Company of Heroes 2 på gång?

Robot
Medlem
Company of Heroes 2 på gång?

JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Frostbite engine också, plx!

Medlem
Skrivet av Kuci:

Frostbite engine också, plx!

Relic ägs inte av EA, så det är nog ingen stor chans på den tyvärr.


signatur

Videomupp

Medlem

Låter bra, mer fokus på östfronten kanske?

Medlem
Medlem

Ow yes! CoH rockar fett!


signatur

Meep!

Medlem

Tror snarare på Homeworld 3, då Relic införskaffade sig det varumärket när Sierra gick i graven.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Underbart, ett av mina favoritspel. Hoppas som fan

Medlem

Hoppas inte dem förstör det med "relic online" och sådan skit. Det sög verkligen.

Medlem

CoH är ett asbra spel! gjorde många maps till det

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Tror snarare på Homeworld 3, då Relic införskaffade sig det varumärket när Sierra gick i graven.

Tror nog mer på Company of Heroes 2, det är ett säkrare kort och kommer förmodligen att sälja bättre. Men jag hoppas verkligen på ett Homeworld 3 snart!

Medlem

Coh 1 tillsammans med World in Conflict är mina 2 mest spelade strategispel, så det här en en ritktigt härlig nyhet om det stämmer. Nu saknas det bara en nyhet om att WIC 2 är på gång

Medlem

Åh! bra nyheter!


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Tror snarare på Homeworld 3, då Relic införskaffade sig det varumärket när Sierra gick i graven.

Skriv inte sådär, nu kommer jag ju gå och hoppas på det
Homeworld <3


signatur

// Bacon <3

Medlem

Vore inte helt fel!
1an var riktigt bra!!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Coh 1 tillsammans med World in Conflict är mina 2 mest spelade strategispel, så det här en en ritktigt härlig nyhet om det stämmer. Nu saknas det bara en nyhet om att WIC 2 är på gång

Du, det hade verkligen varit en fet julklapp!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..

Medlem

JA! Ser fram emot ett nyputsat CoH

Skrivet av Kuci:

Frostbite engine också, plx!

Om dem uppgraderade deras egna motor så tror jag att den passar bättre än Frostbite. Att modifiera landskapet i spelet var/är fantastiskt kul!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..

http://www.moddb.com/mods/company-of-heroes-modern-combat

Ungefär sådär hade det varit.

Ish
Medlem

Hoppas det inte blir WW2 för femtioelfte gången i ett spel.. Eller åtminstone ett annat upplägg. Att göra exakt samma spel igen med bättre grafik känns inte så värt..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Mer än gärna!

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..

Du har ju World in Conflict, tycker det är ganska likt CoH fast modern tid.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Coh 1 tillsammans med World in Conflict är mina 2 mest spelade strategispel, så det här en en ritktigt härlig nyhet om det stämmer. Nu saknas det bara en nyhet om att WIC 2 är på gång

http://www.youtube.com/watch?v=X2ypVZGntVg

Inaktiv

ett av de bästa strategispelen någonsin, gimem moaaaaaaaaaar

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Ett CoH i modern stil vore hur grymt som helst! Nu ser säkert många mig som hädare eller nåt.. CoH var skitkul och hade grym atmosfär (köpte alla tre på Steam, men kom nog inte ens igenom första), men kunde inte riktigt sluta att få tankar på hur grymt det hade varit med moderna arméer..

Hade samma tanke när jag spelade det spelet förr :P, det vore extremt grymt tycker jag, kanske jobbar dom på det :).

Medlem

Fy fan vad bra! bättre julklapp kunde man inte fått!!! Ska fira med att lira 1an lite...

Medlem

Jag är girig, vill ha både Homeworld 3 och CoH 2.

Spelat båda väldigt mycket.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Kuci:

Frostbite engine också, plx!

Relic ägs inte av EA, så det är nog ingen stor chans på den tyvärr.

F****, fat, handgranat :<

Medlem

Homeworld 3 hade nog varit fint.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

123
Skriv svar