Co-op-trailer från "Battlefield 4"

Robot
Co-op-trailer från "Battlefield 4"

Youtubegurun FreddieW spelade inte bara in den lite annorlunda Battlefield 3-reklamen, utan när han ändå hade möjlighet att leka blev det till en kooperativ visualisation av Battlefield 4. Vad tycks?

#battlefield-3


Medlem
Co-op-trailer från "Battlefield 4"

FreddieW äger.

Medlem

Coolt


signatur

//Peace out

Medlem

Ruskigt duktiga som vanligt

Medlem

vad skådar mitt norra öga ? en volvo 240?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Såg denna i förrgår Videon äger!

Medlem

Grymm som vanligt . btw killen ni ser springer runt tanken , Är taget från deras senaste BF3 trailer : D


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

annars helgrym film för övrigt


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ett till spel från dice som kommer bli ännu mer förenklat och fördummat för att tilltala en större grupp människor som är värdelösa på fps spel där det krävs skill/teamwork.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Ja BF4 kommer förmodligen vara så att man MÅSTE vara rpg/smaw-användare för att huvudtaget kunna få en kill. (som det nästan är idag med andra ord)

Medlem

FreddieW is da shit!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

ser helgrymt ut!

Medlem

varför hoppar idioterna när de blir träffade?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

gnu
Medlem

detta passar väl bättre på fz wtf? än som spelnyhet -_-

Vad gör denna nyhet här?


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Medlem

Bah, samma grafikmotor som i bf3

Medlem

Aja måste komma med den lite roliga kritiken xD
Ett flashen från hans vapen är lite roliga så ser inte en flash ut på ett vapen, på dom andra vapnena så har dom gjort det grymt bra
Flashen på ett vapen har en flamma oftast och specielt på det vapen han använder tycker det ser ut som en M16A3 men är inte säker och då vi är inne på vapnena så ser jag att han trycker in magasinet på M16 men han klickar bara på en sprint men på en M16 så måste man dra tillbaka hannen så den kan slå på kulans utlösnings mekanism
Så är vi inne på krypskyten, det vapnet ger en otrolig större förödelse än vad dom visar här och man ser att dom har lagt in en grafisk liten explosion och blod på allt.
Så är vi inne på laddningen här, då han laddar så kommer det inte ut några hylsor det var det största misstaget jag såg dom gjorde ^^
Vissa av hans medhjälpare hoppar antingen senare eller tidigare 2:20 han hoppar direkt när det låter 2:23 han hoppar en anning senare och sikten från siktet så står han på 2:20 längre ifrån än han på 2:23. Sen ska vi inte prata om han på 2:31 man ser att han lutar sig bakåt,hoppar lite och så ger vapnet en liten knuf upp i luften (seg reaktion på skotverkan med)
OM någon nu kommer med idén att dom var längre bort än 250-350 m så är det verkligen inte fallet då det siktet han har är högst en 7 på inzomningen och så att när han skjuter så är hans lasersikte mitt på nedslagspunkten och så är personerna för stora för att vara på ett längre avstånd.
Sen ska vi ju även nämna det som hände på 2:26-2:27 då han grepar i pipan, bordde göra väldigt ont då han just hade skjutit över 2 magasin och pipan blir väldigt varm så han skulle inte vilja greppa där.
SÅ har vi ju granatkastar smällen med, den granaten kom väldigt fort fram xD
Så är det ju med att det blev ett stort eldklott, det händer verkligen inte det kan ni själva kolla upp väldigt enkelt, på en 155 mm howitzer så blir det 0.25 sekunders liten explosion som visar en sån typ av effekt på ungefär 15-20 cms radie. Från en granatkastare så blir det aldrig så det är en stor smäll utan något bränsle som kan ge upphov till en liten bran utan en stor smäll bara.

