Robot
Sonic CD

Det som skulle bli några timmar av nittiotalsnostalgi slutade upp i något som påminer om en psykadelisk kamp mot klockan – och framtiden.

#sonic-cd


Medlem
Sonic CD

- Förvånansvärt mycket lättare att dö än tidigare

Jag tror det ligger mer i att vi idag förväntar oss att spelen är lätta och att vi blivit förslappad

Medlem

Vadan detta, en ny recensent på FZ ? Man blir ändå sugen på lite nostalgi-lir !

Medlem

Womens? In MY internets?

Skämt åsido: varmt välkommen Stephanie (ny här eller är jag ute och cyklar?)! Grym recension.

Medlem

Håller med, grym recension!

Medlem

Trevligt med en ny recensent! Ska bli kul att få lite nya perspektiv.

Tycker den nya generation av gamers behöver få uppleva att sonic spelen från 90-talet inte var lika lätta som dagens. Jag tycker att Sonic cd och sonic 1-3 är en av de bästa sonic-spelen under 90-talet. Sen kom sonic 3d och förstörde hela spelkänslan.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Moderator | Testpilot

Nog det bästa Sonic spelet IMO T_T
Time-travel ftw!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Blir bara grymt förvirrad av det här spelet. Än så länge tycker jag det är lite meh. Knepig bandesign, skum musik, förvirrande tidsresningskoncept som inte förklaras i spelet. Nja, det är bara konstigt i min smak.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Zaptagious:

Blir bara grymt förvirrad av det här spelet. Än så länge tycker jag det är lite meh. Knepig bandesign, skum musik, förvirrande tidsresningskoncept som inte förklaras i spelet. Nja, det är bara konstigt i min smak.

Tycker också det när jag spelar det nu idag. När det var nytt var det en helt annan fråga!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

är jag dum eller nämns det inte att du MÅSTE fara runt i tiden på rätt sätt för att få en "good ending" ?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Detta var nog det bästa spelet som släpptes till Sega Megadrives Mega cd spelare, tycker spelet är lite förvirrande fortfarande, men ett av dom bättre Sonicspelen, vad man minns så finns så det några till Mega cd spel som duger att släppas på nytt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skrivet av BeachBum4fun:

Detta var nog det bästa spelet som släpptes till Sega Megadrives Mega cd spelare, tycker spelet är lite förvirrande fortfarande, men ett av dom bättre Sonicspelen, vad man minns så finns så det några till Mega cd spel som duger att släppas på nytt.

Snatcher... SNATCHER

Inaktiv

jag gillade segas arkadspel på den tiden.. skaffade megadrive också,mest av den anledningen .. men tyckte det va fail att grafiken va så ful och dåligt ljud jämfört med arkadverisionerna av samma spel .. sonicspelen funkade väl däremot

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Womens? In MY internets?

Skämt åsido: varmt välkommen Stephanie (ny här eller är jag ute och cyklar?)! Grym recension.

http://www.stephaniemoradi.com <- hon verkar ha grymma mediaskillz iaf . .. Tror dom plockade in en frilansare nu , bara för ingen har tid att skriva så här nära jul. ;D

1
Skriv svar