2011 års populäraste FZ-recensioner

Robot
2011 års populäraste FZ-recensioner

Vi lämnar ett år med ovanligt många stortitlar bakom oss. Men vilka har legat er varmast om hjärtat? Vilka recensioner har lästs mest? Vår tio i topp har svaret.

#deus-ex-human-revolution-1, #dragon-age-ii, #portal-2, #la-noire, #duke-nukem-3d, #duke-nukem-forever, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #crytek, #battlefield-3, #dice


Medlem
2011 års populäraste FZ-recensioner

Någon slags ordning på dessa, populärast sist eller? God jul på er:)

Medlem

inget Uncharted 3?

Medlem

Ordningen är att den recension som lästs flest gånger (och då tydligen är populärast enligt FZ) är på plats ett, den näst mest lästa recensionen är på plats två och så vidare.

Inget Uncharted 3, säger du. Knappt några konsolspel alls, säger jag! Fast det var väl ingen större överraskning, det här är ju en sida med rötter i PC-spelandet. Inget fel med det!

God Jul!!!!!!

Medlem

DA2.. fail. ^.^
God jul!

Medlem

Hmmm varför inget uncharted 3 eller batman arkham city ?

yaay bf3 FTW
God jul allihopa!

Medlem

Orkade bara snabbkolla och tänkte wtf är bf3 inte först för. Men nr1 kom ju sist i artikeln /facepalm

God jul

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Hmmm varför inget uncharted 3 eller batman arkham city ?

Därför att listan är baserad på hur många som läst en viss recension, inte hur bra själva spelet var.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Ordningen är att den recension som lästs flest gånger (och då tydligen är populärast enligt FZ) är på plats ett, den näst mest lästa recensionen är på plats två och så vidare.

Inget Uncharted 3, säger du. Knappt några konsolspel alls, säger jag! Fast det var väl ingen större överraskning, det här är ju en sida med rötter i PC-spelandet. Inget fel med det!

God Jul!!!!!!

Missade totalt att platserna var numrerade:)

Medlem
Skrivet av Banjo:

Inget Uncharted 3, säger du. Knappt några konsolspel alls, säger jag!

Alla spelen finns på konsoll, och många av recensionerna var gjorda med konsollversionen. Ser inget speciellt med att det inte fanns några konsoll-exklusiva spel i listan då de listade spelen var de som var absolut störst, och de flesta riktigt stora AAA+-titlarna brukar vara för alla systemen. Och som senast så var ju t.ex LA Noire konsollexklusivt tills de nyligen släppte PC-versionen.

Medlem

Blir så förbannad över BioWare's Dragon Age II. Fortfarande.

Skämmes ta mej fan.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Blir så förbannad över BioWare's Dragon Age II. Fortfarande.

Skämmes ta mej fan.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Inaktiv

Tror knappast duke var 10 timmar långt. Tyckte jag varvade ut det på kortare tid än 10 timmar. Hade det dock varit 10 timmar långt hade jag jublat men var på tok för kort så där är det enda jag känner mig besviken över spelet annars blev jag positivt överraskad av det.
När man till och med blir överlycklig för man fick en duke action figur i julklapp av flickvännens syster då vet man att man verkligen älskar duke. Den förpackningen kommer vara obruten så länge jag har den i min ägo

Medlem

För mig innebar 2011 att det blev tydlgare än någonsin att aldrig lita på recensioner (nu pratar jag generellt, jag avser inte rikta kritik mot FZ). Inte ens om de får 10/10. Det viktigaste är magkänsla kombinerat med demo-spelande. Man läser ju recensioner för att det är intressant men när jag ser på vilka spel jag hade roligast med och de som jag ansåg överskattade så ser jag en tydlig disconnect mellan mina egna preferenser och gaming-medias recensioner.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv
Skrivet av Paddington:

För mig innebar 2011 att det blev tydlgare än någonsin att aldrig lita på recensioner (nu pratar jag generellt, jag avser inte rikta kritik mot FZ). Inte ens om de får 10/10. Det viktigaste är magkänsla kombinerat med demo-spelande. Man läser ju recensioner för att det är intressant men när jag ser på vilka spel jag hade roligast med och de som jag ansåg överskattade så ser jag en tydlig disconnect mellan mina egna preferenser och gaming-medias recensioner.

indeed samma här. Dock han jag spela Duke innan dom recenserade det helt fullständigt så tycker dom snackar så mycket dynga om vissa spel. Der dom låga poäng och säger så mycket bluff att det inte är sant. Vet många spel där dom t.e.x satt att det kanske är 7 timmar speltid men är kortare eller att dom tar upp att handlingen var amazing sedan var den brutalt tråkig att man ville slita lös sin skalle. Bättre att testa själv att lyssna på vad andra säger. Testar hellre ett spel. Är det inte bra eller i min smak tar jag bara bort det. Därav jag tackar jag att man kan ladda ner spel för jag tänker aldrig precis köpa ett spel före jag spelat en liten stund. Dock fick Duke demon mig att riktigt bli riktigt glad i byxan

Medlem

Är väl inget nytt att de flesta av FZs stammisar har dålig smak. Men att Deus Ex inet hamnade högre? Skamligt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

"Som svar på tal levererar de kärlek i form en uppföljare som övertrumfar föregångaren på samtliga punkter. Fansen borde skämmas."

Satt nästan kaffet i halsen när jag läste det där!!! Crysis 2 är ju hur jävla sämst som helst jämfört med orginalet!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar