"Battlefield 3" växer snabbt på Google

Robot
"Battlefield 3" växer snabbt på Google

Femte snabbast växande Google-sökordet i år, och även det snabbast växande spelsökordet.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #the-sims-3, #world-of-warcraft


Medlem
"Battlefield 3" växer snabbt på Google

Häftigt! Bra gjort av DICE och tack FZ för den intressanta nyheten


signatur

hejsanhejsanhejsan

Hurra för allt som är svenskt! (Viftar med flaggan och gör helikoptern)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det beror nog på att folk söker "Problem med Battlefield 3" och liknande


signatur

Burn in the light.

Medlem

50% har googlat fel, buggar o fusk.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

BF3 har största ökningen, antagligen fler som sökte på MW3 redan förra året och då inte fått samma ökning.. men kul kul att folk är interesserade

Medlem

Detta säger väl inte så mycket ändå, när Casey Anthony stigit mer än BF3 och iPhone 5. Relativitet

MFZ
Medlem

någongting säger mig att det är MW3-spelare som ångrar sitt inköp och kollar vad "det-där-BF3" är förnått.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Och av någon anledning så säljer MW3 mycket bättre.

Jag hajjar inte. ok att forum inte är representativa för alla som köper spel men jag hänger på ganska många forum och inte nånstans har jag sett att antalet som gillar MW3 är ens i närheten av antalet som gillar BF3.

BF3 är så sjukt mycket bättre att jag inte fattar hur nån ens kan röra MW3.

Go DICE!

Nu vill jag se BF 2143 snart också!

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

någongting säger mig att det är MW3-spelare som ångrar sitt inköp och kollar vad "det-där-BF3" är förnått.

man kan inte spela och gilla båda? man kan ju spela både fifa och pes, man måste inte välja sida...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det helt sjuka är väl endå att rebecca black är nummer 1 på listan där? hur fan kan det vara möjligt.

Medlem

Jag undrar hur många som lägger till "hack" efteråt...?


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem
Skrivet av Mordrana:

Det helt sjuka är väl endå att rebecca black är nummer 1 på listan där? hur fan kan det vara möjligt.

Hur många Rebecca Black kände världen till innan 2011? Hur många känner till Rebecca Black idag?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Skulle inte förvåna mig med tanke på hur mycket den skiten krashar hela tiden sen Back to Karkand släppet.

Inaktiv

Jag stårr nog för 99% av dessa siffror

Crash BF3 Hardlock BF3Fix crashes for BF3

Medlem

Coolt. Skyrim var ganska högt med har jag för mig


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

man känner ju till att vissa personer inte vet vad adressfält är för nått
och istället googlar sidor de vill in på

battleloggen kan således säkert stå för en del av sökningarna.

Medlem

Hmm jag ser ingen National Defense Authorization Act, SOPA och PIPA med på den toplista, det är ledsamt :/... jaja det kunde ju varit värre Rebecca B... FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Medlem

Jag trodde det skulle vara Justin Bieber som låg etta.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Sheikh Plisken:

någongting säger mig att det är MW3-spelare som ångrar sitt inköp och kollar vad "det-där-BF3" är förnått.

man kan inte spela och gilla båda? man kan ju spela både fifa och pes, man måste inte välja sida...

När det kommer till sportspel så väljer man ingetdera


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Jaa.. Vet inte vad alla hurrar om. Det står ju 1 komma 773 procent. Inte 1773%.

Medlem

Haha, undrar hur många som var relaterade till buggar och problem.
All publicitet är inte bra publicitet, och när det gäller Battlefail3 finns det gott om saker att anmärka på, men en helt okej CoD klon för de äldre barnen, det erkänner jag, om än långt ifrån de tidigare aelen i serien när det gäller gameplay och kvalité ^^

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Haha, undrar hur många som var relaterade till buggar och problem.
All publicitet är inte bra publicitet, och när det gäller Battlefail3 finns det gott om saker att anmärka på, men en helt okej CoD klon för de äldre barnen, det erkänner jag, om än långt ifrån de tidigare aelen i serien när det gäller gameplay och kvalité ^^

cod klon? vad snackar du om?

Medlem
Skrivet av Milkfather:
Skrivet av Grumbledock:

Haha, undrar hur många som var relaterade till buggar och problem.
All publicitet är inte bra publicitet, och när det gäller Battlefail3 finns det gott om saker att anmärka på, men en helt okej CoD klon för de äldre barnen, det erkänner jag, om än långt ifrån de tidigare aelen i serien när det gäller gameplay och kvalité ^^

cod klon? vad snackar du om?

Det skulle jag också bra gärna vilja veta...?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv
Redaktör
Skrivet av Chanquad:

Jaa.. Vet inte vad alla hurrar om. Det står ju 1 komma 773 procent. Inte 1773%.

Det är för att engelskan använder punkt (.) för att markera decimaler, inte kommatecken som vi. Kommat används som markör för tusental, det vill säga "10 000" och "1,2" skrivs "10,000", "1.2".

Jag hade en diskussion med en av FZ:s gamla kodare om det där. Han insisterade på att använda punkt istället för komma som decimaltecken i svenskan. Jag frågade om han uttalade det "ett PUNKT två" eller "ett KOMMA två", men han stred ändå för att använda punkten. Envis herre...


signatur
1
Skriv svar