Se de sista tio minuterna från Star Wars: Galaxies

Robot
Se de sista tio minuterna från Star Wars: Galaxies

En massiv folksamling som (digitalt) tårögt önskar varandra farväl. Hej då, hej då.

#star-wars-galaxies-an-empire-divided, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Se de sista tio minuterna från Star Wars: Galaxies

Uuuuuusch sorligt.
Som sagt, dom bästa spel minnena är ifrån detta lir.

Medlem

Connection to SWG lost...forever...

Medlem
Medlem

Underbart spel före CU, sämre spel men med samma underbara community och crafting efteråt.... En av de bästa mmorpg-spelen finns inte längre :/ .. och SW:TOR är ett skämt & ett hån :/ ... sadface...

Medlem

"Please find a safe place to logout now." <--- Erh!

Medlem

men hur såg det ut för empire? tappa dom connection tidigare och missa fyrverkerierna eller?


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av joary639:

men hur såg det ut för empire? tappa dom connection tidigare och missa fyrverkerierna eller?

Hmm, om jag minns rätt så gick de till attack någonstans enligt chatloggen på klippet


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

om det var tillräckligt populärt så kommer det nog komma privat servrar

Medlem

Tidiga SWG var bäst, så enkelt är det.


signatur
Medlem

Lite sorgligt faktiskt .... MEN K BRY, för nu kan man spela SWTOR istället

Medlem

Man blir nästan rörd när man ser slutet, fast man aldrig spelat SWG^^
Av att höra från SWG veteranernas gnäll på Swtor så verkar det ha varit ett intressant spel, åmtinstånde innan Trials of Obi Wan förstörde hela spelet xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

En liten fråga? Var har ni (FZ) hittat bilden? Det är nämligen jag som står i mitten och tagit bilden från en Player Event på Gorathservern för många år sen.

Jag har inget emot att ni använder den men snacka om en överraskning att se sin egen gamla karaktär (plus guildmedlemmarna) bara sådär!

Medlem

Gör samma sak med WoW nu också!

Medlem

Påminner lite om när de stängde av Tabula Rasa, snyft... NOT!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jag hade skrattat om nån bot hade loggat in o försökt sälja pengar åt spelarna

Medlem
Skrivet av slickarn:

Gör samma sak med WoW nu också!

Lär inte hända på mycket länge.

Medlem
Skrivet av slickarn:

Gör samma sak med WoW nu också!

Det skulle väl resultera i sisådär 10 miljoner suicidförsök.

Medlem

Ett banbrytande spel på många sätt. framförallt crafting. Mina bästa spelminnen finns i tidiga SWG. Det bästa skitspel jag någonsin spelat. Ja, det var skit i mångt och mycket. Nästan ingen content utöver det som spelarna hittade på. Och det var spelarna som var behållningen av spelet snarare än spelet i sig. Återkopplinget till Star Wars var oerhört låg och kunde lika gärna varit ett annat sci-fi-spel. Nu när swtor och sitt starka themepark är släppt hoppas jag på mer sandbox i framtiden. ArcheAge är inte riktigt min stil och fyller inte det tomrummet.

Medlem

Då SW:G var min port in i MMO-världen så tycker jag det här är otroligt sorgligt.. Rest in peace, SW:G. The Old Republic växer dock dagligen, och det är en värdig efterträdare.

1
Skriv svar