[Köpes] WTB Steam Acc

Medlem
[Köpes] WTB Steam Acc

Som titeln lyder är jag ute efter att köpa ett Steam Acc.
Jag vill inte ha massor av RPG/Roleplay spel på det, det räcker med Cs eller liknande dock behöver jag veta 2 saker: Det första är ju då givetvis att accet absolut inte har några vacbanns på sig (detta är väldigt avgörande) och det andra jag behöver veta är när accet är vilket datum accet är skapat, alltså år/månad/dag, jag vill endast ha ett gammalt accet. Om du ej vet var du ser detta så går man in på Steamprogrammet och trycker sedan på Community sidan och sen trycker du på "Profile" och så stor det till höger. Och om ni undrar varför jag vill ha ett gammalt acc inte bara köper cs billigt till ett nytt acc så är svaret enkelt, jag skulle inte gjort denna tråd om jag lika gärna skulle kunna tänka mej ett nytt acc, jag är ute efter ett gammalt acc för att de är lite status mitt gamla acc var från 2006.
Maila mej svaren på de 2 frågorna till jippo_7@hotmail.com eller smsa 0760329414! (Föredrar SMS!) Och btw jag payar bra beroende på vad ni har att erbjuda:) Jag är en seriös köpare, Mvh

Medlem

Detta bryter mot Steams användarvillkor.

"You may not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account ".

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/

Jag avråder därför dig och potentiella säljare från att köpa/sälja Steam konton till varandra överhuvudtaget. Det finns inga garantier och att det är lätt att någon blir blåst i slutändan bör också tilläggas

Medlem

Köpa ett gammalt steam-acc för att det är "status", sitter du mycket på fb eller? ^^
Skulle inte satsa hela veckopengen på det direkt, snart blir du äldre och inser hur otroligt meninglöst det är att ha ett gammalt steam-acc, då det inte ger någon respekt alls...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Köpa ett gammalt steam-acc för att det är "status", sitter du mycket på fb eller? ^^
Skulle inte satsa hela veckopengen på det direkt, snart blir du äldre och inser hur otroligt meninglöst det är att ha ett gammalt steam-acc, då det inte ger någon respekt alls...

Förstår inte det heller... på vilket sätt är det "Status"?


signatur

Rwa?

Medlem

Tråd låst. Tråden bryter mot Steams EULA och då även mot våra regler.
http://www.fz.se/sidor/regler


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar