Om kreativitet i Borderlands 2

Robot
Om kreativitet i Borderlands 2

Gearbox snackar på som om det inte finns någon morgondag om hur fräcka vapen du kommer plocka på dig, hur läckra fiender du kommer möta och så vidare plus.

#borderlands, #borderlands-2


Medlem
Om kreativitet i Borderlands 2

grymt! första spelet var galet bra och skit kul att spela med vännerna :D!

Medlem

grymt! första spelet var galet bra och skit kul att spela med vännerna :D!

Medlem

Första Borderlands var underhållande i ca 1 timma sedan slutade jag och har inte rört det sedan dess.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Första Borderlands var underhållande i ca 1 timma sedan slutade jag och har inte rört det sedan dess.

håller med ungefär jag gav spelet en chans på cirka 8h pga vänner och så men spelet var inte så roligt men blev roligare när man märkte att man skall tänka som ett mmo och inte som ett "vanligt" spel men fungerade inte i längden endå


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av alllle123:

grymt! första spelet var galet bra och skit kul att spela med vännerna :D!

tyckte jag me! och jag längtar efter detta!

Medlem

Hoppas det blir mer häftiga fordom som man kan köra tillsammans med vänner, helst med kanske 3 turret-platser så man kan vara ett helt gäng på samma fordon!

Medlem

Låter lovande, själv spenderade jag väldans många timmar (30+) i co-op med kompisar vilket var något galet kul

Medlem

Låter lovande, själv spenderade jag väldans många timmar (30+) i co-op med kompisar vilket var något galet kul

Medlem

Testade spelet, tyckte det var tråkigt, men då spelade jag ensam eftersom ingen i min krets spelade det. Är säkert väldigt roligt i co-op, kändes som ett sånt spel !

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av raefzm88:

Första Borderlands var underhållande i ca 1 timma sedan slutade jag och har inte rört det sedan dess.

håller med ungefär jag gav spelet en chans på cirka 8h pga vänner och så men spelet var inte så roligt men blev roligare när man märkte att man skall tänka som ett mmo och inte som ett "vanligt" spel men fungerade inte i längden endå

+1


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av raefzm88:

Första Borderlands var underhållande i ca 1 timma sedan slutade jag och har inte rört det sedan dess.

håller med ungefär jag gav spelet en chans på cirka 8h pga vänner och så men spelet var inte så roligt men blev roligare när man märkte att man skall tänka som ett mmo och inte som ett "vanligt" spel men fungerade inte i längden endå

+1

1+

Medlem

Synd att ni inte gillade det, själv har jag 100+ timmar i det haha

Medlem

Hoppas att BL2 blir mer levande. 1:an var stelt och deprimerande fast att jag spelade co-op.. Lite mera levande NPCs behövs.

Medlem

borderlands 1 var ett grymt bra spel det ändå jag ångrar är att jag inte köpte det på en gång när det släpptes

Medlem

En sak jag hatar i FPS är att de aldrig gör något "kreativt" med vapnen, ger dem funktioner, istället blir det bara att man ger dem olika styrkor t.ex. Firepower, Accuracy med mera...


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar