Steams gigantiska helgdagsrea drar igång

Robot
Steams gigantiska helgdagsrea drar igång

Vad kan du köpa till en billigare peng? Typ allt som finns. Nya massiva erbjudanden varje dag, samt uppdrag som ger dig gratisprylar och chans att vinna ALLA titlar på Steam.

#portal-2, #orcs-must-die, #fable-iii


Medlem
Steams gigantiska helgdagsrea drar igång

Gotta buy 'em all!!!


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

must...not...kill....bank...account...

Medlem

Grymt! hade inte koll på detta. Köpte max payne 2 + metro 2033 för 46 kr. Får kolla in vad det kommer för mer erbjudanden så man inte missar något grymt kap!

Medlem

Metro 2033 blir det ett köp utav ikväll.

Medlem

Har redan de spelen jag fann intressant idag. Good thing, slipper jag bli fattigare. Får se om jag överlever nästa våg...

Medlem

Gott, får ta en titt efter jobbet om man hittar något intressant.

Medlem

Vinna alla spel som finns på steam? Skulle man göra det så skulle man kalla det en riktig julafton,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

NICE!!! Shit, steam e så fett!!

Medlem

91 kronor och 38 öre för Fable III.... ja tack!

Medlem

Man får hålla hårt i pengarna nu


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Men det är ingen vidare rea på de flesta av spelen. Man kan ju få många av dem billigare på rusta eller någon annan affär.

Medlem
Skrivet av Thunde:

Men det är ingen vidare rea på de flesta av spelen. Man kan ju få många av dem billigare på rusta eller någon annan affär.

Blir så trött på personer som dig. Skulle spelen kostat 75 kr skulle det inte duga, för då är det fortfarande för dyrt. Skulle spelen kostat 50 kr skulle det inte duga, för då är det billigare att köpa ett trasigt spel på Tradera och laga det själv. Skulle spelen vara gratis så skulle det inte duga, för då måste det vara något som inte stämmer. Skulle dom betala dig för att ta emot spelen så skulle det inte duga, för då skulle du anklaga dom för att håna dig.

Medlem

GOODBYE MONEY, ITS BEEN NICE KNOWING YOU


signatur

Videomupp

Inaktiv

Steam reor är det värsta jag vet.

Är fruktansvärt svårt o motstå att köpa något överhuvudtaget, även om man VET att man inte kommer lira de.

Medlem

Härligt med julrea! Synd bara att deras servrar inte kan hantera det. Tog runt 2 timmar att köpa Portal 2, då man hela tiden fick felmeddelanden och fick göra om transaktionen Men skam den som ger sig...

Medlem

Ja, det är onekligen lätt att bli "fartblind" och köpa på sig för mycket.

Jag har suttit här och övervägdt att köpa "id Complete Pack" för ( 83% rabatt ) 44,99€ - 24 spel/expansioner för ungefär vad ett fullprisspel normalt kostar - och då ingår Rage dessutom. Men jag avvaktar, har ju eller har spelat det mesta andra, iofs kul för att få allt samlat på steam... Hmm

Jaja, jag fick iaf portal 2 i en present bara för att logga in på steam, hade förstås det sen innan, men man kan ju byta det mot något annat skoj


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Har 209 spel på Steam i nuläget. Cirka hälften har jag spelat under en timme eller inte alls. Många är indie-spel - men ändå. Steam-reor är livsfarliga för plånboken.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Metro 2033 blir det ett köp utav ikväll.

Bra köp, lätt bland de tio bästa spelen

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av MonsterGuden:

Metro 2033 blir det ett köp utav ikväll.

Bra köp, lätt bland de tio bästa spelen

22 spänn för metro, hur kan man tacka nej


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag planerar att köpa Fable: The lost Chapters och Max Payne serien, alla spelen går på runt 2,50 euro


signatur

Game long and prosper

sådär ja "skygglappar på "


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Thunde:

Men det är ingen vidare rea på de flesta av spelen. Man kan ju få många av dem billigare på rusta eller någon annan affär.

Blir så trött på personer som dig. Skulle spelen kostat 75 kr skulle det inte duga, för då är det fortfarande för dyrt. Skulle spelen kostat 50 kr skulle det inte duga, för då är det billigare att köpa ett trasigt spel på Tradera och laga det själv. Skulle spelen vara gratis så skulle det inte duga, för då måste det vara något som inte stämmer. Skulle dom betala dig för att ta emot spelen så skulle det inte duga, för då skulle du anklaga dom för att håna dig.

De flesta spelen är ju bara prisänkta till 9-10 euro, då är det inte mycket till rea då man kan få tre spel på vanliga affärer för samma pris. T.ex. kostar doom 3 9.99 euro på steam medans man kan få det för 50 kr på rusta när det inte är rea. Även andra spel, som Mass Effect 2 kostar över hundra kronor på steam medans det går på 99kr för deluxe på vanliga affärer och då får man ju även skivan.

Sins of a solar empire gick på 99kr för trinity på gamestop förra året, medans det fortfarande kostar 140 kr eller något på steam när det inte är rea. Så det är snarare så att när det blir rea på steam så är det egentligen ingen rea för man kan köpa de flesta spelen för samma pris i vanliga affärer.

Men spelen de har på första sidan är det rättså bra priser på

Skribent

Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.

Spartips från Shadee

Medlem

Alltså... vissa av de katalogerbjudanden som finns är ju helt sjuka.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Please take my wallet.

Gen
Medlem

Vinna ALLA spel? Att vara vaken 24 timmar per dygn hade ju inte räckt ens långa vägar för att hinna spela igenom allt.
Must resist...not...to...press..."Store" amagaaad! Köpte ett flertal spel på höstrean och inte ens installerat hälften. Nu julrea!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.

Spartips från Shadee

Spartips från Totalbiscuit* :> Antingen det, eller så är ni telepatiskt ihopkopplade ;p

Skribent
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Shadee:

Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.

Spartips från Shadee

Spartips från Totalbiscuit* :> Antingen det, eller så är ni telepatiskt ihopkopplade ;p

Då är vi nog ihopkopplade, vet inte vem Totalbiscuit är.

Däremot vet jag att man får rage när man tror att man gör en bra deal så är det billigare en-två dagar senare. Gäller allt och inte bara Steam.

Gen
Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Shadee:

Kom ihåg att kolla ut vilka spel du vill köpa och invänta varje dagsrea för extra bra priser. Sen sista dagen på rean köper man alla de där spelen med "halvbra" rea som man vill ha men som det aldrig blev någon "superrea"på.

Spartips från Shadee

Spartips från Totalbiscuit* :> Antingen det, eller så är ni telepatiskt ihopkopplade ;p

Då är vi nog ihopkopplade, vet inte vem Totalbiscuit är.

Däremot vet jag att man får rage när man tror att man gör en bra deal så är det billigare en-två dagar senare. Gäller allt och inte bara Steam.

Totalbiscuit är episk. Kika på hans channel på Youtube Britt med humor!

12
Skriv svar