Robot
Qpad MK-85

Flaggskepp, lyxkryssare eller sjunkande ubåt, frågan är vad Qpads nya generations tangentbord MK-85 kan kallas?


Medlem
Qpad MK-85

något överdrivet för min smak ^^

Medlem

har ni testat Steelseries 7G tangentbord? Äger ett sådant och det är verkligen grymt!

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Kör vidare på mitt Microsoft sidewinder, den har allt jag behöver. Lite lätt då, ska bara fästa nåt gummi under så det ligger kvar bättre på skrivbordet. Jag pratar då om x4.

Medlem

Blir nog mitt nästa T-bord, utan tvekan i believe! .. tack för recensionen FZ:a

Medlem
Skrivet av rewoX:

Blir nog mitt nästa T-bord, utan tvekan i believe! .. tack för recensionen FZ:a

Blir du sugen på tbordet pga recensionen? Tvärtom för min del måste jag säga, känner att man nästan blir avrådd snarare än rekommenderad till ett köp. Iofs kanske jag tolkar den fel;)

Medlem

Precis innan jag såg denna recension så satt jag o googlade på tangentbord (spillde mjölk i mitt Steelseries 6G...) och såg att MK-85 även går att köpa med bruna, blåa eller svarta switchar från qpads website.

Känns dock lite väl dyrt. Funderar på ett Zowie Celeritas (cherry mx brown) istället om det visar sig att mitt 6G inte funkar sen.

Medlem

Kör ett Mk-80 hemma, blåa switchar <3 Men köper man tangentbord för switcharna så är ju MK-50 mycket mer prisvärt. Det extra fluffet i MK-80/85 är ju knappast värt priset.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Oh, jag missade att det gick att välja switchar på de andra tangentborden. Då blev ju MK-50 genast väldigt intressant.

Medlem
Skrivet av Mr. A:

Oh, jag missade att det gick att välja switchar på de andra tangentborden. Då blev ju MK-50 genast väldigt intressant.

Är nåt sånt special deal just nu att man kan byta till vad man vill som jag förstod. Kostar lite extra dock.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Beställde Corsair k90 igår från komplett för 1000kr.
Är det någon som har erfarenhet av den?

Om ni på FZ har tid över så kontakta corsair för ett recensions ex

EDIT: LOL såg att komplett gör reklam på den på eran hemsida


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Det billigare tangentbordet i deras serie är helt klart mer värt imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nja, själv håller jag mig nog till Logitech G510

Medlem

gee så dyra keybords... håller mig fortfarande till ett gammla mekaniska keybord (dell) från typ 1982

Medlem

Jag har ett Filco majestouch med bruna switchar som också är ett grymt bra tangentbord för den som inte vill ha belysningen och allt annat tjafs

Medlem

Jag har ett Filco majestouch med bruna switchar som också är ett grymt bra tangentbord för den som inte vill ha belysningen och allt annat tjafs

Medlem

Jag har ett Filco majestouch med bruna switchar som också är ett grymt bra tangentbord för den som inte vill ha belysningen och allt annat tjafs

Medlem

Jag har ett Filco majestouch med bruna switchar som också är ett grymt bra tangentbord för den som inte vill ha belysningen och allt annat tjafs

Medlem

Jag gillar mitt Filco Majestouch 2, tenkeyless. Det är lika dyrt, men man slipper alla lampor och extrafunktioner.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar