Gratisvapen släppta till Battlefield 3

Robot
Gratisvapen släppta till Battlefield 3

Physical Warfare Pack finns nu fritt tillgängligt till samtliga plattformar.

#battlefield-3-back-to-karkand, #battlefield-3, #dice


Medlem
Gratisvapen släppta till Battlefield 3

Ahaa de va därför man hittade vapen man inte låst upp:P

Medlem

Hmm, kom just på att jag aldrig aktiverade mina, så det här är kanske lika väl


signatur

Videomupp

Zax
Medlem

Fan jag trodde bf3 blivigt gratis

Medlem

Gratis vapen.. annars brukar man få leksaker om man byter in.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Flamdämpare heter det på svenska


signatur

-In Corpus Constrictum-

Medlem

Hur får man dessa då? Genom att låsa upp saker ingame eller genom någon kod man slår in?

Medlem

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

About damn time!

Medlem

den jädra Dao-12 alltså... den och Usas... finns inget värre att möta på métro...

Medlem
Skrivet av enqase:

Hur får man dessa då? Genom att låsa upp saker ingame eller genom någon kod man slår in?

Du behöver inte göra något alls


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Flamdämpare* (:

Detta släpptes ju samtidigt som Back to Karkand? I allafall för mig på Xbox 360.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Detta släpptes ju samtidigt som Back to Karkand? I allafall för mig på Xbox 360.

På krysslådan kanske, på PC släpptes det igår.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Allvarligt!?

Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.

Medlem

Jag köpte med Physical Warfare-paketet från början men har aldrig vetat riktigt vad det innehöll, nu vet jag. Det är visst några av de grejer som jag aldrig använder ändå.

Inaktiv

DOA-12 är riktigt fint på täta banor!


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Detta släpptes ju samtidigt som Back to Karkand? I allafall för mig på Xbox 360.

Jag märkte att jag kunde ladda ner Physical warfare samtidigt som jag laddade ner B2K så jag har haft det ett tag ocksså;)

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Allvarligt!?Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.

Krånglat med GFX-drivrutiner sedan betan. Samarbetet med nVidia har inte funkat som det ska, och nVidia har inte gjort sitt jobb heller. Jag löste mitt genom att ladda ner custom-made GFX BIOS och flashade det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"oj vad generöst"

nej gtfo ea äckel

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Allvarligt!?

Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.

Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

men dao gick väll redan att få ?


signatur

Rwa?

Medlem

men dao gick väll redan att få ?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

men dao gick väll redan att få ?

Du får flechette till den nu


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är det bara jag eller är hagelbrakare i stort sett värdelösa i många spel? Vet inte hur det är just i BF3 då jag inte kört med dom än, men i dom spelen som jag har kört dom med i har dom mindre räckvidd än melee attacken, långsam skjuthastighet (förutom AA12 då) och tar evigheter att ladda om. Okej, dom köttar rätt gött men känns väldigt opraktiska.

</osammanhängt babbel>

Medlem

Eh? Haft Physical Warfare packet sedan bf3 släpptes.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Eh? Haft Physical Warfare packet sedan bf3 släpptes.

Beror på hur och i vilken butik man köpte spelet.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Eh? Haft Physical Warfare packet sedan bf3 släpptes.

lol


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av J0hAnN48:
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Allvarligt!?

Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.

Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.

Kan intyga på "Aldrig krånglat", Har spelat BF3 sedan betan, och har ALDRIG haft NÅGOT problem med BF3. Inte i betan, inte vid launch, inte nu.

Medlem
Skrivet av dotque:

Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.

Kan intyga på "Aldrig krånglat", Har spelat BF3 sedan betan, och har ALDRIG haft NÅGOT problem med BF3. Inte i betan, inte vid launch, inte nu.

12
Skriv svar