Company of Heroes 2 på gång?

Medlem
Skrivet av Phobo:

Ow yes! CoH rockar fett!

Vad har City of Heroes med denna nyheten att göra?

Inaktiv
Skrivet av Joavels:
Skrivet av Phobo:

Ow yes! CoH rockar fett!

Vad har City of Heroes med denna nyheten att göra?

Company of Heroes

Medlem

Låter nice med en 2a snart, men inte för snart då man har annat o spela först.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Det var goda nyheter! Sen Relic la ner CoH online har det varit en stor saknad efter ny CoH-titel.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Hoppas de inte tar bort dirt farmingen som de gjorde i DoW 1 jämfört med DoW 2. Bevara spelsystemet, uppgradera motorn, utöka innehållet!

Medlem

skulle vara riktigt grymt.

Medlem

SINNez!!!!!!!!!!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem
Inaktiv

Det vore roligt men... Vi får se!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Yes, yes, yes Älskade det spelet, med alla tillägg. Heja Relic!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Det här var det bästa jag hört på länge!! ...tidig julklapp!

Medlem

På tiden! Spelar inte mycket RTS men fan va bra CoH var.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

äntligen det här har jag väntat på.


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem
Medlem

Vore nice med en 2:a! Sjukt kul spel.

Inaktiv

Behövs mera RTS här i världen.. trött på FPS.

Medlem

Trevligt, även om jag personligen föredragit ett Homefront 2
RTS är skönt, men mer TBs också, då det skulel funka på konsoler och på så sätt nå en långt söttre marknad.

Hoppas bara inte att det blir en förenklad dynga i bästa facebook.stil, där det mest avancerade beslutet man har att fatta är färgen på ens enheter, som RTS tycks bli idag. Utvattnat, förenklat, på sin höjd "sten sax påse" och 1-2 resurser men inte mer. Inga individuella eller valbara uppgraderingar utan fasta träd för alla units, unitcap, minskat basbyggande *suck*

Medlem

Jag har säkert för stora förväntningar på det här...
Hoppas de inte sabbar detta med sina konstiga exansioner denna gång!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Trevligt, även om jag personligen föredragit ett Homefront 2
RTS är skönt, men mer TBs också, då det skulel funka på konsoler och på så sätt nå en långt söttre marknad.

Hoppas bara inte att det blir en förenklad dynga i bästa facebook.stil, där det mest avancerade beslutet man har att fatta är färgen på ens enheter, som RTS tycks bli idag. Utvattnat, förenklat, på sin höjd "sten sax påse" och 1-2 resurser men inte mer. Inga individuella eller valbara uppgraderingar utan fasta träd för alla units, unitcap, minskat basbyggande *suck*

Om det skulle släppas till konsoler också så hade det blivit just den här förenklade dyngan du snackar om konstant.

Medlem

Hoppas verkligen detta är sant! Spelar spelet flera gånger i veckan fortfarande. Skulle vara den bästa spelnyheten på länge!

Medlem

Jaha, då släpper dom ett nytt spel som dom måste balansera i flera år.

Gärna det... Frostbite? Nej tack, det får räcka nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det har redan gjorts för många spel om andra världskriget... Kan inte någon få en originell idé någon gång istället för att bara ta samma jävla krig om och om och om och om och om och om och om och om och om igen?

Du menar placera händelserna i framtiden?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Friberg:

Om det skulle släppas till konsoler också så hade det blivit just den här förenklade dyngan du snackar om konstant.

Tvärt om, ett TBS skulel kunna vara hur vaancerat som helst och ändå funka på konsol, RTS är värre då du utvecklarna ännu inte fått till kontrollmetoden, men RTS på PC är ju minst lika urvattnat och förenklat, SC2, AoE Online, WC3, Red Alert/C&C-serien etc. De flesta är PC-exklusiva men blir ändå allt mer förenklade, försimplade, för att kunna locka en publik.
De inser inte att casual + RTS = farmville, allt över den nivån och du måste iaf erbjuda stöd för lite djup, eller ännu hellre satsa på ett rent HC-RTS, även om det med dagens "rts spelare" vore som att släppa en ultrarealistisk krigssimulator till Wii, finns ingen publik. Många har emigrerat till konsol men vill fortfarande spela strategi, alltså är ett TBS en bra idé. Halo Wars lyckades ju sälja helt okej trots att det var RTS och konsolexklusivt.

Medlem

Ett utav de mest efterlängtade släppen för mååånga


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

"ryktesförmedlarna tror inte att det handlar om ännu en expansion till originalet."

Ja alltså de ska ha en eloge för att de jobbade riktigt hårt för att få till sista patchen innan de övergav spelet. Så nä, det är nog riktigt att det inte blir en expansion. Nästan puckat att tro det när det även finns grymma moddar därute.
Det måste ju bli ett nytt spel isåfall. Jag är fortfarande bedrövad över att COHO lades ner det var i mina ögon det bästa spel som någonsin gjorts. Hur fan man kan lägga ner nåt sånt är ju som att bränna upp Mona Lisa.

Men klart jag ser fram mot CoH 2. Det blir nog asgrymt isåfall. Jag älskar ju DoW2 också. Köpte Chaos Rising och Retribution igår på Steam rean faktiskt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Friberg:

Om det skulle släppas till konsoler också så hade det blivit just den här förenklade dyngan du snackar om konstant.

Tvärt om, ett TBS skulel kunna vara hur vaancerat som helst och ändå funka på konsol, RTS är värre då du utvecklarna ännu inte fått till kontrollmetoden, men RTS på PC är ju minst lika urvattnat och förenklat, SC2, AoE Online, WC3, Red Alert/C&C-serien etc. De flesta är PC-exklusiva men blir ändå allt mer förenklade, försimplade, för att kunna locka en publik.
De inser inte att casual + RTS = farmville, allt över den nivån och du måste iaf erbjuda stöd för lite djup, eller ännu hellre satsa på ett rent HC-RTS, även om det med dagens "rts spelare" vore som att släppa en ultrarealistisk krigssimulator till Wii, finns ingen publik. Många har emigrerat till konsol men vill fortfarande spela strategi, alltså är ett TBS en bra idé. Halo Wars lyckades ju sälja helt okej trots att det var RTS och konsolexklusivt.

Haha, fortsätt prata i nattmössan du.

Medlem

Att ni orkar göra varenda tråd till Pc versus konsoll krig. :/


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

123
Skriv svar