Tre miljoner Dead Island skeppade

Robot
Tre miljoner Dead Island skeppade

Försäljningssiffror från Deep Silver låter röja att Techlands zombielir trots sin omgång i adventshelvetet gått åt som smör i solsken.

#dead-island, #deep-silver, #techland


Inaktiv
Tre miljoner Dead Island skeppade

Jag är en av de som blev lurade

Medlem

Som tur var så hann jag pröva spelet innan jag gjorde något så dumt som att springa ner på stan och köpa det
Synd att det floppade, jag som längtade sen typ 2005-2006 efter spelet och Calles recension lät lovande.

Oh well


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem

Välförtjänt! Hade skitskoj när jag lirade igenom Dead island med 2 polare. Hoppas och ser fram emot en eventuell uppföljare.

Medlem

Har gjort likadant med Dead Island som man nästan måste göra med alla spel nuförtiden, vänta ett par månader så majoriteten av alla buggar är fixade. På plus sidan är det också billigare då. Om man nu skulle ha tid att spela det

Medlem

Bra, köper gärna nästa.


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Detta hamnade på min top 5 - singelplayer spel. Tyvärr tror jag inte dom kommer att kunna göra ett lika bra spel med samma tema.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Multiplayer Game of the Year för mig, skulle jag nog tro.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hah oh the Irony! Beställde mitt exemplar igår

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Hah oh the Irony! Beställde mitt exemplar igår

Enjoy säger jag bara! Jag spelade först SP, och försökte mig sedan på co-op. Men "replayabilityn" är inte hög i detta spelet IMO. Starta med ditt favospelläge är mitt tips till dig.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av DraxXus:

Hah oh the Irony! Beställde mitt exemplar igår

Enjoy säger jag bara! Jag spelade först SP, och försökte mig sedan på co-op. Men "replayabilityn" är inte hög i detta spelet IMO. Starta med ditt favospelläge är mitt tips till dig.

Oh! Köpte det pga jag och min bror tänkte sitta och ha gamerafton på nyårsafton.
Och tack för tipset!

Medlem

hur många sålda?? själv tyckte ja inte det var ngt fel på det. tkr det var helt ok att spela igenom me poalre


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Javas:

Som tur var så hann jag pröva spelet innan jag gjorde något så dumt som att springa ner på stan och köpa det
Synd att det floppade, jag som längtade sen typ 2005-2006 efter spelet och Calles recension lät lovande.

Oh well

Provad också spelet innan köp, tyckte inte om det men köpte det ändå. Så kan det gå. Trodde att jag skulle lära mig gilla det.


signatur

Det var detta...

Medlem

Dead Island är ju ett riktigt kanonspel. Finns saker att förbättra, självklart. Men ändå.

Medlem

Det var kul men hatade hur man går med i andras spel och att man inte får någon information om vad det är för spelare man joinar. Han kan vara i act1 och vara level1 medans du är level 30 och vill köra act1 igen så du hamnar i hans spel med level1 monster.. SVÅRT ^^

Sen kan level1 spelare komma in i ditt spel och dom kan inte ens skada något monster för dom är 29 levlar över dom så dom drar. ganska dåligt uttänkt det där

Dålig multiplayer browser :/

Medlem

Riktigt skitspel, man kunde ju inte ens utforska ordentligt, trots att man är begränsad på en ö så har man satt upp mängder med osynliga väggar. En mer naturlig lösning hade ju varit att göra vattnet till den "osynliga väggen". Hade varit kul om det var riktigt öppen-värld typ Just Cause 2 osv.


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:

Riktigt skitspel, man kunde ju inte ens utforska ordentligt, trots att man är begränsad på en ö så har man satt upp mängder med osynliga väggar. En mer naturlig lösning hade ju varit att göra vattnet till den "osynliga väggen". Hade varit kul om det var riktigt öppen-värld typ Just Cause 2 osv.

Jag märkte faktiskt aldrig av några osynliga väggar? :O.
Kanske inte utforskade tillräckligt.

1
Skriv svar