Medlem
Julen

Är det bara jag som tycker att julen är rätt så överskattad eller?

God jul


signatur

M'kay?

Medlem

Jag med! Ska gömma mig denna julen faktist, har sagt till alla att köp ingett till mig för jag köper ingett till er!!!!!
Köpa massa skit till varandra är det ett sätt att visa att man tänker på varandra?? Hmmm

Medlem

MIn släkt har då gjort så att vi vuxna köper ingenting till varandra (är ju som att byta pengar med varandra ju). För ungarna är det ju lite annat (man minns ju själv hur skoj det var) Men för mig numera spelar det ingen större roll, julmaten är det enda jag ser fram emot ....


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Julen är överskattad för att media vill få oss att handla mera så jo.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vart länkad denna som jag tyckte var lite småkul.

Medlem

Tycker julen är bra.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Enda jag gillar med julen är gemenskapen och maten, pyntet och klapparna och resten kan man lika gärna skita i enligt mig ^^


signatur

M'kay?

Medlem

Överskattad? OM NÅT SÅ ÄR DEN väl underskattad, älskar julen med hela mitt hjärta <333

Medlem

Okej, alla har rätt till sin egna åsikt Jag tycker också att julen vart roligare när jag var yngre, men har växt ifrån det antar jag.


signatur

M'kay?

Medlem

Julen är ok, tycker om den för att familjen är på samma plats för engångsskull.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Det bra med julen är maten, gemenskapen som det visst värkar man aldrig kan ha någon annan gång och mellandags rean och Steam rean


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Inaktiv

Håller med om att den är överskattad. Men diggar maten dock, speciellt efter en holk.

Medlem

Tycker absolut inte julen är överskattad.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Haters gonna hate. Ifall du gillar julen, fira den. Gillar du inte julen, fira inte den.
Mattilainen, vad är det som är så överskattat om jag får fråga ? Fyller julen inte sin sagda funktion eller ?

Julen må vara överreklamerad och kommersialiserad, men så länge den håller ihop folk och gör dem lyckliga så tycker jag inte att den är överskattad, något som medför sig något positivt kan aldrig vara överskattat :).

Medlem

Tycker att det beror på ålder. Studerar man är det skitnajs med jul. Man är ledig i 2-3 veckor, dessutom är ekonomin ofta lite tight som studerande så då är paket bra.

Men vad som gäller för alla är ju den goda maten. Tycker också att det är en trevlig gemenskap och allmänt trevligt med jul.

Så, jag vet inte, men GOD JUL iaf!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Jag har bara köpt julklappar till mig själv; läs: spel, annars umgås jag bara med min ömma moder, alla andra där ute i avlånga landet är också med sina familjer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vart länkad denna som jag tyckte var lite småkul.

https://www.youtube.com/embed/KBzMwUC4wNo

Tycker han verkar vara ganska värdelös


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Kass skitunge!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jul äger! =D


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar