trådar och WTF

Medlem
trådar och WTF

Två förslag:

Att kunna ta sig till den senaste kommentaren direkt från Heta trådar eller senaste trådarna, hade ju inte varit helt fel.

samt att kunna söka på stjärnor/betyg på FZ WTF, som för övrigt är mitt nya nöje varje morgon

Haj

Redaktör

Ska höra med kodarna om det första förslaget är görbart. Betyg går inte att sortera eller söka efter, det är såvitt jag vet inte görbart på ett enkelt sätt med nuvarande system.


signatur

Hej mrmanman,

Jag är inte helt säker på vad du menar med "Att kunna ta sig till den senaste kommentaren direkt från Heta trådar eller senaste trådarna, hade ju inte varit helt fel."
Du får gärna utveckla lite mer vad du menar?

Ha det så bra!

//
Webbsupport
Julia Olderius


signatur

Webbsupport på Egmont Tidskrifter

Medlem

Går man in på forum/så har man ju överst Senast skapade trådar, heta trådar och något som verkar som nån topplista över FZs Most Wanted. Där måste man ju klicka på tråden man är intresserad av för att sedan efter det klicka igen på läs senaste kommentar.

de forum som har en läs senaste kommentar knapp redan vid första läget gillar jag. och därför undrade jag om funktionen kanske kunde läggas in hos FZ också... att man kommer till sista svaret/kommentaren direkt alltså

Medlem
Skrivet av mrmanman:

Går man in på forum/så har man ju överst Senast skapade trådar, heta trådar och något som verkar som nån topplista över FZs Most Wanted. Där måste man ju klicka på tråden man är intresserad av för att sedan efter det klicka igen på läs senaste kommentar.

de forum som har en läs senaste kommentar knapp redan vid första läget gillar jag. och därför undrade jag om funktionen kanske kunde läggas in hos FZ också... att man kommer till sista svaret/kommentaren direkt alltså

Tjena! Vi har fått förfrågan om en sådan funktion tidigare och jag har det på min todo. Jag kan dock inte lova ett exakt datum när det finns på plats men lovar att titta på det.

Medlem

snyggt fixat. fungerar kanon, kommer också i de vanliga forumen sen?

Medlem
Skrivet av mrmanman:

snyggt fixat. fungerar kanon, kommer också i de vanliga forumen sen?

I den vanliga översikten av trådar. T.ex. http://www.fz.se/forum/allmant-snack finns en navigation efter trådnamnet om det är flera sidor. Där kan du alltså välja att hoppa till en specifik sida. T.ex. den sista sidan.

1
Skriv svar