Planetside 2 söker betatestare

Robot
Planetside 2 söker betatestare

Skicka in din ansökan snarast om du vill övningsköra Sonys massiva onlinekrig.

#sony, #planetside, #planetside-2


Medlem
Planetside 2 söker betatestare

:D, tack fö tipset FZ


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Medlem

Nej gör inte det! Då har jag ju mindre chans att få en plats!

Medlem

Tack som fan FZ!!!
Ville alltid spela orginalet men led fortfarande av modemfeber på den tiden :/ Efter att ha sett trailern på deras hemsida så är jag ännu mer taggad på 2an!

Hoppas det blir riktigt riktigt jäkla grymt nu! Swtor och Planetscape 2...nästa år kommer bli awesome


signatur

Game long and prosper

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem
Medlem

Ni som sitter och tuggar modern warfare osv, ta och signa upp här nu för böveln ... dax för en ny drog!

Medlem

Körde orginalet och jäklar det var kul, speciellt när man hade 3-4 polare i com. Håller verkligen tummarna att 2an lyckas i att fylla skorna Planetside lämnade efter sig

Medlem

Soe. hmm skeptisk mot dem sen den våldförde sig på Vanguard

Medlem
Skrivet av schill:

Soe. hmm skeptisk mot dem sen den våldförde sig på Vanguard

Ja, det spelet hade skyhög potential och så blev det bara skräp till slut. Förjävla synd


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag är irriterad över hur dåliga de är på att marknadsföra spelet. De gör ju ingenting! Trailern är ju usel.
Planetside 1 var riktigt bra, när man väl var på en bra server, men eftersom de inte gjorde någon marknadsföring så märkte de flesta inte av spelet då det kom ut. De verkar göra samma misstag igen.

Medlem

Yaaaay! Om man var PS1 spelare lär man definitivt få plats, elllleeer ?

Medlem

Tror ni dom kommer kräma på lite grafikmässigt i det här spelet? det är ju ändå pc exklusivt

MFZ
Medlem

såg ut som en mix mellan crysis och halo rent designmässigt.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

1
Skriv svar