Ja då är min uppsats slut men den var njutbar att kolla på men måste bara skriva av mig då jag blev bannad från ett spel för att jag skrev för mycket -.-'

Inaktiv

snyggt gjort!

men det var aldeles för helvete för lite bloom och rök för att jag ska tro att det är frostbite 3.0

Lika förutsägbart som att det kommer en ny "Fast And Furious" nästa år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tommy96:

Aja måste komma med den lite roliga kritiken xD
Ett flashen från hans vapen är lite roliga så ser inte en flash ut på ett vapen, på dom andra vapnena så har dom gjort det grymt bra
Flashen på ett vapen har en flamma oftast och specielt på det vapen han använder tycker det ser ut som en M16A3 men är inte säker och då vi är inne på vapnena så ser jag att han trycker in magasinet på M16 men han klickar bara på en sprint men på en M16 så måste man dra tillbaka hannen så den kan slå på kulans utlösnings mekanism
Så är vi inne på krypskyten, det vapnet ger en otrolig större förödelse än vad dom visar här och man ser att dom har lagt in en grafisk liten explosion och blod på allt.
Så är vi inne på laddningen här, då han laddar så kommer det inte ut några hylsor det var det största misstaget jag såg dom gjorde ^^
Vissa av hans medhjälpare hoppar antingen senare eller tidigare 2:20 han hoppar direkt när det låter 2:23 han hoppar en anning senare och sikten från siktet så står han på 2:20 längre ifrån än han på 2:23. Sen ska vi inte prata om han på 2:31 man ser att han lutar sig bakåt,hoppar lite och så ger vapnet en liten knuf upp i luften (seg reaktion på skotverkan med)
OM någon nu kommer med idén att dom var längre bort än 250-350 m så är det verkligen inte fallet då det siktet han har är högst en 7 på inzomningen och så att när han skjuter så är hans lasersikte mitt på nedslagspunkten och så är personerna för stora för att vara på ett längre avstånd.
Sen ska vi ju även nämna det som hände på 2:26-2:27 då han grepar i pipan, bordde göra väldigt ont då han just hade skjutit över 2 magasin och pipan blir väldigt varm så han skulle inte vilja greppa där.
SÅ har vi ju granatkastar smällen med, den granaten kom väldigt fort fram xD
Så är det ju med att det blev ett stort eldklott, det händer verkligen inte det kan ni själva kolla upp väldigt enkelt, på en 155 mm howitzer så blir det 0.25 sekunders liten explosion som visar en sån typ av effekt på ungefär 15-20 cms radie. Från en granatkastare så blir det aldrig så det är en stor smäll utan något bränsle som kan ge upphov till en liten bran utan en stor smäll bara.

Ja då är min uppsats slut men den var njutbar att kolla på men måste bara skriva av mig då jag blev bannad från ett spel för att jag skrev för mycket -.-'

Vapnet som används är en M4 och vad ja kan se går laddning av vapnet rätt till. Efter att du har skjutit slut på patroner stannar själva mekanismen (Bolten) i bakläng. Sprintens(bolt catch) uppgift är att frigöra bolten så den åkar i framläget och matar in en patron i patronboet dvs. du behöver inte spänna upp hanen och föra in en patron i boet manuellt ifall du bara byter magasin

För övrigt, grym film

Inaktiv
Skrivet av Tommy96:

För mycket text som ingen egentligen orkar läsa.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

tommy96 du måste vara min nya idol nu när du har förklarat allt.


signatur

Sugen på att spela BF2 med ett glatt gäng?
I sådant fall kolla gärna in http://www.phd-gamers.se/

Medlem

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Skrivet av Filosofen:

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Särskilt korrekt är det dock inte.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Är det bara jag som satt och höll tummarna på att han skulle krascha för att driva med Bf3?
Hade skrattat tills jag gråtit blod i så fall xD
Skämt åtsido, jag blev riktigt jävla förbannad efter det visade sig hur mycket bullshit Dice ljugit om Bf3 och krascherna, hade nästan fått ut lika mycket speltid och glädje om jag eldat upp pengarna istället -_-

Och som ni hör så är jag fortfarande rätt sur på Dice hehe, näpp....blir Planetside 2 grymt så blir det nog inge mer Battlefield för min del


signatur

Game long and prosper

Medlem

Den där grabben är så jäkla duktig. Helt sjukt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Nice film snutt!
Men snipa rakt i kroppen på FI o de dör på ett skott. Funkar ju ju OK. Men inte i BF3 där behövs 2-3 body träffar.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av Filosofen:

Haha varför är ni såna? Jag tyckte det tommy96 skrev var intressant!

Särskilt korrekt är det dock inte.

Ahh ser att du måste lära dig mer om det militära.
Det jag skrev är så dey händer M4 och M16 gevären är väldigt lika varandra inte så stor skillnad bara tillverkningsåren och det kan du inte skilja mellan varandra på ett gevär i filmen om du inte är hardcore på gevären.
Om du tror en granat från en granatkastare får upp ett sånt eldklott så måste du ju få militär skolning.

12
Skriv svar