Från "Hmm" till "Mmm"

Redaktör
Ponny
Från "Hmm" till "Mmm"

Theatrhythm Final Fantasys senaste trailer omvände mitt skeptiska lynne till en ömsint och kärleksfull kram. Historien kommer antagligen vara både banal och töntig men jag ser det som en ynnest att ha all denna musik samlad på en liten, liten 3DS-kassett.

Det här kan bli väldigt fint. Eller så har den glittriga julstämningen fångat mig i ett fast grepp. Eller så är det bara en vanlig "tycka-om-gulliga-spel"-torsdag. Jag tror på det senare.

Lalalala!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Känn Final Fantasy-beatet

Det här är så vrickat att jag faktiskt är lite smått sugen!

Plus: FF XIII-2 TOKBOMBADE i Japan första veckan (enligt Media Create bara ~550k, jämfört med ~1,5mil för vanliga FF XIII) så förhoppningsvis innebär det ett slut på alla snedtändningar snart... Nu börjar det ju t om kännas i plånboken

Siffran är riktigt usel även i jämförelse med FF X-2 också, woop woop.

Medlem

Ett rpg-guitar hero i final fantasy tappning till 3DS ? Mycket ska man få se innan ögonen trillar ur


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Redaktör
Ponny

Haha, jag läste det, Sebbz. Men å andra sidan säger det noll om hur bra spelet faktiskt är, så...

RPG-Guitar Hero Final Fantasy är quirky så det skriker om det.


signatur

En Bamseponny av folket

Frisörskolan behöver en Anime-kurs. (Kanske lyckas ta kål på fånerierna en gång för alla)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar