Årets spelreor - vilka föll du för?

Robot
Årets spelreor - vilka föll du för?

Ho-ho-ho, sa gamer-Santa Claus XVII och lät Rudolf fyra av prissänkande missiler mot alla butiker du kan tänka dig.


Medlem
Årets spelreor - vilka föll du för?

Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.

Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.

Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.

Fast är den det? Jag trodde min var det när jag besökte Riga, men då fyllde jag i allt igen och satte "Latvia" som land, då gick det igenom.

Man kan FÖ få BF3 för 50% på Origin eller 50% på valfritt spel där också. Det står vilka spel som det inte gäller på, men SWTOR verkar inte vara ett av dem.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.advent...


signatur

Videomupp

Medlem

Slog till på Mirroirs Edge för en dryg 50-lapp ich Just Cause 2 för knappt 30 spänn på steam för lite billig jullovsunderhållning. Nu har jag 6 timmar på mig att bestämma om BF3 är värt 250 kr...

Medlem

Hitills, Mortal Kombat 199kr, Xbox live 12 månader+800 microsoft points 399 kr och till sist 2100 microsoft points för 199 kr


signatur

biltemakörv

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Harpa:

ord

andra ord

Oh, men fasen också, ville inte funka för mig ändå. Jag får väl vänta till nästa års julrea


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Dungeon Defenders, Limbo och Portal 2

Medlem

Har köpt flera gamla godingar från GOG, och några spel från Steam också så som Hard Reset

Medlem

Company of heroes Complete pack för 50 kr.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Själv är jag jävligt sugen på "Precursors" på Gamersgate. Men läst att det är en buggfest så är lite kluven.

Medlem

från gog blev det båda baldurs gate, planescape torment & dukenukem 3d.
från steam har det hittils blivit renegade ops, hard reset, psychonauts & max payne 1+2. och ett par dlcs här och där


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Jag slog till på Warhammer 40k Space Marine medans det var relativt billigt på Steam.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.

Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.

Jag använder alltid E-kort för steam.. testat det?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag föll för PS3 160GB på Mediamarkt för 2090kr + Bayonetta för 249kr.

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Harpa:

Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.

Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.

Jag använder alltid E-kort för steam.. testat det?

Hmm, näpp, får ta och göra det.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Tog och beställde mig BF3 för 200 spänn, fick även Sanctum i julklapp så nu ska det spelas!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Steam har jag köpt lite på samt www.macgamestore.com

Medlem

Köpte lite reat DLC till Shogun 2 bara.

Medlem

Det var kanske inte superbilligt men Halo CEA och Fifa 12 till 3DS högg jag.

Medlem

Fallout: New Vegas

OML
Medlem

Heroes of stalingrad 2, the witcher 2, alla x-com spelen och alla defcon skaparnas spel. ca 500kr blev det, jag är nöjd.

Medlem

Jag köpte star trek online för 50 pix, hade det redan men det här var deluxe edition så man fick rätt mkt grejer med på köpet. Extra bonus är hur bra det blivit med duty officers och stf's. Ytterligare en bonus var gratisskeppet man får om man spelar under december, en qorgh raptor refit:) kul:)

Medlem

Hittills har det blivit:
Saints Row 3 (Fast köpt från THQs egna hemsida när det kostade 170kr, som aktiverades på Steam)
Aliens vs Predator 3 + DLC
Dungeons of Dredmor DLC
Renegade Ops 4-pack (Några julklappar skulle ändå få delas ut!)
och, inte över steam, men lite Riot Points för 5 euro i League of Legends.

Många av spelen som varit på rea(daily) har jag redan, annars hade det blivit en hel del fler.

Får se vad mer pengarna går åt till. Överväger att förhandsboka Diablo 3 Collector's Edition som en liten julklapp. :3

Medlem

Har några rabattkuponger på steam man får via achivements. Bland annat på 50% på Fallout: New Vegas, Hacker Evolution och Avadon The Black Fortress som jag kan byta mot i stort sett vad som helst (någon rolig tf2 hatt? ). Kommer inte använda dem själv så bättre om någon annan får nytta av dem.

(Uppfattar det som att man kan byta dem, rätta mig gärna om jag har fel.)

Edit:
Såg att de var giltiga efter 2 januari då den nuvarande rean redan är slut, så är rea på orginalpriset.

Medlem

En krysslåda 4gb på CDON för 999. Perfekt när man är ägare till ett par spel samt handkontroll sedan tidigare...

The Sims 3 - 199 kr - Origin
GTA IV - 49 kr - CDON

Mer skall det självklart bli.

AW8
Medlem

Inget spel alls!

Jag borde dock ha väntat med att köpa Arkham City och köpt det nu på julrean istället för att köpa det på releasedagen för en månad sen, med tanke på att jag är insnöad i Skyrim och inte ens har installerat det än.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Undrar om samma sak gäller Oblivion, Fallout 3 + NV?

Medlem

Fallout 3 GOTY edition med alla DLC för 67kr. Köpte vid förra rean F: NV också.
Alien vs Predator var vart 4 Euro, velvet assassin gick på ca 11kr, har dock inte hunnit spela än.

Fungerar på Batman GOTY men lugnar nog ner mig nu, tar vid nästa rea.

Medlem

Metro 2033 på steam för €2.5. Bra deal.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Själv kan jag inte köpa via Steam för mitt Visa-kort är bundet till köp från Sverige, och jag är i Kanada. Inte roligast. Sett flera spel jag vill köpa och mysa ner mig med när jag kommer hem igen. Skulle vilja sitta under en filt med en stor kopp kaffe och småfisandes lira diverse nyinförskaffade spel. Argh.

Ah, du kan få en Xbox 360 för under tusenlappen borta på CDON också. Tycker jag var lite ballt.

Själv använder jag PayPal för att komma runt det problemet. Köper på svenska kortet i Storbritannien hela tiden, fungerar fint med PayPal eftersom den tror då att du fortfarande befinner dig i Sverige!

123
Skriv svar