fotografmanuelek.blogg.se

Medlem
fotografmanuelek.blogg.se

be sure to check out

[http://www.fotografmanuelek.blogg.se] Där funkar min film, och jag kan göra länkar som fungerar som det är tänkt. Skönt!

Förbered er på en flytt kära vänner. Jag ska ta tag i det i mellandagarna.. successivt flytta över mina inlägg till blogg.se

Jag vet att min bror kommer få frispel, men egentligen började FZ tappa mig för länge sedan då man gjorde nån urdum uppdatering som gjorde att jag var tvungen att börja ta bort en massa text ur länkarna som Flickr gav mig för att bilden skulle komma upp i bloggen på FZ. Det blev mer och mer av att man behöver vara it-tekniker för att få det att fungera och då ledsnar jag. För någon sådan är jag inte.

Idag skulle jag lite snyggt lägga in min videopresentation.. ICKE... det blev en ful och helt obegriplig länk-text som inte känns varken proffsig eller seriös.

Ja gott folk... år 2011 kan verkligen bli mitt sista här. Hur många som följer med till Blogg.se återstår att se, men ni är varmt välkomna. Temat kommer vara detsamma, men förhoppningsvis lite mer lättarbetat för mig som bloggare.

Tack och hej... vi ses på andra sidan dygnet... för då är det JULBONANZAAAAAAA!!!!!!!

freakin' awesome!

#blogg

fotografmanuelek.blogg.se

...........traitor.

Jaja, vi får se.

Heart på dig i alla fall. :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det återstår att se hur det blir, men onekligen funkar blogg.se betydligt bättre för just bloggande.

1
Skriv svar