Dead Island Coop

Medlem
Dead Island Coop

Fick hem mitt Dead Island idag, Förhoppningar om lite offline coop med brorsan, Men! Vafan är det inte offlinecoop i Dead Island?! Fastän det står på baksidan av fodralet, vad är det för jävla dynga?!.

Medlem

finns lan
så ja


signatur

Rwa?

Medlem

Ännu ett spel som kunde funkat bra i LAN men blev fuckat pga tjänster som STEAM.
EDIT:
Har ifs inte testat att köra steam offline och spela Dead Island i lan. Men det är ju klart bra om det fungerar. Lycka till. Annars så stämmer för övrigt min första mening med en hel del andra spel.
/EDIT

Det är möjligt att det kan fungera med crack och hamachi (eller kanske bara rent av hamachi) men jag vågar inte sätta pengar på det. Just därför jag köpte spelet hoppades bara på att mina polare hade velat spela lika mycket som jag

Är uppe i ca 120timmar medans de är runt 10 timmar vardera. Ändå så har jag inte klarat av spelet heller. Dessvärre så tar BF3 och SWTOR upp all tid nu.

IMO så var spelet riktigt bra bortsett från hemsk release och katastrofalt mer buggar än SWTOR, BF3 och MW3 kombinerat.
Ser fram emot uppföljaren Dead World som jag tyckte det stod att den skulle heta?
Hoppas de fixar så man kan vara fler som spelar OCH att det får plats fler zombies samtidigt på skärmen. Typ Dead Rising antalet.
Skulle inte ha något emot om de tog zombie slaktandet till en storstad som New York eller Los Angeles. Där finns det ursäkt för att ha mycket vapen (även om ammo kan vara svår att få tag i) och massvis med fordon.
Helikoptrar etc etc.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Ännu ett spel som kunde funkat bra i LAN men blev fuckat pga tjänster som STEAM.
EDIT:
Har ifs inte testat att köra steam offline och spela Dead Island i lan. Men det är ju klart bra om det fungerar. Lycka till. Annars så stämmer för övrigt min första mening med en hel del andra spel.
/EDIT

Det är möjligt att det kan fungera med crack och hamachi (eller kanske bara rent av hamachi) men jag vågar inte sätta pengar på det. Just därför jag köpte spelet hoppades bara på att mina polare hade velat spela lika mycket som jag

Är uppe i ca 120timmar medans de är runt 10 timmar vardera. Ändå så har jag inte klarat av spelet heller. Dessvärre så tar BF3 och SWTOR upp all tid nu.

IMO så var spelet riktigt bra bortsett från hemsk release och katastrofalt mer buggar än SWTOR, BF3 och MW3 kombinerat.
Ser fram emot uppföljaren Dead World som jag tyckte det stod att den skulle heta?
Hoppas de fixar så man kan vara fler som spelar OCH att det får plats fler zombies samtidigt på skärmen. Typ Dead Rising antalet.
Skulle inte ha något emot om de tog zombie slaktandet till en storstad som New York eller Los Angeles. Där finns det ursäkt för att ha mycket vapen (även om ammo kan vara svår att få tag i) och massvis med fordon.
Helikoptrar etc etc.

Förlåt, Missade att skriva Xbox versionen.. My bad.
På Fodralet står det med Grönt "Coop" men dom kunde ju skrivit att det var fucking systemlink ju!

Medlem
Skrivet av DraxXus:
Skrivet av Fuidama:

Ännu ett spel som kunde funkat bra i LAN men blev fuckat pga tjänster som STEAM.
EDIT:
Har ifs inte testat att köra steam offline och spela Dead Island i lan. Men det är ju klart bra om det fungerar. Lycka till. Annars så stämmer för övrigt min första mening med en hel del andra spel.
/EDIT

Det är möjligt att det kan fungera med crack och hamachi (eller kanske bara rent av hamachi) men jag vågar inte sätta pengar på det. Just därför jag köpte spelet hoppades bara på att mina polare hade velat spela lika mycket som jag

Är uppe i ca 120timmar medans de är runt 10 timmar vardera. Ändå så har jag inte klarat av spelet heller. Dessvärre så tar BF3 och SWTOR upp all tid nu.

IMO så var spelet riktigt bra bortsett från hemsk release och katastrofalt mer buggar än SWTOR, BF3 och MW3 kombinerat.
Ser fram emot uppföljaren Dead World som jag tyckte det stod att den skulle heta?
Hoppas de fixar så man kan vara fler som spelar OCH att det får plats fler zombies samtidigt på skärmen. Typ Dead Rising antalet.
Skulle inte ha något emot om de tog zombie slaktandet till en storstad som New York eller Los Angeles. Där finns det ursäkt för att ha mycket vapen (även om ammo kan vara svår att få tag i) och massvis med fordon.
Helikoptrar etc etc.

Förlåt, Missade att skriva Xbox versionen.. My bad.
På Fodralet står det med Grönt "Coop" men dom kunde ju skrivit att det var fucking systemlink ju!

Med Coop menar dem ju att ni kan spela flera spelare tillsammans genom spelet, oavsätt om det är systemlink/Xbox live


signatur

Rwa?

Medlem

Oh w8 a sec?!?!?

"Förhoppningar om lite offline coop med brorsan, "
"dom kunde ju skrivit att det var fucking systemlink ju!"

Du ville väll ha offline coop? så vad är problemet?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Oh w8 a sec?!?!?

"Förhoppningar om lite offline coop med brorsan, "
"dom kunde ju skrivit att det var fucking systemlink ju!"

Du ville väll ha offline coop? så vad är problemet?

Att han vill lira splitsceen med sin bror men det går inte, utan man måste lira systemlink eller online. Han läste coop som att man kan lira det på sin xbox med 2 eller flera handkontroller.

Till TS. Har inte xbox sj, men för att kunna lira splittscreen måste det väll stå Coop på baksidan i grönt? om det är orange så är det ju online.

Medlem

Det står coop i grönt, men antar att dom menar systemlink och inte splitscreen, Står även i orange men det är ju Xbox-live

Medlem

Står det det inte specifikt när det är Spliscreen btw? Annars kan jag rekomendera http://www.co-optimus.com/ , de sitter på all sådan info


signatur

Videomupp

1
Skriv svar