Julkalendern lucka 24 – Gamer-evangeliet

Robot
Julkalendern lucka 24 – Gamer-evangeliet

Glöggen är uppvärmd, alla klappar inslagna och nu är det hög tid för dig att slå dig till ro och lyssna på en berättelse som aldrig upphör att beröra.


Skägg.
10 Chambers
Julkalendern lucka 24 – Gamer-evangeliet

Smått partisk men det är fanimig en av de bästa luckorna någonsin!


signatur
Medlem

Haha, det var en trevlig liten saga ni fått tag på
God jul allihop!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Varför har jag inte gått och lagt mig än?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Det var riktigt bra! Synd att ni inte har någon års-kalender. God Jul!


signatur

May the force be with you.

Medlem
Medlem

God jul! ho ho ho


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min?
Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra.
Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Redaktör
Skrivet av mangethegamer:

Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min? Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra. Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/

Vad menar du? Nåt du skrivit i forumet som inte publicerats? I denna tråd har du inte skrivit något mer. Kanske nåt strul med din uppkoppling eller vår databas när du skickade inlägget, så att det inte kom fram. Eller är det nåt annat?

God jul!


signatur
Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Får jag fråga varför ni censurerar frågor, eller i allafall min?
Det var inget offensivt jag skrev eller något, utan bara en kommentar om att luckan var bra.
Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/

Vi har inte tagit bort något, speciellt inte en julhälsning ditt inlägg finns som kommentar under filmen, inte nyheten. Här är den: http://www.fz.se/forum/videokommentarer/kommentarstrad-215969

Go jul på dig och alla andra!


signatur

Videomupp

Medlem

Hah! Underbar avslutning på kalendern.

God Jul!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Smått partisk men det är fanimig en av de bästa luckorna någonsin!

Isånafall får vi väl skapa en sekt, eller en kult om du så vill - för jag tycker det här var "Cooking mama"-klass.

Medlem

Börja ju min gaming jul me o lira starcraft 2 tills 6:00 <3 God jul fz o hoppas jag kommer i grandmaster ligan!

Skrivet av mangethegamer:

Tycker detta börjar likna en faciststat lite :/

Helt ogrundat påstående!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Medlem
Medlem

God jul allesammans!

Medlem

God jul till er alla på FZ!

Medlem

Asså, är det fånigt av mig om fz's julkalender är en av de saker jag ser mest framemot med julen?

Medlem

Riktigt bra avslutning på julkalendern, God jul och gott nytt år till er alla! (även fast det inte är julafton nu
)

1
Skriv svar