haha.. tack, jag blev extra tjock på bilden dock.. doh!


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av El Presidente:

GOD JUL!
(Jag vill ha skägg)

Bara å börja odla

Jobbar hårt på det Har ca. 5mm men det känns trögt. Skulle gärna ha ett riktigt, stort, lumberjack-beard.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

god jul.
edit:
<-------

God jul! Hitta ut ur granen nu och ta ett glas glögg med oss


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Go jul på eder alla! Så snart kalendern är klar så bär det av hemåt Dalarna för lite riktigt julfirande, så fjuttigt med snö här, även om julmyset kan finnas på forumet


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av Annanaz:

God jul?

"Jul är en högtid med mycket gamla anor som firas i slutet av december. Julen har genom historien firats av olika orsaker och därtill förknippats med olika seder. I en västerländsk, kristen kontext firas julen till minne av Jesu födelse. Julhögtiden är en blandning av religiösa och sekulära traditioner och skiljer sig mycket runt om i världen, och många firar idag jul med färre, eller inga religiösa inslag. Den officiella svenska julhögtiden börjar den 24 december (julaftonen, aftonen före juldagen) och avslutas den 13 januari (Tjugondag Knut) då "julen dansas ut", även om det på senare tid blivit allt fler som inleder firandet tidigare[källa behövs] och betraktar det som avslutat i och med den sista lediga dagen 6 januari (trettondagen)."

Woh? Inte undra på att föräldrarna alltid släpar in en gran i början av vintern.
Och ang. presenterna så har jag aldrig vågat fråga, tänkte bara dem kanske glömt att jag redan fyllt det året.


signatur

Rwa?

Medlem

Mjo, god jul på er alla.

Vill också ha skägg


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

God jul allihopa!

Medlem

God hjul på er alla!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av r3lev4nt:

Ach! The Pun!

Inget säger Jul som när man dammar av och sorterar film/spelhyllorna


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem

God jul allihopa


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem
Medlem

God jul på er!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

GOD JUL!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

God jul fragzone!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

God jul!


signatur

Have a good time!

Medlem

Var lite sen nu, men god jul.

Medlem

Happy Hanukkah!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

God fortsättning


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem

För er som sparar skägg.. hur går det? Kan vi få en update?
Jag går och startar en skägg tråd nu direkt.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

"Hoppar över till skäggtråden"


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Har FZ helt skäggat in sig nu?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar