Vinn en Ipad 2 med Football Manager!

Robot
Vinn en Ipad 2 med Football Manager!

Julens givmildhet hänger kvar, var med och tävla om priser för över 5000 kronor.

#football-manager-2012-handheld, #apple


Vinn en Ipad 2 med Football Manager!

Fjärde frågan var rolig.

Medlem

Shit vilka frågor! och när man svarat på alla dessa frågor. Då kommer man till en sådan där fråga så man trycker bara på avbryt och skiter i tävlingen.

och föresten så är jag osäker på att näst sista fråga innehåller rätt svar ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

Shit vilka frågor! och när man svarat på alla dessa frågor. Då kommer man till en sådan där fråga så man trycker bara på avbryt och skiter i tävlingen.

och föresten så är jag osäker på att näst sista fråga innehåller rätt svar ?

Jag hittade bra svar till alla.
Bra tävling och rolig utslagsfråga!

Medlem

Att ge ut en hel spelidé för ett värde av 5000kr känns inte så värt dock


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Rolig tävling !

Skrev det första jag tänkte på när jag såg "Utslagsfråga", vilket råkade vara "FAN!"

Skrev det första jag tänkte på när jag såg "Utslagsfråga", vilket råkade vara "FAN!"

Medlem

Kul tävling.. men jag vill inte ha priset. Kommer bara sälja vidare den. Se till o fixa en platta med Android istället.

Medlem

Rolig tävling, bara hoppas på att man vinner första priset

Medlem

Rolig tävling, men dessa utslagsfrågor är ju riktigt kniviga... men hoppas man vinner iaf.


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

Bra frågor, men utslagsfrågor är fan inte min grej!

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Inaktiv

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Inaktiv

Hade jag haft en bra innovativ spelidé så hade jag inte sålt den för chansen att vinna en ipad.

Medlem

äntligen var jag och kollade siten i tid till att vara med i tävlingen! spännande utslagsfråga! trodde inte jag skulle kunna hitta på en spelidé men jag förvånade mig själv!

Medlem

En tävling som verkligen kräver nått från de tävlande. Snyggt!


signatur

"Dina lögner är som bananer! De är stora, gula och kommer i klasar"

Medlem

Puh, de där frågorna var inte lite kluriga!
God jaktlycka, alla paddjägare.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vore perfekt, men antagligen vinner inte jag


signatur

AYY LMAO

Medlem

Vore perfekt, men antagligen vinner inte jag


signatur

AYY LMAO

Medlem

Jag verkligen HATAR utslagsfrågor

Medlem

Ok.
Så ettan vinner en ipad.
tvåan vinner ett spel till en ipad (som han förmodligen inte äger eftersom han tävlar om att vinna en)

Medlem
Skrivet av fujim:

Ok.
Så ettan vinner en ipad.
tvåan vinner ett spel till en ipad (som han förmodligen inte äger eftersom han tävlar om att vinna en)

Epic fail


signatur

AYY LMAO

Redaktör
Skrivet av fujim:

Ok.
Så ettan vinner en ipad.
tvåan vinner ett spel till en ipad (som han förmodligen inte äger eftersom han tävlar om att vinna en)

Spelet funkar till valfri Ios-plattform (med version 3 eller nyare). Inte kostigare än att vi tävlar ut spel till Xbox 360, Windows, Wii eller någon annan plattform utan att skicka med själva plattformen.


signatur
Medlem

Var ju inte så svårt

Medlem

Var ju inte så svårt

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av fujim:

Ok.
Så ettan vinner en ipad.
tvåan vinner ett spel till en ipad (som han förmodligen inte äger eftersom han tävlar om att vinna en)

Spelet funkar till valfri Ios-plattform (med version 3 eller nyare). Inte kostigare än att vi tävlar ut spel till Xbox 360, Windows, Wii eller någon annan plattform utan att skicka med själva plattformen.

Nä, sant. Försökte bara vara rolig

Medlem

satt o letade svar. såg att det var 6 frågor totalt. som tur var gick man på direkten till sista frågan för att kolla, och såg att det var en utslagsfråga. Just saved 10 min of my life


signatur

Rwa?

12
Skriv svar