Gratisvapen släppta till Battlefield 3

Medlem
Skrivet av malowi:
Skrivet av dotque:

Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.

Kan intyga på "Aldrig krånglat", Har spelat BF3 sedan betan, och har ALDRIG haft NÅGOT problem med BF3. Inte i betan, inte vid launch, inte nu.

Ofantligt många med exakt samma problem symptomer och bara BF3, inga andra spel. Checka Technical forumet inne på battlelog. Jag är en av dom nämligen ;D men fått bukt på mitt problem iallafall med att nerklocka grafikkortet efter många om och men.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Är det bara jag eller är hagelbrakare i stort sett värdelösa i många spel? Vet inte hur det är just i BF3 då jag inte kört med dom än, men i dom spelen som jag har kört dom med i har dom mindre räckvidd än melee attacken, långsam skjuthastighet (förutom AA12 då) och tar evigheter att ladda om. Okej, dom köttar rätt gött men känns väldigt opraktiska.

</osammanhängt babbel>

I BF3 är dom hyffsade men precis som alla vapen i spel handlar det om balans. Tex desto kraftfullare(i spelet) ett semi-auto vapen är desto långsammare tar det mellan skotten även fast man klickar frenetiskt. Kulbanor, utgångshastighet, effektivitet och massa andra faktorer får stryka på foten för balansens skull. Dock är dom riktigt roliga i BF3 och har dom bästa omladdnings animationerna jag sett i spel!

Medlem
Skrivet av malowi:
Skrivet av dotque:
Skrivet av J0hAnN48:
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Allvarligt!?

Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.

Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.

Kan intyga på "Aldrig krånglat", Har spelat BF3 sedan betan, och har ALDRIG haft NÅGOT problem med BF3. Inte i betan, inte vid launch, inte nu.

Samma här, har aldrig haft några problem med bf3. Funkar som en klocka och är antagligen det bästa fps spelet hittills. Däremot min kompis har haft en del krashar men han har en kass dator...

Medlem

Två enheter kan ju knappast vara er definition av en frossa FZ...

Medlem

Bf3.exe (PC) "stopped working" ca 2-3 gånger på ca 3-4 timmars speltid. Suck inte kul när man väl samlat på sig lite "poäng" att levla upp med....

Medlem

Faan, ni gjorde det igen!

BYT BILDFAN TILL BF3, INTE SOCOM!

._.

Medlem
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Hade sådana sjuka problem ända sen betan med precis det där men har faktiskt fått det att funka!

Gick in i routern genom att gå in i CMD och skrev in "ipconfig" sedan leta upp Default Gateway och lägga in dom siffrorna i adressfältet på webbläsaren och stängde av UPnP, då funkade det perfekt! Dock funkade inte COOP för mig då men om man sätter igång den igen så funkar COOP men inte multiplayer men det är bara att switcha där emellan så funkar det as bra Hoppas det hjälper dig med!

Ett exempel hur man gör om man har en Thompson router,
http://www.youtube.com/watch?v=9MUWPP1c_uw

Medlem
Skrivet av DRz_overkill:
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Hade sådana sjuka problem ända sen betan med precis det där men har faktiskt fått det att funka!

Gick in i routern genom att gå in i CMD och skrev in "ipconfig" sedan leta upp Default Gateway och lägga in dom siffrorna i adressfältet på webbläsaren och stängde av UPnP, då funkade det perfekt! Dock funkade inte COOP för mig då men om man sätter igång den igen så funkar COOP men inte multiplayer men det är bara att switcha där emellan så funkar det as bra Hoppas det hjälper dig med!

Ett exempel hur man gör om man har en Thompson router,
http://www.youtube.com/watch?v=9MUWPP1c_uw

Det är ju jävligt lustigt hur det där kan ha något med DX problem att göra. Är det verkligen så?

Medlem
Skrivet av Jonator:
Skrivet av DRz_overkill:
Skrivet av AliasMaya:

Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en

Hade sådana sjuka problem ända sen betan med precis det där men har faktiskt fått det att funka!

Gick in i routern genom att gå in i CMD och skrev in "ipconfig" sedan leta upp Default Gateway och lägga in dom siffrorna i adressfältet på webbläsaren och stängde av UPnP, då funkade det perfekt! Dock funkade inte COOP för mig då men om man sätter igång den igen så funkar COOP men inte multiplayer men det är bara att switcha där emellan så funkar det as bra Hoppas det hjälper dig med!

Ett exempel hur man gör om man har en Thompson router,
http://www.youtube.com/watch?v=9MUWPP1c_uw

Det är ju jävligt lustigt hur det där kan ha något med DX problem att göra. Är det verkligen så?

Fråga mig inte haha, laddade ner senaste drivrutinerna på grafikkortet och sen stängde det där så har det funkat utan problem iaf senaste 10 speltimmarna Och jag skojar inte hade alla problem som dykt upp på diverse hjälp forum, fråga inte mig hur men det funkade för mig

12
Skriv svar